Anthony Zimmer

1.3K 88 6
                                    

Kdo to je: Francouzský gangster génius a miliardář. Jde po něm policie snad ve všech zemích světa. Všichni ví jak vypadá. A tak se jednoho dne rozhodne podstoupit náročnou plastickou operaci a pláchnout. Jediný problém je, že má přítelkyni kterou strašně miluje (Bacha na to). A ona je policajtka (Tý jo gangster a policajtka, to je jak Romeo a Julie po francouzsku). Dá si s ní schůzsku ale nedojde. Ona se rozhodne ho za každou cenu krýt a ve vlaku si vybere náhodného muže, který je Anthonymu postavově podobný. Ale on mu není jen podobný. V podstatě to totiž je on. On po té plastické operaci (Fajn, právě jsem vám prozradila hlavní zápletku, ale co?) A ona ho nepozná a rozhodne se, že ho svede. Svede ho aby pomohla Anthonymu, aby si ostatní mysleli že je to on. (To je docela chytré, až na tu malou drobnost a to, že udělá víc problémů než užitku) Po chvíli se ho skutečně pokusí zabít, ale on jí neřekne, že je to on. Pak je to šíleně komplikované, jí jde o život a on ji zachrání. Potom jí poví že je to on a happy end. Odjezd do západu slunce.

Proč je tak super: Ou jé. Je naprosto super sledovat jak pozoruje svou přítelkyni a ona to neví. Taky je to genius a úžasný herec. Pořád si hraje na toho slabého a pak bum a je po vás (Moje mluvnické schopnosti se dnes zmenšily na pouhé citoslovce, bacha)

Zajímavost: Postava Anthonyho Zimmera, pouze s jiným jménem byla ztvárněna dvakrát. Ve francouzském filmu Hledejte Anthonyho a v jeho americkém remakeu s Johnny Deppem, jmenuje se Cizinec. Já osobně mám radši ten francouzský. Nemám ráda remakey (Snad se to tak píše)

Oblíbená činnost: Převody peněz, loupeže, čas s jeho přítelkyní. Čtení novin a tahání policie za nos (To mu jde)

Herec: Yvan Attal. Izraelec ale vyrostl v Paříži. Takže francouz.

Film: Hledejte Anthonyho (Což je přesný popis celého filmu) v originále se jmenuje taky zcela výstižně: Anthony Zimmer. :D

Hodnocení: 89%

Pozor na tu soutěž :D Máte ještě dvanáct dní a došly mi tři práce :D A přihlášené ani nepočítám. Jen do toho! Jste super :D

Encyklopedie padouchůKde žijí příběhy. Začni objevovat