"Dont blink. Dont even blink. Blink and you are death. They are fast, faster than you can belive. Dont turn back and dont blink. Good luck."
Co to je: Plačící anděl je bytost z doby kdy ještě na zemi nic nebylo. Je to starodávný mimozemský druh. (Jo mimozemšťani. Nebojte bude to ještě horší) Říká se jim plačící andělé, protože tak doopravdy vypadají, jako sochy andělů s tváří zakrytou rukama. Ale jenom když se na ně díváte. A to je ten důvod proč jsou děsiví. Když se na ně koukáte tak je to socha, obyčejná socha z kamene. Ale když se otočíte, podíváte se jinam, nebo třeba jenom mrknete začnou se dít věci. Anděl se totiž může hýbat pouze v případě že se na něj nikdo nekouká. Takže si prohlížíte krásnou sochu otočíte se a pak... Ano, co pak? Co mi může udělat obživlá socha? Mám pro vás dvě zprávy, dobrou a špatnou. Dobrá je ta že vás nezabije. Ta špatná je že vás přenese daleko do minulosti, z toho čerpá energii. A vy se objevíte v minulosti, jste sami a nemáte nikoho a nic. (To je kruté.) A aby toho nebylo málo, tak když se mu moc dlouho koukáš do očí tak se staneš andělem. A taky jsou rychlí, rychlejší než si umíte představit. A ještě je tu něco. Co pojme obraz anděla stane se samo andělem. Takže ho třeba vyfotíte a ta fotka se stane Andělem. A nakonec ten nejhorší fakt. Nejvíce jich je na Manhattanu. Dokonce i socha svobody je plačící anděl...
Jak se bránit: Nijak. Musíte se na ně koukat, jinak vás pošlou do minulosti, ale to taky nejde navždy. A jak chcete zabít kámen? (Kámen je šutr a ten nezabijete) I když jsem dlouhým kombinováním vymyslela způsob. Potřebujete k tomu bombu, sebevědomí a hodně přesnosti (první ani třetí nevlastním). Uvidíte anděla a nesmíte ani mrknout. Bombu (kterou máte zcela náhodou s sebou) na něj připevníte. Pak počkáte (v bezpečné vzdálenosti) a těsně předtím než bomba vybuchne zavřete oči. Bomba tedy zasáhne anděla jako živou bytost, je tedy mrtvý. Nebo ho hodíte do časoprostorové trhliny (Ty jsou přece na každém kroku)
Proč jsou tak děsiví: Koukáte se na sochu a ona po chvíli vypadá jakoby vás chtěla sežrat. Ani nevíte jak děsivé jsou návštěvy kostelů.
Výskyt: Doctor Who (Obnovený seriál)
Tvůrce: Steven Moffat
Hodnocení: 98% (Jsou to prostě andílci)
Co bude příště? Nějaké nápady?
ČTEŠ
Encyklopedie padouchů
FanfictionJsou všude. Ve filmech, seriálech, knihách. Tato encyklopedie je seznamem těch nejlepších záporáků...