Chan: Bunu ne yapicam yaa birde diğerlerini. Soobinnn tabii ya neden aklıma gelmedi.
Chan: Alo Soobin sen şimdi hızlıca yanına Yeonjunu alıp bizim eve gidiyorsunuz evdekileri toplayıp attığım konuma geleceksiniz. Acele et Seungmin'i buldu. Bu arada Minho'da bende ikisini de hastaneye götürücem. Dediğim gibi diğerlerini topla getir.
Soobin: Ne oluyo Ch-
...
Soobin: Yeonjun kalk çocukların yanına gidicez.
Yeonjun: Kimlerin yaa??
Soobin: Chan'in çocukları olan.
Yeonjun: Neden??
Soobin: Bir şey olmuş ama Seungmin'i bulmuşlar.
Yeonjun: Neee kalk koş Soobin şunları toplayalım. Ama diğerlerine ne oldu.
Soobin: Bilmiyorum. Öğreniriz. eve bı gidelim.
...
Soobin: Jeongin..
Jeongin: A-abi bunlara ne oldu b-bilmiyorum.
Soobin: Tamam sakin ol Jeongin. Chan'in dediğine göre Woojin'miş ama bilmiyorum olayı tam olarak. Bu arada sen iyi misin ve ne zaman geldin?
Jeongin: İyiyim ben buraya siz gelmeden 2 dk önce geldim işim vardı. onun için çıktım onlarda yemek yiceklerdi dışardan pizza sipariş ettiler.
Soobin: Sen ne zaman çıktın? Ve o pizzadan yedin mi?
Jeongin: Minho hyung bir dilim pizza yemişti bana da verdiler ama ben telefonla konuşuyordum. O yüzden almadım.
Yeonjun: Tamam iyi hoş da bunlar hafif değil mi?
Jeongin: Benim abilerim hafif ama Changbin Hyung için bir şey söyleyemem.
Yeonjun: Ya ben bir şey soylicem. Sanki bunlar uyuyor. Bana öyle geldi. Bayılan insan horlar mı?
Soobin: Ne alaka bayılan insan tabii ki horlamaz.
Yeonjun: Ama b-
Hyunjin: Soobin sesiniz neden bu kadar yüksek çıkıyor ve neden buradasınız?
Soobin: Hyunjin uyuyor muydunuz??
Hyunjin: Evet pizza yedikten sonra hepimize bir ağırlık çöktü. Uyuduk bizde.
Soobin: Peki Minho neden bayıldı sence Jeongin?
Hyunjin: Minho demisken şey Seungmin'i buldular mı?
Soobin: Evet ama biraz yaraliymis?
Hyunjin: Haaa anladım Minho'yu kan tutuyor o yüzden bayılmıştır.
Jeongin: Felix Hyung u kan tutuyordu.
Hyunjin: O da dalga geçilmesini istemediği için söylemedi. Bende bir ara onda kalmıştım. Jisung ta vardı işte biz yemek hazırlarken o da parmağını kesmişti. Elini kestiği gibi bayilmisti. Bende orda öğrendim.
Soobin: Tamam biz Chan'e haber verelim.
....
Chan: Bak Jeongin önemli değilse direkt kapat.
Jeongin: Alo Hyung Minho hyungu aslında kan tutuyormuş. Endiselenme.
Chan: Emin misin Jeongin?
Minho: Evet hyung.
....
Jeongin: Söyledim. Ama acele ediyordu nedense.
Soobin: Salak Seungmin'i hastaneye götürüyordu.
Hyunjin: Ne duruyoruz burda gidelim. Lan uyanın. Chan Seungmin'i bulmuş.
Jisung: Ne bağırıyorsun be ve ne olmuş anlamadım. Yoksa Minho'ya mi bir şey oldu? hyunjin söyleseneee
Hyunjin: Hayır Minho iyi amk ve kulağına sıçayım. Chan seungmin'i bulmuş.
Felix: Tamam ne duruyorsunuz hadi gidelim.
Hyunjin: Tamam hadi gidelim. Soobin sizde gelecek misiniz?
Soobin: Evet hadi gidelim.
Özür dilerim yine bölümü geç attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Darling In The Sky 2 - ChanMin
FanfictionSeungmin kimse beni senin kadar mutlu etmedi. Seni çok seviyorum aşkım. Mpreg Bunu 1.kitabı profilimde