6

7 2 0
                                    

pozn. autora - povinne pustiť hudbu pre navodenie atmosféry



Genevieve vibrovalo celé telo. No nebolo to z hlasnej hudby. Cítila sa ako dieťa, ktoré pristihli pri niečom, čo nemalo robiť. Do líc sa jej nahrnula červeň a pomaly sa otočila za hlasom. Zaborila pohľad do zeme na svoje topánky. V tomto momente sa jej zdali zaujímavejšie ako osoba pred ňou.

"Genie?" Jessie jej drgla do pleca a ona nakoniec zodvihla pohľad. Pozrela na osobu stojacu oproti.

"A-ahoj, Ben." vyjachtala napokon a odpoveďou jej bolo len jeho podvihnuté obočie. Stiahla hlavu medzi plecia a čakala. No nič neprichádzalo až do momentu keď pocítila na ruke dotyk svojej kamarátky. Spýtavo sa na ňu pozrela, no na Jessienej tvári sa zračil len široký úsmev.

"Neboj, Gen. Ben to nikomu nepovie. Však, chrústik?" zapriadla sladko a končekmi prstov sa mu jemne dotkla líca. Neuhol ani o milimeter. Namiesto toho si len olízol spodnú peru. Jessie ju potiahla smerom k baru. No v ďalšom pohybe jej zabránil práve Ben. Na nevyslovenú otázku odpovedal len kývnutím. Jessie sa otočila a zatiahla Genevieve smerom k boxom na poschodí. Gen sa potkla o jeden so schodov a skoro by aj spadla, keby ju za druhú ruku niekto nezachytil. Prudko ju potiahol k sebe a pustil. Náhlivo sa kolo nej pretlačil a ona si stihla všimnúť len to, že bol vysoký. A dobre stavaný. 

"No poď hore. Oslávime tvoje narodeniny." zrazu sa pri nej zjavil Ben. Hodil na ňu šibalský úsmev a takisto sa kolo nej pretlačil a pridal sa k Jess pred ňou. Genevieve neunikol ich letmý dotyk rúk. A v tom jej to došlo.

"Jess! Kedy si mi to chcela povedať?" ofúkla sa a zasa zastavila uprostred schodišťa. Jess sa k nej otočila. Chvíľu nechápala o čo ide ale ako náhle videla Genevievin pohľad prebehujúci z nej na Bena, tak pochopila. Začervenala sa a pokračovala v ceste. Na vrchu schodišťa ju Gen dobehla a schmatla za ruku. 

"Ako dlho ste spolu?" nahodila vážny pohľad.

"Pár mesiacov." hlesla Jess napokon.

"A kedy si mi chcela povedať, že niekoho máš? A hlavne, že je to Ben?" hodila rukou smerom k menovanému.

"No dovoľ? Akože, čo máš proti mne, krpec?" naoko sa urazil.

"Nie, necháp to zle. Ja len, že s Jess sme si vraveli vždy všetko." vrhla veľavravný pohľad na kamarátku a jednou rukou si uhladila sukňu.

"Prepáč, Genie. Keď ja som sa bála toho ako to vezmeš. Vieš, ty vždy všetko robíš správne. No a chápeš. Medzi mnou a Benom je sedem ročný rozdiel." pomaly zo seba súkala Jessie.

"Ale ja sa z toho teším, naozaj. Len ma zabolelo, že si mi to nepovedala." Gen svoj pohľad presmerovala na Bena. Vystrela k nemu ukazovák a pohrozila mu.

"A ty buď k nej dobrý, inak uvidíš!" Ben sa snažil zdvihnúť ruky v obrannom geste no bolo to dosť nemotorné nakoľko v jednej ruke držal fľašu tequily. Všetci traja sa na celej veci z chuti zasmiali. Ben pokýval hlavou smerom k boxom a dievčatá ho ochotne nasledovali. Smerovali k boxu, kde už sedeli tri osoby. Jedno dievča a dvaja chlapi. Jedného z nich Gen spoznala hneď. Bol to ten, čo ju zachránil na schodoch.

"Hojte, ľudia. Vediem mládež." pozdravil sa Ben a pokynul aby si posadali. Jess si sadla, samozrejme, k nemu a Gen neostalo nič iné ako si prisadnúť k jej takzvanému záchrancovi. Nevenoval jej jediný pohľad. Len naďalej zízal na Bena.

"Toto sú Nick, Joanna a Adam." ukazoval nich jednotlivo a ako Gen zistila, Adam bol jej prísediaci.

"A toto je kto, Ben? Nevyzerajú, že by mohli byť na takomto mieste bez dozoru rodičov." uchechtol sa Nick. Joanna sa k nemu pridala, no pohľad nespúšťala z Bena. 

"Toto je Genevieve, moja kamoška. Od plienok. Doslova." Gen naňho len vyplazila jazyk, načo sa Ben usmial.

