Už je to tady! Khaaan! (Pardon)
Kdo to je: Nadčlověk, byl upraven aby chránil vesmír (Tak toho bych chtěla upravovat muhaha.... Pardon už zase odbíhám od tématu). Se svou posádkou 72 dalších nadlidí (slintám do polštáře) brázdil vesmír a měl ho chránit. To ale očividně nedělal, protože byl prohlášen za teroristu. A tak strávil dobrých dvěstě let v kriostázi. Pak ho probudili a nechali skonstruovat zbraně hromadného ničení. On však velmi vychytrale schoval do oněch zbraní své lidi v kriostázi. (Chytré.) Potom zaútočil na velitelství Hvězdné letky ( To už tak chytré není) a znepřátelil si kapitána Kirka( Dobře to není chytré vůbec). Ten ho pronásledoval a zavřel ho do vězení na své lodi ( To je ale blbost. Vím že je to nadčlověk a nechám ho na svojí lodi? Kdyby měl Kirk trochu rozumu tak by ho zabil když měl možnost. Ale už zase odbíhám) Pak je to tam trochu složité, mrtví nejsou mrtví však to znáte. Kirk se spojí s Khanem a ten naprosto očekávaně využije situace a vyhrožuje Enterprise. Chce svoji posádku. Spock s ním s ale doslova vymete a Khan si myslí že je jeho posádka mrtvá a uspořádá sevevražedný útok. Ten ale přežije a následuje bitka se Spockem. Nakonec jeho krev zachrání Kirka ( Který vlezl do nejvíce radioaktivního místa ve vesmíru) protože je nadčlověk. (Nadčlověk, nad krev opravdu by mě zajímalo co ještě NAD má.... Dobře moc úchylných myšlenek) Nakonec ho uložili zpět do kriostáze.
Proč je tak sexy: Vezmu to pouze bodově. Benedict Cumberbatch. Vlasy. Oči. Všechno. Je to tak, že mu vlastně rozumíte a fandíte mu. Vždyť on pořád jenom zachraňuje svou posádku a dokonce se rozpláče. (Padouch citlivka) A to tričko mu fakt sluší. Dobře nejsem úplně nestraná. (Nejsem vůbec nestraná) A ta vystřižená sprchovací scéna...
Zajínavost: Když jsem u té scény. Ve filmu původně měla být vystřižená scéna ve které se náš antihrdina sprchuje. To tam ale tvůrci nedali protože se báli že by jim Cumberbathcovy fanynky omdlely přímo v kině. Popřípadě ho poslintaly. (Obávám se že patřím do té druhé skupiny.)
Herec: Benedict Cumberbatch. (Už jsem se zmiňovala o jeho ramenech?)
Oblíbná činnost: Manipulace s lidmi.
Oblínené oblečení: Dlouhý kožený kabát.
Věk: 235 let
Výskyt: Star trek do temnoty
Hodnocení: 100% ( Cumberbatch :-D)
Příště bude tatínek- padouch :-)
ČTEŠ
Encyklopedie padouchů
FanfictionJsou všude. Ve filmech, seriálech, knihách. Tato encyklopedie je seznamem těch nejlepších záporáků...