Chan: Tam-
...
Televizyonda gördüğü şeyle susmuştu. Çocukken en sevdiği çikolatanın üretimi uzun bir süre önce durdurulmuştu. Ama üretim firması tekrar üretmeye başlayınca çok sevinmişti.
Seungmin : Bebeğim sen çocuk musun? Ve ve sen ağlıyor musun manyak yaa.
Chan: Napim duygulandım bir an. Senelerdir yemedim ondan.
Seungmin: Tamam ağlama Chan ama ben neden bu çikolatadan hiç görmedim.
Chan: Çünkü sen ... körsün.
Seungmin: Tamam Chan. Ben Jeongin'in evine gidiyorum. Sakın gelme gelirsen döverim acımam.
Chan: Sev-
Seungmin: Kes sesini Chan. Körüm ya ben yanında da sağarım ve görüşürüz.
...
Jeongin: Ya bu gelen şerefsiz de kim şurada seviş-
Jeongin Konuşurken kapıyı açmıştı ve karşında duran Seungmin'i görünce sustu.
Seungmin: Gelen şerefsiz benim Jeongin.
Jeongin: Hyung yani öyle bir şey demek istemedim. Yani dermiyim sana öyle bir şey.
Seungmin: Kiminle sevişiyordun bakim.
Jeongin: Yani kimse değil Hyunjin kesinlikle değil. O olmaz olamaz zaten hı hı kesinlikle o de-
Hyunjin: Sevgilim kimmiş gelen kişi.
Jeongin: Hyunjin kes sesini yaaa.
Seungmin: Siz sevgili misiniz? Ne araya? Bir de Changbinle Felix de sevgili çıksın bir de şuracıkta bayılırım.
Jeongin: Abi onlarda sevgili ama bayılma bak. Chan hyungu aramam.
Seungmin: Ay zaten arama onu sinirlendim ona.
Hyunjin: Ne siz kavga mı ettiniz yanlış mı anladım.
Seungmin: Evet biz kavga ettik.
Hyunjin: Seungmin bebek ortada kalmasın ayrılırsanız.
Seungmin: Sen nerden biliyon yaa?
Hyunjin: Chan hyung gruba yazdı görmedin mi?
Seungmin: Siktim seni Channn.
Devam Edecek...
Ay nedense bu bölümü bir tık komik buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Darling In The Sky 2 - ChanMin
FanfictionSeungmin kimse beni senin kadar mutlu etmedi. Seni çok seviyorum aşkım. Mpreg Bunu 1.kitabı profilimde