" Küfür etme bebeğim. Sana yakışmıyor."
"Ben senin bebeğin değilim. Orospu çocuğu musun sen neden bırakmıyorsun peşimi Jisung'dan zamanında yediğin dayak az gelmiş. O zaman ben neden seninle olmamıştım. Çünkü herkesle yatıyordun. O yüzden de senden ben tek değil herkes senden nefret ediyordu. Hala daha nefret ediyor herkes."
"Uff çok konuştun bee."
"Ahh bırak beni şerefsiz."
"Himmm kucağıma da çok yakistiniz."
"Woojin lütfen bırak bak benim bir sevgilim var anlamıyor musun?"
"İsmi neydi bir dakika düşüneyim... Bang Christopher Chan'di. Hatırladım. Şaşırma bebeğim ben herşeyi biliyorum endişelenme. Chan'in hastanede yattığını bile biliyorum. Hatta onun babasının bıçakladığını da."
"Sen nasıl bir psikopatsın."
"Ufff uğraşamayacağım seninle hiç. Kokla şunu bebeğim benimle geleceksin. Bir süre misafirim olacaksın."
"Ne diy-"
Günümüz
Chan: Burası mı Minho?
Minho: Abi şey ben kendimi biraz kötü hissediyorum.
Chan: Ne neyin var Minho?
Minho: Abi biraz başım dönmeye başladı.
Chan: Yediğin bir şey dokunmuş olabilir. Sen arabada bekle ben gelicem.
Minho: Abi tek gitme. Bak içeriden Seungmin orada mi diye. Sonra Changbin'i çağırırız. Gelir sana yardım eder.
Chan: Minho ben size anlatamıyorum herhalde o kadar zaman ben sevdiğimden ayrı kaldım artk bir saniye bile ayrı kalmak istemiyorum. Ben gidiyorum. Sende arabada kalıyorsun Minho. bitti daha bir şey duymak istemiyorum.
Minho: Abi bu Woojin'in tuzağı olabilir belkide Seungmin burda değildir. Ona güvenmiyorum şahsen.
Chan: Onu nerden tanıyosun Minho ?
Minho: Şey o aslında benim kuzenim.
Chan: Nee?
Minho: Evet onu çok iyi tanıyorum. Bunca zaman zaten Seungmin'i korumaya çalıstım. ama başaramadım abi onu kurtaramadım. Woojin hepimizin evini ve yaşamımızı biliyo ki Seungmin'in hamile olduğunu da biliyordur.
Chan: Minho böyle bir sey yapacağını bilemezdin ağlama lütfen. Ben bakıp geleyim o zaman eğer oradaysa ben onu alıp gelicem.
Minho: Abi dikkat et lütfen bende 5 dakika sonra gelirim.
Chan: Gelmiyorsun Min-
"W-woojin lütfen d-dokunma bana y-yalvarırım. A-artık kaldıracak gücüm k-kalmadı."
"Hayır bebeğim senin her yerine dokunucam. Ağlama bak göz yaşların boşa gidiyor... sana ağlama dedim burası ıssız kimse duymaz seni."
Chan: S-seungmin
Minho: Abi bu manyak Seungmin'e vuruyo ve sanırsam onu taciz ediyo anlamadım. Koş abi şu salaktan kurtaralım Seungmin'i... ABİİİ
Chan: Minho
Minho: Şuan Seungmin'i kurtarmaya odaklan ve koş.
Chan: Doğru koş Minho
Kapıdan içeri girdiklerinde Woojin'in Seungmin'e saldırmaya çalıştığını görünce Chan sinirlenip koşarak Seungmin'in üstünden Woojin'i kaldırıp dövmeye başlamıştı.
Chan: orospu çocuğu sen benim sevgilimi hangi hakla kaçırırsın hatta ona vurmaya ve onu tecavüz edersin.
Woojin: Sevgiline baksana ne durumda haa birde Minho'ya.
Chan ilk olarak Minho'ya bakmıştı. Baygındı. Sonra sevgilisine baktığında gözleri büyümüştü. Suratında hep yaralar ve birde burnu kanamıştı. Seungmin'in artık gözlerini açmaya hali bile yoktu. Çok yorgundu.
Chan: Ne yaptın onlara pislik herif.
Woojin: Tek onlar mı Changbin, Hyunjin, Jisung, Yongbok ve Jeongin hepsi muhtemelen suan baygındır.
Chan: nee? Sen çoktan sağlam bir dayağı hak etmişsin.
Chan bunu söyledikten hemen sonra Woojin'e sağlam bir kafa atmıştı ve bayılmıştı. Seungmin'in ellerini ipten kurtarmıştı.
Chan: Seungmin iyi misin?
Seungmin: C-chan ben ken-
"Seungmin seni hastaneye götürücem sabret bebeğim.
Devam Edecek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Darling In The Sky 2 - ChanMin
FanfictionSeungmin kimse beni senin kadar mutlu etmedi. Seni çok seviyorum aşkım. Mpreg Bunu 1.kitabı profilimde