2.9

44 5 0
                                    

İkiside sarıldığında ağlamaya başlamıştı.
Ama ikisininde sebepleri farklıydı. Chan, Seungmin'i yine kaybetmekten Seungmin ise Chan'in artık onu sevmemesiden korkmuştu.

...

Chan: Başım çok ağrıyooo Minniee.

Seungmin: Dün kim dedi sana o kadar iç diye? Çocuklar gelmicek diye diktin kafaya.

Chan: Sonrasında ne yaptım yaa başım ağrıyoo?

Seungmin: Sus lan sus batıyonn.

Chan: Ulan hatırladım azda olsa özür dilerim Seung. Ulan çocuklar yemeğe gelmicek miydi?

Seungmin: Evet lan gelirler şimdi.

(Kapı Çalar)

Seungmin: Hassiktir.

Seungmin; Hoş geldiniz çocuklar.

Minho: Hoş gelmedik boş geldik yavrum Chan almıştır herşeyi diye.

Chan: Ulan Minho senin ağzına sıçıcam. Gel lan buraya.

Minho: Yenge yardım et kurtar beni şu yabani den.

Seungmin: Yenge haa Chan benim yerime de sıç şunun ağzına.

Chan: Büyük zevkle

Jisung: Aaaa gelir gelmez kocama bulaşmayın lan.

Felix: Jisung haklı. Hadi yaa ben acıktım. Kahvaltı yapcaz diye evde bir şey yemedim.

Seungmin: Şey bizde daha yeni kalkmıştık.
O yüzden hazırlayamadık.

Felix: Neyyyy?

Seungmin: Dün biraz yoruldukta ondan.

Chan: Bana baktı ama ben ne yaptığımı dahi hatırlamıyorum. İçmişim azcik.

Seungmin: Azcık?

Felix: Onu biz baya yapalım bence.

Hyunjin: Ulan ben buraya konuşmak için değil yemek için geldim.

Jeongin: Ulan sen bunlar hazırlamamıştır diye evde yemek yedin mi?

Hyunjin: Yaa sus bak dayak yicem.

Chan: Acıdım lan Hyunjin'e vurmayacam sana.

Hyunjin: Ha canım ondan bende öyle demiştim.

Chan: Yaa sen gelsene bi yaa ağzına sıçayım senin.

Hyunjin: Gelmicem yaaa.

Chan: Ahhh 

Seungmin: Napıyosun Hyunjin? İnsanlara vurmaman gerektiğini bilmiyor musun?

Hyunjin: Madem bu kadar düşünceliydin neden onu bırakıp gittin ha buna da bahane uydur Seungmin. Kendini çokta masum san-

Jeongin: Hyunjin yapma neye sinirlendin şimdi ben onu anlamadım. Evdeyken ona sinirlenip te neden şimdi sinirini neden Seungmin'den çıkarıyorsun? O kötü bişiy deme-

Seungmin: Evet ben zaten bilerek dediğim o pisliğe beni kaçır diye di mi HYUNJİN. BÖYLE BİR ŞEY NEDEN YAPAYIM HAA SEVGİLİMİN CANINI NEDEN YAKAYIM? HYUNJİN SÖYLESE-

Hyunjin Seungmin'e yumruk atmıştı.

Chan: NE YAPIYORSUN HYUNJİN? SANA KİM ONA YUMRUK ATMA İZNİ VERDİ. O bilerek mi o adamla gitti cidden sen böyle düşünüyorsan evimden defol git.

Jeongin: Hyunjin biz gidelim sakinleş biraz. Görüşürüz sonra.

....

Jeongin: O içerde yaptığın neydi Hyunjin? Gerçekten o yanlış bir şey demedi. Durumunu bilmene rağmen ona yumruk attın. Umarım bişiy olmaz onlara yoksa Chan hyung seni bitirir.

Hyunjin: Bilmiyorum zaten sinirliydim. Bir anda oldu.

Jeongin: Git sinirini kardeşinden ya da bizden çıkart Seungmin hyung'a dokunma. Yoksa Chan sana iyi dokunur bir daha kıpırdayamazsın bilgine. Bir daha öyle bir şey yapma lütfen git özür dile.

Hyunjin: Affetmez ki.

Jeongin: Eğer özür diler ve pişman olduğunu söylersen Seungmin hyung affeder.

....

Chan: Seungmin iyi misin gerçekten?

Seungmin: iyiyim (sıkıntılı bi şekilde) Offfff çok mu gittim üstüne sence?

Felix: Ay boş ver sen onu bebeğini düşün ilk.

Minho: Felix haklı Seungmin.

(Kapı çalar)

Jisung: Bak Hyunjin geldi. Kesin yani. Hatasını anlayıp gelmiştir.

(Kapıyı açar)

Jisung: haaaa

SİZCE KİM GELDİ??



My Darling In The Sky 2 - ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin