Güzel bir akşamın sabahı da farklı oluyordu sanki. Mutlu uyanmak nasıl bir şey yeni öğreniyor gibiyim...
Mutlulukla yaşamak . Huzurla beklemek. Heyecanla hayal etmek...
Bugün Ahyed ile gelinlikçiye gidicektik ve ilk defa gelinlik giymenin heyecanını yaşıyacaktım.
Bembeyaz bir gelinlik giyme hayali her genç kızın hayali olduğu gibi benimde hayalimdi...
Belkide bu yüzdendi Ahyed e ısrar etmemem. Gelinlik giyeceksin dediğinde içten içe evet diyordum. Küçük bir atıştırmadan sonra hemen hazırlamaya geçtim.
Ahyed ve Zeliha gelicekti birazdan.
Ve tam dışarı adım attığım da karşımda ki yakışıklı adam la güzel kıza denk geldim. Zeliha Elif gibi çok güzel biriydi. Ya Ahyed... Okadar yakışıklı, okadar temiz yüzlüydü ki...
İnsanın içine işliyordu bu güzellikleri...
"Günaydın Fatmam, hazırmısın?"
"Günaydın... Heyecanımı saymazsak evet hazırım."
"Günaydın ablacım. Ben bile bukadar heyecanlıysam seni düşünemiyorum abla."
Zeliha nın sözlerinden sonra küçük bir tebessüm oluştu ortada. Ve nihayet güzel şeylerin habercisi... Ahyedle evliliğimin hazırlığı başlıyordu.
Araba da heyecandan olsa gerek, kimse konuşmadı. Ama herkesin gözünün içi gülüyordu resmen.
Ve nihayet tertemiz saflığı simgeleyen beyazın en çok yakıştığı gelinliklerim olduğu yere geldik. Arabadan inince heyecanıma yenik düşerek Ahyed le Zeliha yı beklemeden gelinlikçiye doğru ilerledim.
"Şey ben biraz heyecanlandım da."
"Biliyorum Fatmam biliyorum. Hadi girelim de masumiyetine masumiyet katacak o tertemiz gelinlikleri üstünde görelim."
Evet çok heyecanlıydım. İçten içe mutluluğumu bastıran bir sıkıntı oluştu içimde. Elimde olmadan yüzüm düştü ve içeri girince bir an küçük bir tebessümle gelinlikleri seyre daldım.
Sırtı dönük olan adama seslenen Ahyed in sesini duyan adam, arkasını dönünce heyecanıma bir şok daha eklendi.
"Hoşgeldiniz abi, nasılsınız?"
"Hoşbulduk Yiğitçim. Teşekkür ederim iyiyiz sen nasılsın?"
"Teşekkür ederim abi."
"Yiğit sen..."
"Evet abla bu işletme bana ayit. Ara sıra Ayşe ablamda uğrar. Şimdi sen hayalindeki gelinliği söyle de sana yardımcı olalım."
"Hayalimde ki gelinlik... Sade bir şey istiyorum, taşsız ve boncuksuz. Duvağı çok uzun olsun istiyorum ve kırık beyaz olsun."
Ben yiğide anlatırken Ahyedin bana olan bakışları dükkanda ki herkesin dikkatini çekmişti. Hayran olduğu birine bakar gibi bakıyordu bana.
Ve daha sonra dükkanı süsleyen beyaz gelinlikler arasında dolanan Ahyed elindeki kırık beyaz gelinliği bana uzattı.
"İlk bunu denermisin Fatma?"
Okadar güzel bir gelinlik seçmişti ki Ahyed,zevkini hitap ediyordu adeta.
"Tamam" diyebildim sadece. Bugün heyecanıma yenik düşüp bayılmamak mümkün değildi.
"Sevgi, Fatma ablana yardımcı olurmusun?"
"Tamamdır efendim"
Sevgi dükkanda çalışan kızlardan biriydi ve kabinde bana yardımcı olacak olan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPLERDEKİ TOHUM
ChickLitYüreği islamla güzelleşen genç ve güzel kızın ağır imtihanı ve hayatın büyük süprizleri.