CRUELLA DE VIL
"Where are my puppies?"Kto to je?
Vysoká, štíhla, oslnivý úsmev, chladný pohľad. Legendárne čierno-biele vlasy, obrovský kožuch, a prítomnosť cigaretového dymu všade okolo nej. Angličanka so svojským menom, štýlom, a najmä s nezabudnuteľnou povahou. Keď sa nahnevá, je schopná vás zaživa zodrať z kože svojimi nechtami. Priam vyžaruje strach, aj keď sa usmieva. Vyžaduje od svojich poskokov absolútnu poslušnosť, ako každý záporák. No kto by nepoznal Cruellu De Vil, milovníčku módy a kožuchov. Je to bývalá spolužiačka Anity Radcliffe, ktorú má odrazu veľmi rada. Prečo? Lebo chce od nej kúpiť šteniatka... Nanešťastie nie na maznanie sa...
Prečo je tak super?
Sakra, tá ženská má proste štýl. Aj taká obyčajná vec ako vypisovanie šeku sa v jej podaní môže zmeniť na zaujímavý zážitok. Akože vás celého oprská atramentom. Táto ženská je jednoznačne jedna z najzlejších Disneyho postáv. Prečo? Lebo je až sakramentsky reálna. Zamyslite sa nad tým. Podľa mňa skôr stretnete na ulici človeka podobného tejto ježibabe, ako zlú kráľovnú alebo Scara z Levieho Kráľa. V dnešnej dobe sa na ňu podobá až príliš veľa ľudí. Navyše má super meno.
Zaujímavosti
1. V animovanom filme sa to síce nespomína, ale Cruella má manžela, kocúra a aj syna. Medzi nami, chudáci.
2. Jej červeno-čierne auto v animáku bolo robené podľa britského auta Alvis Speed 20. Ale že by vedela nejako bravúrne šoférovať, to sa povedať nedá. Vlastne je to KATASTROFA ZA VOLANTOM
Význam mena
Slovo cruel znamená anglicky krutý. A devil znamená diabol. Takže preklad jej mena je Krutý diabol. Čo je podľa mňa sakra cool. Rodičia asi presne vedeli, čo chcú zo svojej dcérky mať.
Herečka
Je to predovšetkým animovaná postava, ale vo filmoch (101 dalmatians & 102 dalmatians) ju stvárnila američanka Glenn Close, a to naozaj geniálne.
Obľúbené činnosti:
Komandovanie, čokoľvek súvisiace s módou.
Obľúbené oblečenie:
Podľa najnovšej módy. Ale takým kožuchom z pravého zvieraťa nepohrdne nikdy.
Výskyt:
101 dalmatíncov (aké prekvapenie! :D)
Tvorca:
Možno vás to prekvapí, ale nie je to Disney. Námet na ten perfektný animák pochádza, ako inak, z knihy. Knihu s názvom The Hundred and One Dalmatians napísala v roku 1956 angličanka Dodie Smith. Teda oveľa skôr, ako Disney vydalo animák (1961). (A áno, stvorila ju BRITKA! :D Zas to tu máme!)
Vek:
30/40
Číselné hodnotenie:
110%
ČTEŠ
Encyklopedie padouchů
Fiksi PenggemarJsou všude. Ve filmech, seriálech, knihách. Tato encyklopedie je seznamem těch nejlepších záporáků...