Jisung: LAN SENİN BURDA NE İŞİN VARRR?
Woojin: Ufff sıktınız haa sevdiğim çocuğa bi bakayım dedim malum arkadaşından yumruk yedi.
Herkes kapıda duran Woojin'e şaşkınlıkla bakıyordu. Bunu nerden biliyordu diye sorguluyorlardı? Seungmin'de artık cidden korkmaya başlamıştı. Korkudan titremeye dahi başlamıştı Chan bunu fark edip Minho'ya halledin diye bakış atıp Seungmin'i kucağına alıp yatak odasına çıkmıştı ama ne yazık ki Seungmin çoktan ağlamaya başlamıştı. Çünkü Chan'den ayrı kaldığı yaşadığı acıyı bir o bir de Woojin görmüştü. Bu yüzden hem sevdiği çocuktan ayrı kalması aylarca onun suratını görememiş olması ve ona dokunamaması ona çok koyuyordu. Ama emin olduğu bir şey vardı Woojin tek değildi. Yanında birisi vardı. Arkadaşlarından şüphelenmeye başlamıştı bile ilk olarakta Hyunjin'den ona yumruk attığı bilen arkadaşları ve Hyunjin'di. Ama tek Hyunjin'den değil Changbin'den de şüphelenmişti o sıra. Çünkü o gelmeden önce telefonda birine mesaj atıyordu. O sırada da Woojin gelmişti işte. O kişiyi bulacaktı zor olsa da. Bunu Chan'le de paylaşacaktı.
Chan: Ağlama Seungmin. Lütfen o herif daha sana dokunamayacak ve aklından çıkartma bir şeyi bebeğimiz için stres yapmaman gerek. Bunu benden daha iyi sen biliyorsun Seungmin.
Seungmin: Chan beni bırakma sensiz kalamam o 3 ay kabus gibiydi. Ama eminim ki Woojin tek değil o sırada öğrendim telefon konuşmasını duymuştum. Hyunjin'in bana yumruk attığını nerden bildi? Ya Hyunjin söyledi ya da Changbin emin olamıyorum.
Chan: Hyunjin ve Changbin ne alaka? Changbin öyle bişiy yapmaz kuzenim sonuçta tanıyorum onu. Hyunjin'in yanında da Jeongin vardı.
Seungmin: Changbin Woojin gelmeden aniyeler öncesinde birilerine mesaj atıyordu. Onun olduğu-
(kapı çalar)
Chan: Gelll
Hyunjin: Seungmin özür dilerim kardeşime sinirlenmiştim gerçekten. O bu planda Woojinleymiş. O yüzden ona çok kızgındım bi anda oldu .
Seungmin: İnanmıyorum sana. O sensin di mi kardeşine atıyorsun suçu.
Hyunjin: Hayır yalan söyle-
Seungmin: Suss
....
Seungmin: Alo Yeji naber?
Yeji: Lan aklın başına mı geldi de o geceyi hatırladın?
Seungmin: Ne hangi gece?
Yeji: Basbaya sen yerde yatarken baygındın uyanıyordun yerdeyken bi kız görmüştün. Hatta bot giyiyordum o gün topukluydu.
Seungmin: E-evett. O sen miydin pislikk.
yeji: Evet hatta ismimi söylemiştin iyi hatır-
......
seungmin: O kişi oydu. Yeji'ydi. O Ye-Yeji'ydi Chan.
Chan: Seungmin sakin ollll. Bi dur Seungmin kendine vurmaa. Durr.
....
heheheh baby'm istemeseydi yazmak için acele etmicektim ama o istedi diye devam ediyorum hangisine yeni bölüm istedi bilmiyorum ama ben ikisine de atmaya çalışacam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Darling In The Sky 2 - ChanMin
FanfictionSeungmin kimse beni senin kadar mutlu etmedi. Seni çok seviyorum aşkım. Mpreg Bunu 1.kitabı profilimde