Lord Business

808 65 5
                                    

Kdo to je: Maniak posedlý kontrolou. (Ne, nechte si své Greye, já zůstanu u pohádek) Jeho touhou je mít ve všem naprostý pořádek a řád. Ve světě z LEGO kostiček, ve kterém je všechno boží (mají o tom i písničku) vládne pevnou rukou a plánuje jak všechno do poslední kostky zafixuje. Na to má speciální zbraň Krágl (Která je nápadně podobná sekundovému lepidlu) kterou ukradl. (Nečekaně) Celý LEGO svět byl totiž kdysi propojený a jeho obyvatelé si mohli dělat co chtěli. Náš antihrdina však tyto světy rozdělil a nutí všechny dělat věci přesně podle návodu. A když se při takzvaném Tacos úterý (to S je neznělé) rozhodne všechny zafixovat, může ho zastavit jen Vyvolený. Tím je Emmet, který má blokátor (Dílek, který když nasadíte na Krágl tak ho zastavíte) Nakonec prezidenta Businese přesvědčí a on svůj útok odvolá.

Proč je tak super: Protože je božíí! Ne, a teď vážně. Je přesně takový, jaký má být pohádkový padouch. Zlý, komický, nepochopitelný a hlavně se na konci polepší. Krom toho, že je to LEGO postavička, takže nemůžu říct, že je sexy, mu nemám co vytknout.

Zajímavost: Will Farell který ho mluvil, si ve filmu i zahrál. Je to jediný z herců z tohoto filmu, který měl roli v hrané i animované části filmu.

Oblíbená činnost: Vládnutí světu, slepování kostiček Kráglem.

Oblíbené oblečení: Dlouhý plášť a divná helma.

Herec: Will Farell. Toho jen tak mimochodem můžete znát z filmu ledově ostří.

Film: LEGO příběh

Hodnocení: 75%

Encyklopedie padouchůKde žijí příběhy. Začni objevovat