2.11

31 3 0
                                    

Chan: Ufff kafamıza göre iş yaptık ama bişiy olmasın.

Jeongin: Hyung her şeyi kötü düşünme bir kerede pozitif ol.

Minho: Salak teyzeni arayıp sorsana gerizekalı. 

Chan: Seni de görcem Minho efendi. Jisung bi hamile kalırsa uğraşıcam sizinle ve Hyunjin senden aynı performansı bekliyorum bu arada tamam mı?

Hyunjin: Yaaa 

Changbin: Uzatmayın olan oldu biten bitti daha neyin kavgası bu suçlu olan suçunu bilip geldi özür diledi. Bitti bu yüzden.

Minho: Changbin haklı Chan sende teyzeni arasan mı ya da Changbin sen ara anneni. Sor öğren bakalım. İkinizden biri işte burda verdiğimiz şeyin etkisini bilmiyoruz. 

Changbin: Chan sen yanından ayrılma ben sorarım anneme.

...

Changbin: Sorun olmazmış.

Chan. Emin misin?

Changbin: Eminim

Chan: Hah iyi o zaman ben hep vereyim bundan ona.

Changbin: Annem dedi ki ama bir daha vermeyin

Chan: Tamam Bu ne zaman uyanır sıkıldım.

Hyunjin: Bizleyken mi sıkıldın ayıp.

Chan: Bence sus sen. Çok zorlama yani.

....

Seungmin: Channnnn Channnn hangi halttaysan gel burayaaa.

Chan: Uyandın mı şükür?

Seungmin: Yok hala uyuyorum. Ben ne ara uyudum yaa? Başımda ağrıyo naptınız lan bana.

Chan: Şey... biz şey yaptık hmmm... Aaaa Min-Minho anlatsana ne yaptığımızı ona.

Minho: Ulan ben miyim eşi sen anlatıcaksın piç herif.

Chan: Boşa besliyom lan ben sizi. Hayatım şöyle ki kriz geçirebileceğini düşündük o yüzden bir karar alıp sana sakinleştirici verdik.

Seungmin: Benim adıma karar vermek sana mı düştü?

Chan: Ne diyorsun Seungmin? Noldu ben naptım sana?

Seungmin: Çok şey Chan. Woojin in dedikleri doğru muydu?

Chan: Woojin ne dedi sana bilmiyorum ama ben kimseye bişiy yapmadım. Bebeğim lütfen sakinleş ben kimseye bişiy yapmadım yaptırmadım Woojin ile konuşmuşluğumuz bile yok.

Seungmin cidden Chan'in böyle bir şey yapıcağına inanmıyordu ama ya yaparsa öyle bir şey diye düşünüyordu. Bir kısmı Chan'i çok seviyordu ama diğer kısmı da korkuyordu. Biraz kafa dinlemliydi o huzur bulabileceği o yerde ama şuan orda huzur bulabilir miydi emin değildi. O olmadan önceki huzurunu bulmalıydı ama ondan önce bir huzuru var mıydı ki?

Geç oldu sorry oy ve yorum pleaseee


My Darling In The Sky 2 - ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin