2.4

55 8 19
                                    

3 Ay Sonra

Felix: Seungmin'i bulabildiniz mi? Biz Changbin' le dediğiniz yere baktık. Seungmin orada da yok. Bu arada Chan neden hiç bir şey yazmiyo okumuyorda mesajları. Evine gittik kapıyı da açmadı.

Chan yazıyor...

Hyunjin: Aaa girmeyi düşünmüş beyfendi. Biz Jeonginle geliyoruz Chan. İki ev otedesin.

Chan: Gelme gelirsen sikerim sizi. İstemiyorum kimseyi ben Seungmin'i ve bebeğimi istiyorum.

Minho yazıyor...

Jisung yazıyor...

Jisung: Abi bulucaz onu ama sende yardım etmelisin. Sen hiç bir şey yapmıyorsun. Sadece bütün gün Seungmin diyerek ağlıyorsun onun yastığına sariliyorsun.

Minho: Hyung Jisung haklı.

Chan: Yaa sizde onu aramadigimi mi sanıyorsunuz. Şaka gibi.
Geceleri ışıklarım yanıyor mu he Jeongin he Hyunjin. Dikizlemeyi biliyonuz onu da söyleyin.

Hyunjin yazıyor...

Hyunjin: Evet yanmıyor.

Chan: Neden yanmıyor biliyor musunuz sevgilimi ve bebeğimi arıyorum her defasında bazen günlerce evde olmuyorum. Hadi ben ailemi aramaya gidiyordum.

Hyunjin: Hassiktir. Gitme sakın aklın yerinde değil. Şuan deliden farkın yok. Chan gitmiyorsun bir yere.

Chan Çevrimdışı

Jeongin: Yok artık gitti mi şimdi.

Minho: Gitti gerizekalı.

5dk sonra

Chan: Çocuklar içinizde Seungmin ile lise arkadaşı olan var mı?

Jisung: Ben ne oldu ki.

Chan: Ona takıntılı birisi var mıydı? Aşık falan?

Jisung: Aslında vardı.

Chan: Adı şey mi eee adı neydi yaa?

Jisung: Şey olabilir mi? Woojin.

Chan: Aa evet evet.

Jisung: Ne oldu ki?

Chan: O Seungmin'i kaçırmış. Aradı az önce. Evinde saklıyormuş Seungmin'i biz bu şerefsizin evini nasıl bulucaz?

Minho: Neeee? Nasıl? Woojin şey olan mı Kim Woojin?

Jisung: Evet oydu.

Minho: Ben onun evini biliyorum.

Chan: İyi tamam seni almaya geliyorum. Üstünü giyin 10 dakikaya oradayım.

Minho tamam abi ama hızlı sürme bak.

Chan Çevrimdışı
Minho çevrimdışı

My Darling In The Sky 2 - ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin