Teyzesi: Chan oğlum özür dilerim bi an boş bulundım.
Chan: Teyze kes sesini Seungmin ne zaman uyanır? Sadece onunla olmak istiyorum o uyanana kadar da ne hesap vereceğimi de düşünmekte. Lütfen bizi yanlız bırakın.
Chan göz yaşları içinde konulurken diğer hepsi ağlıyordu.
1 Saat Sonra
Seungmin: C-chan.
Chan: Seungmin iyi misin, kendini nasıl hissediyorsun?
Seungmin: Chan be-bebeğim o iyi dı mi?
Chan: Seungmin gerçekten özür dilerim ben ikinizi de koruyamadım iyi bi eş iyi bir baba olamadım. Özür di-
Seungmin: KESS BEBEĞİME NOLDUU?
Chan: Bebeğim o yok artık özür dilerim.
seungmin: Chan nasıl yok yani o? Zaten bi melekti tamamen mi meleğe döndü benim kızım.
Chan Seungminden aldığı cevaptan sonra cidden yıkılmıştı. Artık dayanamıyordu. İlk kızlarının ölümünü sonra Chan'in yanlış anlaşılması sonra da Seungmin ın böyle konuşması Chan e çok gelmişti. Yıkılmak istedi ama Seungmin için böyle bir şey yapamadı.
1 hafta sonra
Chan: Seungmin iyi misin? Bişiy lazım mı?
Seungmin: Hayır
Chan: Seungmin bu benim suçum değil biliyorsun değil mi?
Seungmin: Biliyorum Chan biliyorum ben biz bebeğimizi kaybettik iyi olamıyorum.
Seungmin uzun süre tuttuğu göz yaşlarını artık sevgilisinin göğsüne bırakmaya başlamıştı. Chan de ağlamak istese de Seungmin ı ciddi anlamda ayakta tutmak için bunu yapmak zorındaydı.
3 yıl sonra
Jeongin: Chan hyıng çık şu evden artık yalvarırım onu böyle daha çok hatırlayıp yıpratma lütfen bak bebeğiniz için bunu yap lütfen.
Chan: Seungmin öldü Jeongin öldü. Canım acıyo bebeğimiz tıpkı ona benziyo v3 ona baktıkça Seungminimi hatırlıyorum.
....
Minho: Olayı bı seferde ben anlatayım. İlk bebekleri öldükten sonra 1 yıl kadar sonra Seungmin yine hamile kalmıştı. O da biz de bu duruma çok sevinmiştik ama bebekleri dünyaya geldikten 1 yıl sonra Seungmin kafede işten çıkarken onu bir adam bıçaklamıştı. Ve o adam da Chan ın babasıydı. Seungmin ı yakşaiık 9 yerinden bıçaklayıp öldürmüştü. Bebeklerine de o gün Chan bakacaktı. Ama böyle olacağını bilselerdi zamanlarını daha iyi sağlıklı geçirirlerdi. Ama her insanın bilemediği gibi onlarda bilememişti. O gün Seungmin orda ölmüştü. Biz daha erken görmüş olsaydık o belki şıan yaşıyor olurdu. Ama sonuç malum ki görmedik ve o kurtulamadı.
~Final
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Darling In The Sky 2 - ChanMin
FanfictionSeungmin kimse beni senin kadar mutlu etmedi. Seni çok seviyorum aşkım. Mpreg Bunu 1.kitabı profilimde