2.3

69 9 22
                                    

Jeongin: Hyung neden kavga ettiniz?

Seungmin: Boş ver yaa boş bir nedenden hepsi Chan'in davarlığından bana körsün demicekti. Çeksin cezasını piç.

Jeongin: Aaa abi bu sana yakıştı mı şimdi? Deme öyle kötü şeyler bebeğe kötü örnek olma.

Seungmin: Ya sus Jeongin.

Jeongin: Abi bir saattir burda bebek hakkında konuşmaya çalışıyorum sen beni geçiştirmeye çalışıyorsun. Yoksa bebeği istemiyor musun?

Seungmin: Sorun bebek değil Jeongin ben. Korkuyorum.

Jeongin: Seungmin bak biz senin sizin yanındayız. Neden korkuyorsun anlamış değilim.

Seungmin: Bence senin yanına gelmekte hata etmişim. Görüşürüz Jeongin.

Jeongin: Nee? hey Seungmin nereye Hyunjin tut şunu gitmesin.

Seungmin: Hyunjin sakın.

Hyunjin: Gitti bile. Koşarak gitti birde.

Jeongin: Umarım ne yaptığını biliyordur. Nereye gitti onu da bilmiyoruz. Neyse gruba yazalım da ne olur ne olmaz.

Bang Chan İs So OLDD 😋

Grup açıklaması: Chan Hyung bize kızma lütfen.

Hyunjin: Alooo.

Chan: Ne var yaa zaten moralim bozuldu Seungmin zaten evden çıktı gitti.

Hyunjin: İşte bende ondan bahsedicektim. Seungmin çıktı. Bizdeydi ama muhtemelen Felix'e gitmiştir. Aloo Felix.

Felix: Ne var lan.

Hyunjin: Yukariyi oku.

Felix: Siktir lan. Ne zaman çıktı sizden.

Hyunjin: Yarım saat oldu.

Felix: Lan sizin evden buraya yürüyerek 15 Max 20 dakika.

Yine geç geldi kusura bakmayın.😚

My Darling In The Sky 2 - ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin