Chan. Seungmin cidden o Woojin denen pisliğe mi güveneceksin? bana neden bana güvenmiyorsun? Naptım ben size anlamıyorum.
Minho: Hyung üstüne gitme lütfen.
Chan: Sen sus Minho bu benimle onun arasında olan bişiy. Seungmin kaç kere üzdün beni sen biliyor musun ama hamile olduğun için sustum ama artık susmayacam yeter yaa. Sen çıkıp gittin ya şimdi ben gidiyorum.
Seungmin: Chan özür dilerim lütfen bırakma beni lütfen.
Chan: o woojin ne dedi sana çok merak ediyorum.
Seungmin: Sen önceden başka biriyle de olmuşsun onu fiziği için sevdiğini söyledi. Beni de öyle sevmenden korktum Chan.
Changbin: Siktir.
Chan: O-o bu-bunu nerden biliyomuş?
Seungmin: Ne yani doğru mu cidden?
Chan: Seungmin açıklayabilirim cidden.
Seungmin: Seni din-dinlemek istemiyorum. Ama g-gitmenide istemiyorum.
Seungmin daha içten ağlamaya başlayınca Chan ona sarılmak istedi ama sarılmasını red eder mi diye düşünmeden kendini geri alamadı.
Chan: O olay tam olarak öyle olmadı. Bir keresinde içki içmiştim ondan sonra olan oldu cidden öyle bir alaka yok.
Seungmin: Kimle Chan? Changbin'le mi? hah?
Chan: Seungmin tamam sakin ol lütfen bak bişiy olucak .
Seungmin: Chan lütfen bi daha o adamı lütfen haklı çıkarma yalvarırım sanaa.
Chan: Ağlama bebeğim şu dünyada hiç bişeye acımam ama dökülen göz yaşların benim yüzümden olunca üzülüyorum yapma lütfen.
Seungmin: Ben ölmek istiyorum Chan.
Chan: Seungmin kes sesini.
Seungmin: O pislik benim beynimi yıkadı ve ben buna izin verdim bu bana çok fazla koyuyor.
Chan: Tamam bebeğim sakin ol boş ver sen onu bizim hayatımızı mahveden oydu düzelten de biz olmalıyız. Ölmek kelimesini bir daha senden duymayayım lütfen. Yoksa cidden seni döverim hamilesin demem döverim valla.
...
2 Ay Sonra
Chan : Sevgilim telefonumu Minho'larda unutmuşum gidip onu alıcam bişi yırtıyor musun?
Seungmin: Chan aslında bebeğimiz bişiy istiyor. Jisung dayısındayken bişiy gördü de onu istiyo.
Chan: Heheheh ne istiyormuş bakalım.
Seungmin: Dondurma 🍨 ama çilekli.
Chan: Tamam. Bekle ama Hyunjin'i çağırayım. Versene telefonunu.
...
Hyunjin: Seungmin bişiy mi oldu? İyi misin?Chan: Alo Hyunjin. Ben Chan Seungmin iyi merak etme.
Hyunjin: Efendim hyung.
Chan: Sesin neden yorulmuş gibi geliyor bugün Minho'lara da gelmediniz. İyi misiniz?
Hyunjin: Abi şey aslında bi tık işimiz vardı Jeongin'le.
Chan: Owww anladım size iyi sevişmeler diyim o zaman ama çok ses çıkarmayın isterseniz alttaki komşu size takmış durumda ağzına laf olmayın şimdi.
Hyunjin: Tamam hyu- Jeongin bi sabret geliyorum, Tamam hyung görüşürüz.
Chan: Bekletme Jeongin'i çocuk dayanamıyor belli sesinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Darling In The Sky 2 - ChanMin
FanfictionSeungmin kimse beni senin kadar mutlu etmedi. Seni çok seviyorum aşkım. Mpreg Bunu 1.kitabı profilimde