Nihayet hediyeleri alıp eve geldik. İçimde ki heyecan mutluluk... Tarifi okadar zor kii... Akşamı sabırsızlıkla bekliyorum. Akif beni bıraktıktan sonra işi olduğunu söyleyip gitti. Bende aldığımız hediyeleri salona bırakıp odama dinlenmek için geçiyorum. Derin bir uyku ve zamanla kabuk bağlayan yaralar....
Akşam Saatleri
Akif çoktan eve gelmiş akşam yemeğini hazırlamış uyanmamı bekliyordu. Mis gibi kokan yemekler... Akif akşam için şahane bir sofra hazırlamıştı. Yemek konusunda çok iyi olan Akif bugün birkez daha kanıtlamıştı bunu.
Güzel yemeklerin ardından hediyelerimizi alıp Elif hanımın kapısına geldik. Akif güzel bir oyuncak bebek aldı. Bende çok sevdiğim, içlerinde huzuru bulduğum kitap aldım.
Ve kapı ziline basıyoruz. Kısa bir beklemeden sonra kapı açılıyor. Kapıyı açan Elif hanım dı. Üzerinde beyaz ve mercan tonlarında bir elbise vardı. Başında ki başörtüsü de aynı tonlardaydı. Herhalde bir insana anca bukadar yakışırdı bu renk.
"Hoşgeldiniz"
"Hoşbulduk Elif hanım."
İkimizde aynı anda söyledik ve daha sonra içeri girdik.
Salonda uzun boylu, esmer, yeşil gözlü, otuz yaşlarında tenine yakışan güzel bir gamzesi ile bizi karşılayan Elif hanımın abisiydi.
"Hoşgeldiniz"
"Hoşbulduk efendim"
"Tanıştırayım abim Ahyed. Bunlarda Maria hanım ve Akif bey..."
"Memnun oldum, nasılsınız efendim."
"Teşekkür ederim siz nasılsınız?"
"Elhamdülillah"
Bugün içimdeki huzuru tarif edemeyeceğim kadar huzurluyum.
"Doğum günü kızı nerde?"
"Odasında giyiniyor birazdan gelir."
"Elif hanım dün bir rüya gördüm. Müsaadenizle anlatmak istiyorum."
"Estağfurullah tabiki. Buyurun Maria hanım."
"Dün gece rüyamda..."
Tam rüyamı anlatacağım sırada içeri Elif hanımın kız kardeşi girdi. Ve gözümde iki damla göz yaşı...
Herkes merakla ne olduğunu anlayabilme adına ardı ardına soru sormaya başladı.
"Maria ne oldu canım?"
"Maria hanım iyimisiniz?"
"Bu kız... Ben bu kızı tanıyorum."
"Nerden tanıyorsun sen bu kızı Maria?"
Elif hanım, Ahyed bey ve Akif şaşkın gözlerle yüzüme bakarken neler olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Artık gözyaşlarıma engel olamıyorum ve hıçkıra hıçkıra ağlıyorum.
Biraz sakinleştikten sonra anlatmaya başlıyorum.
"Ben Maria... Tam bir yıl önce Müslüman olmaya karar verdim. Bu kararı almama sebep olan şu karşınızdaki kız. Söylediği bir sözden etkilenip Müslüman olamaya karar verdim."
"SüphanAllah, Allah ım bu ne güzel bir tevafuk" diye bilmişti Elif hanım.
"Bu küçük kızı Türkiye ye geldiğimde görmüştüm. Arkadaşı ile yaptığı konuşmaya kulak misafiri olmuştum. Yaptığı güzellikleri" dinim böyle emrediyor "diye arkadaşına cevap veriyordu. Bende bukadar iyi olmayı teşvik eden dini çok merak edip araştırmaya başladım. Ve araştırdıkça da hak olana ulaştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPLERDEKİ TOHUM
ChickLitYüreği islamla güzelleşen genç ve güzel kızın ağır imtihanı ve hayatın büyük süprizleri.