ÖNSÖZ
Umudumu gerçekleştirmektir bütün çabam...
Bir nebze gerçeklerin sesi olmak istiyorum !
Uçurumun kenarında ki insanlara el uzatalım diye,gençlerle beraber aşmak istiyorum engelleri.
Çağımızın ciddiye alınmayan sorunları yüzünden gençlerin umut dolu yollarına umutsuzluğu ektiler!
Gerçeklerin ve gençlerin sesi olmak duasıyla...
ACI OLAY 1.BÖLÜM
"Gözlerini açıyor"
"Kendine geliyor galiba"
"Böyle eşsiz bir güzelliğe sahip bir kadının, açıkçası o uçurumun kenarında ne aradığını çok merak ediyorum"
Gözlerimi açtığımda karşımda beyaz önlüklü iki kişi vardı. Doktor ve hemşire olmalıydı bunlar. Doktor elleri cebinde beni izlerken, hemşire de elinde hasta dosyasıyla, doktorun emrini beklercesine hazırda bekliyordu."Hanımefendi, beni duyabiliyormusunuz? Nasıl hissediyorsunuz kendinizi? Ne işiniz var dı orada? Eğer farkedilmeyip yetiştirilmeseydiniz şuanda belki burda karşımda olamazdınız."
Doktorun kendime gelir gelmez bukadar soru sorması beni rahatsız ettiği kadar yaşadıklarımın hafızama düşmesine sebep oldu.
" Hanımefendi size bunu kim yaptı? "
Doktorun bu sorusundan anladığım kadarıyla başıma gelen o iğrenç olayı biliyordu. Nasıl bilmesin ki?
"Ne... Ne diyorsunuz?"
Yaşadığım olaya şahit olurcasına başıma gelenleri anlatan doktor, tecavüzden bahsedince sinir krizi geçirme sonucu hemşirenin hızlı birşekilde sakinleştirici iğneyi yapması sonucu uyuyaşbilmiştim.
Başıma gelen felaketten doktor haberdardı ama kimsenin bilmesini istemiyorum. Heleki Akif in... Uyanır uyanmaz karşımda gördüklerim sadece doktor ve hemşireydi. Elimi bir an başımdaki sargı bezlerine dolaştırınca doktor hemen cevap verme ihtiyacı hissederek "Başınızı sert bir cisme çarpmışsınız. Şükürler Olsun ki zamanında yetiştirildiniz" diye açıklama yaptı.
Türkiye ye daha önce gelmiş olmam, Türkçe yi konuşmamda ve anlamam da bana ziyadesiyle kolaylık sağladığı gibi, Türkçe yi bir yabancıdan ziyade bir Türk müş gibi konuşmama sebep oldu.
"Hanımefendi size bunu kim yaptı?Yüzünü gördünüz mü?"
Bu soru yaşadıklarımdan çok yakmıştı canımı.
"Hanımefendi adınız ne? Beni duyuyormusunuz?"
"Ben.... Benim adım Maria..."
"Çok ağrınız var mı Maria hanım?"
"Başımda müthiş bir ağrı var. Canım çok yanıyor."
"Hemşire hanım, Maria hanıma bir ağrı kesici daha yapalım."
"Peki doktor bey."
"Açıkçası çok güçlü bir bünyeniz var. Bu olaya başınızdaki bu yaraya rağmen kendinizi toparlamayı başardınız ve en önemlisi de bu ağır yarayı atlattınız. Maria hanım, kimsiniz ne işiniz var dı o uçurumun kenarında?"
"Sevda Tepesi"
"Efendim, duyamadım."
"Hiçbir şey hatırlamıyorum. Beni hastaneye kim getirdi?"
"Sizi buraya bir adam getirdi. Yolda adamı durdurup sizi arabasına bindirip para veren adam, sizi hastaneye getirmesini istemiş."
"Peki beni getiren adam nerde?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPLERDEKİ TOHUM
Chick-LitYüreği islamla güzelleşen genç ve güzel kızın ağır imtihanı ve hayatın büyük süprizleri.