Chan: İyi misin bebeğim?
Seungmin:İyiyim dedim Chan 10 dk bir sorma bana sinirleniyorum ama ben.
Chan: Bebeğim sinirlenme tamam sormam daha sadece merak ediyorum seni. korkuyorum sizin için o kadar ay tektim paramparçaydım siz yokken. Git çocuklara sor istersen.
Seungmin: Yaa Chan ben sana güveniyorum inanıyorum neden gidip onlara sorayım ki?
Chan: Sen onu bunu boş ver de Woojin sana ne yaptı? Hiç söyleme-
Seungmin: Chan kes sesini o-onun ismini duymak is-istemiyorum işte sen neden beni anlamıyorsun Chan?
Chan: Bebeğim tamam ağlama lütfen bak özür dilerim o şerefsizden bir daha bahsetmicem.
Seungmin: Yapma bir daha l-lutfen.
Chan: Tamam yapmam. Ama sende ağlamayacaksın. Çocukları arayalım da gelsinler gelirken ne alsınlar ne istiyorsun bebeğim ?
Seungmin: Hiç bir şey sadece gelsinler. Özledim.
Chan: Tamam sevgilim.
Chan: Ulan gelin çabuk buraya. Seungmin sizi çağırıyor
Minho: Oooo yengem bizimi çağrıyo hemen bizimkileri toplayıp geliyom.
Chan: O yengen değil piç kurusu.
Seungmin: Channn.
Minho: Ooo yengem arkadan müdahale ediyo .
Chan: Olum gel sen bak seni sike sike oldurucem. Jisung bile elimden alamicak seni. Ters mi düz -
Seungmin: Kapat lan telefonu kim kimi sikiyormuş gösterim Chan.
Minho: kkkkkk Ve ya da biz gelmiyoz. Siz birbirinizi yiyin. Yarın sabah kahvaltıya geliriz. Byyy
...
Chan: Ulan kapattı yüzüme.
Seungmin: Sen kimi sikiyon lan ?
Chan: Aaa şey o lafın gelişiydi bebeğim.
Seungmin: Gel o zaman benle yap neden Minho? O benden daha iyi karşılık veriyor değil mi? Onun gibi olamadığım için kusura bakmayın Chan bey.
Chan: Nee Seungmin dur nereye gidiyorsun? Tekrar bana o ayları yaşatma lütfen Seungmin. Ben Minho' ya aşık falan değilim. benim gözüm senden başkasını görmüyor. Lütfen beni yanlış anladın.
Seungmin: Chan böyle konularda hassas olduğumu bilmene rağmen yapman beni üzüyor anlamıyorsun herhalde.
Chan: Bana sarıl lütfen
İkiside sarıldığında ağlamaya başlamıştı.
Ama ikisininde sebepleri farklıydı. Chan, Seungmin'i yine kaybetmekten Seungmin ise Chan'in artık onu sevmemesiden korkmuştu.~Devam Edecek~
Foto koyamicam sorry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Darling In The Sky 2 - ChanMin
FanfictionSeungmin kimse beni senin kadar mutlu etmedi. Seni çok seviyorum aşkım. Mpreg Bunu 1.kitabı profilimde