YENİ BİR HAYAT ... 12.Bölüm

56 6 3
                                    

Bugün evlenecektim. Hayatım boyunca kendimi Bembeyaz gelinlikle görmeyi hayal ettim. Koluma girecek adamım önce yüreğime girmesi için çok dua ettim ve şükürler olsun Ahyed i nasip etti Rabbım..

Kapı zilinin çalmasıyla düşüncelerden sıyrılamadan kapıyı açtım.

"Günaydın ablacım çıkalım mı? Hazırmısın?"

"Evet canım çıkalım. Ahyed nerde?"

"Dışarda abla arabada... Bizi kuaföre bırakıp gidicek. Ama herşey hazır sen hiçbirşeyi düşünme."

"Çok heyecanlıyım Zeliş im çok"

"Biliyorum abla, her halinden belli zaten."

Zeliş in yüzündeki gülüşleri yüreğime dokunuyordu sanki...

"Gidelim mi?"

"Gidelim canım."

Çantamı alıp kapıyı da kapattıktan sonra hemen inip arabaya doğru yürüdük. Ve Ahyed sabırsızlıkla bizi beklerken belkide yaşayacağı günün heyecanını üzerinden atmaya çalışıyordu.

"Günaydın canım nasılsın?"

"Heyecanlı, bir okadar da korku var içimde."

"Korku mu neden ki?"

"Bunca güzelliği bozucak birşeyin olucağı hissi korkutuyor beni"

"Rabbımin bize nasip ettiklerini yaşayacaz elbette ama inşallah hiçbir şey olmayacak"

"İnşallah canım inşallah"

Ve arabaya binip hayallerine gitmek.

Sabırla beklemek zordur. Bazen çaresiz hissettirir insana ama umut ettiklerini elde edince, işte dersin. İşte sabrın mükafatı. Sabrın meyvesi bukadar tatlıysa neden sabır acıdır diye geçirirsin içinden ve belkide sabır acı olmasaydı imtihan olmazdı ve meyvesi tatlı olmasaydı büyük bir nimet olmazdı.

Ahyed bizi kuaföre bırakıp hemen yanımızdan ayrıldı . İçeri girdiğimizde Ayşe ve arkadaşı olduğunu tahmin ettiğim kız ile içerde bekliyorlardı.

"Hoşgeldiniz canım. Nasılsın bakalım? Eminim çok heyecanlısındır."

"Hoşbulduk canım. Evet hemde çok, bazen içimdeki heyecana yenik düşmekten korkuyorum"

"Zeliham nasılsın kardeşim?"

"Teşekkür ederim ablacım, sen nasılsın?"

"Elhamdülillah canım. Bizdede aynı malum evlilik hazırlığı"

"Ha sahi Ayşe fırsat bulamadım birtürlü sormaya. Sizin düğün ne zaman?"

"Mehmet Akif bugün gün alıcak tı. Halledince haberleşicektik. Hayırlısı bakalım"

"Hayırlısı kardeşim hayırlısı."

"Efendim isterseniz başlayalım."

"Tamam"

Ve hayal ettiğim gelinliği, yüreğime iyi gelen adam için giymek nasip oldu bana. Gelinliği giyip başörtüme başlayan Selin hanım oldukça titiz davranıyor du.

Diğer yandan Zeliha ve Ayşe hazırlıklara devam ederken, yüreğimin sesini duyduklarına yemin edebilirdim.

Ahh Zeliham ne de güzel oldu...
Upuzun bir elbise gitmişti Zeliha. Kolları çok geniş, omuz kısmında piliseli, göğüslerinden beline kadar oturtmalı, belden aşağı çok geniş bir elbise... Üstüne aynı tonlarda taktığı şalını arkaya atmış olması farklı bir hava katmış tı... Peki ya Ayşe... Petrol mavisi elbisenin içinde öyle Güzel diki insanın içini ısıtıyordu. Ve nihayet gelinliği giyip örtümün bittiğini söyledi Selin hanım.

KALPLERDEKİ  TOHUM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin