"My heart is maintained by the Doctor."
Kdo to je: Je to prozatím poslední a první ženská regenerace Mastera (viz minulá kapitola) Není to ale prakticky on, protože se stala ženou. (Nejdřív byla chlap a pak žena. Nesnažte se to pochopit) Přišla s neotřelým plánem. Všechny rasy ve vesmíru věří na posmrtný život a tak se rozhodla, že vytvoří vlastní (a velmi pofiderní) nebe. Vzala Gallifreyský pevný disk (něco jako náš flash disk, jenom větší a výkonější) a začala na něj nahrávat lidské duše, tedy spíš vědomí, které zůstane po smrti ( Znovu vám říkám, nesnažte se to pochopit) Pojmenovala to Nesféra a založila si firmu s názvem 3W (český překlad je i 3S) Nechala pár boháčů zavřít do akvárek (Po smrti samozřejmě) a vyrobila z nich Kyberlidi (železné stvoření, v sobě mají kostru člověka) Potom se rozhodla, že promění všechny mrtvé ale proč? K čemu bude armáda chodících mrtvol? K čemu celý ten odvážný (A pěkně máchlý) plán vlastně je? Jak už jsem řekla (Nebo spíš napsala) Missy není tak úplně Master. Narozdíl od něj, totiž ona má Doctora ráda. Dalo by se říct že ho miluje. (Svým způsobem. Když se ho zrovna nepokouší zabít, nebo zmrzačit.) A tak se rozhodne, že dá svou armádu právě jemu a to jako dárek k narozeninám. Jenomže tomu se to nelíbí (Možná protože při tom povraždila každého koho potkala) a rozhodne se ji zabít (Pochopte, Doctor to obvykle nedělá) Nakonec ji zastřelí někdo jiný, ale (Vždycky je tu ale) Ona tak trochu není mrtvá. Vlastně není mrtvá vůbec. Jak? Kdo ví. (Nebo spíš Moffat ví)
Proč je tak zajímavá: Šílená, chytrá, komická a velmi realistická. Celou dobu s Doctorem flirtuje a chová se jakoby mezi nimi něco bylo. (A spousta lidí doufá, že je, nebo spíš bude) Twissy!! (Pardon.)
Zajímavost: V epizodě Dark Water je scéna, kdy Missy (velmi neočekávaně) políbí (velmi překvapeného a vyděšeného) Doctora. Tato scéna se prý točila dvanáckrát. A ještě něco (Doplňkově i k Masterovi) . Jako malý se jmenoval/la Koschei.
Herečka: Michelle Gomez (není nijak příbuzná se Selenou Gomez) Britka. A geniální herečka.
Oblíbená činnost: Zabíjení lidí a flirtování s Doctorem.
Hodnocení: 99%
ČTEŠ
Encyklopedie padouchů
FanficJsou všude. Ve filmech, seriálech, knihách. Tato encyklopedie je seznamem těch nejlepších záporáků...