"A toto je moja priateľka, Jessie." hneď ako to dopovedal, vtisol Jess bozk. Po krátko zoznámení sa Gen porozhliadla okolo seba. Všade bolo veľa ľudí. Telá vlniace sa do rytmov hudby. Sotva sa otočila naspäť k stolu, pristál pred ňou pohárik s alkoholom. Znechutene nad ním ohrnula nosom. Nikdy pred tým nepila.

"Veď jej ešte mlieko tečie po brade. Nevidíš aká je vystrašená. Tá nič nevypije, uvidíš Joanna." vedľa Gen zahlaholil hlboký hlas. Na jej prekvapenie patril Adamovi. nechápavo naňho zahľadela. Nevenoval jej jediný pohľad. Nikto pri stole nevenoval pozornosť jeho slová. v Genevieve vzkypila žľč. Nahnevane schmatla pohárik a jeho obsah do seba vliala na jeden dúšok. Rýchlo prehltla a snažila sa udržať zakašľanie. Našťastie úspešne. Prudko vydýchla a treskla pohárom o stôl div, že sa nerozbil. Nahnevane zazrela na Adama. 

"Čo si to hovoril, kamarát?" zachechtal sa Nick. Nestihol to ani dopovedať a pred Gen sa objavil znova plný pohárik. Joanna ho k nej posunula s výzvou v tvári. Gen ho chytila a kopla ho do seba. Zmraštila tvár a znova ho položila na stôl.

"Gen, nemusíš to robiť ak nechceš. Kvôli nemu isto nie." Jess sa zapozerala do Adamových očí. Mala v nich chlad.       

"Poďme tancovať!" zapojil sa Ben a už aj ťahal Jess na nohy. Gen zostala sedieť. Samej sa jej nechcelo. Zrazu sa pred ňou objavila ruka. Pozrela hore a pozrela rovno do Joanniných očí. Videla v nich šibalské ohníčky. Ochotne ruku prijala. Skôr ako vykročili, dala si dole bundu. Dala na obdiv všetko, čo pod ňou doteraz skrývala. Prehodila si vlasy cez plece a znova chytila Joanninu ruku. Spoločne vykročili k parketu.

"Vieš, že som ťa to nenútila vypiť, však?" Joanna sa k Gen otočila čelom a zhupla boky do rytmu hudby. 

"Ja som to vypila sama." Gen na ňu zagánila a Takisto sa pohybovala do hudby.

Tancovali spolu niekoľko skladieb. Gen pochopila, že s Joannou budú dobre vychádzať. Mali spoločné záujmy. Na začiatku si myslela pravý opak ale stačila len chvíľka na to aby sa to zmenilo.

Konečne sa posadila naspäť do boxu. Ako na zavolanie prechádzal okolo čašník a tak ho zastavila.

"Prosím vás doneste mi fľašu minerálky a ešte jednu fľašu tequily." zvodne sa naňho usmiala a strčila si za ucho neposedný prameň vlasov.

"Radšej dve fľaše tequily a ešte jednu minerálku." stopol ho Adam skôr ako stihol odísť. Čašník kývol na znak, že rozumie a odišiel. O pár minút sa vrátil a na stôl položil ich objednávku.

"Kto ide hrať?" Adam pozrel na každého osobitne. Gen si nechal na koniec. Tá sa na neho nechápavo pozrela, no na počudovanie prikývla.

"Fajn. Pravidlá sú jednoduché. Zatočí sa fľašou. Na koho to padne ten si vyberie pravdu alebo úlohu. Ak neodpovie alebo nesplní úlohu, pije." všetci naokolo prikývli na znak súhlasu.

"Točím." ako prvá sa toho ujala Jess. Roztočila fľašu a všetci chvíľu sledovali ako sa točí. Keď zastala, ukazovala na Nicka.

"Úloha." sebavedome zahlásil. Jess sa šibalsky usmiala.

"Dobre. Choď k tomu zábradliu a zakrič, že si na chlapov." Joanna vyprskla do hlasného smiechu a po chvíľke sa k nej pridali aj ostatní. Nick sa načiahol za fľašou a  nalial si za pohárik a kopol ho do seba. Roztočil ďalšie kolo. Fľaša sa točila o niečo dlhšie. No keď zastala, Genevieve sa rozbúšilo srdce v hrudi. Ukazovala priamo na ňu.




Ahojte, zdravím. Konečne sa nám to trošku otáča aj na zábavu. Dúfam, že sa pri čítaní nenudíte. Snažím sa písať ďalšie časti, ale...No proste to mám teraz dosť nabité, tak majte so mnou trošku strpenia. Takisto som vďačná za akýkoľvek komentár, hviezdičku. Som rada, že to niekto aj číta. A hlavne mi dajte v komentoch vedieť, či sa vám to páči. Poprípade všetky pripomienky prejdem a zvážim. Veď to, čo pomáha autorovi rásť je spätná väzba.

Drop by dropWhere stories live. Discover now