8

6 2 0
                                    

Keď sa jej vnútro konečne upokojilo, odvážila sa vyjsť z toalety. Pomalým krokom sa presunula smerom k umývadlám a do dlaní si nabrala trochu studenej vody. Vypláchla si ňou ústa a pozrela sa na seba do zrkadla. Prstami si prešla popod oči a zotrela si rozmazanú riasenku. Od bozkávania s Jess mala mierne opuchnuté pery a okolo nich rozmazaný rúž. Zo zásobníka pri umývadle vytiahla niekoľko servítok a namočila ich. Rýchlymi pohybmi sa upravila. Skôr ako odišla naspäť do víriaceho kotla, sa párkrát nadýchla. Už s pokojným žalúdkom sa vybrala cez dvere. Istým krokom si to mierila okolo baru ku schodom na poschodie. Neďaleko schodov však do nej niekto narazil. Otočila sa, že sa dotyčnému ospravedlní. No keď zbadala neónové nechty, rozmyslela si to. 

"Tomuto ty hovoríš slušné vychovanie, Mastersonová?" zatiahla Cecilia piskľavým hlasom. Gen jej nevenovala pozornosť pokiaľ na svojom zápästí nepocítila jej studenú ruku. Ľadové prsty jej zabárala do pokožky až to štípalo. Prudko sa otočila a ocitla sa jej zoči voči.

"Pokiaľ viem, Guzmanová, ty si narazila do mňa." zdôraznila každé jedno slovo. Ruku si vytrhla z jej zovretia. Ceciliine prsty na nej zanechali zreteľné odtlačky. Gen sa jej otočila chrbtom a pomaly sa vybrala smerom ku schodišťu.

"Mala by si sa mi ospravedlniť, počuješ? To ťa mama nenaučila kúzelným slovíčkam, Genie?" Genevieve zamrela na mieste. Každé slovo jej do očí vháňalo slzy a do krku žlč. 

"Och, ja som zabudla. Skapala skôr ako sa k tomu vôbec dostala." Cecilia sa rozrehotala a spolu s ňou aj jej spoločníci. Gen zaťala ruky v päsť. Pred očami sa jej objavili malé bodky. Pichali a rezali jej zrak. Stisla viečka k sebe v snahe zbaviť sa ich. No čoraz hlasnejší smiech jej k tomu vôbec nepomáhal. Ruky sa jej ešte väčšmi roztriasli. Razom sa otočila naspäť odkiaľ prichádzala a jednou päsťou sa zahnala. Cieľ neminula a Cecilia sa zatackala pár krokov vzad. Ruku si priložila k tvári a pri pohľade na jej krv, skrivila ústa do bolestnej grimasy. Prstami si prehrabla vlasy a s krikom sa vyrútila na Genevieve.



"Chalani, netrvá jej to akosi pridlho?" fňukala Jess. Ben ju chlácholivo hladil po chrbte. Pod jeho dotykom bola viac ako uvoľnená.

"Nie je malé decko, ona si poradí. Alebo princezná potrebuje svoju dvornú dámu?" uchechtol sa Adam. Gánil na Jessie. Ona mu jeho uprený pohľad nedokázala opätovať. Nepozdával sa jej. No pokiaľ to je kamarát jej frajera, nezmôže s tým nič. 

"Aj tak je to tvoja vina, Adam." ďobla mu do hrude Joanna. Adam k nej zdvihol spýtavý pohľad. 

"Neviem o čom hovoríš." zatváril sa nevinne. Ruky zdvihol v obrannom geste a pohodlnejšie sa oprel.

"Netvár sa ako neviniatko. Vyhecoval si ju. Keby si do nej nerýpal s takými debilnými otázkami, nemusela sa zavrieť na záchode. Mal by si sa jej ospravedlniť." pridal sa k Joanne Nick. Adamovo obočie v okamihu vystrelilo až na vrch čela. Nebol zvyknutý na takú ostrú kritiku od priateľov. Gánil na nich ešte väčšmi keď videl, že všetko čo hovoria aj myslia vážne.

"Ja som ju vôbec nenútil aby pila. Mala možnosť odpovede." oči mu potemneli. Pri predstave toho, čo by odpovedala, sa mu triasli prsty. Bol zvedavý.

"Myslíš si, že dievča ako ona ti odpovie na to či je panna? Spamätaj sa, Adam. Ona je proste dáma na úrovni a nie barová štetka ktoré ohýbaš každý večer." konečne sa do rozhovoru zapojil aj Ben.

"A ty si, kurva, jej čo? Samomenovaný ochranca? Je dosť veľká na to aby vedela čo má robiť." v Adamovi zovrel hnev. Vyskočil na rovné nohy rovno oproti Benovi. Chvíľu na seba zazerali. Keďže boli rovnako vysoký, opierali sa o seba čelami. Adamovi zrazu padol zrak na miesto pri bare, kde sa vytváral hlúčik ľudí. Obkolesovali nejaké pipky. Očividne si skočili do vlasov. Keď zbadal záplavu gaštanových vlasov, a že to dievča má na sebe červené šaty, zamrel. 

"A, kurva!" zvolal a odsotil Bena na bok. Dlhými krokmi pribehol k schodišťu a na dva skoky bol dole. Neunúval sa ani obzrieť, či ho nasledovali. No keď počul dupot na schodoch usúdil, že áno. Pri bare sa vytváral čoraz väčší dav. Predieral sa pomedzi nich, no trvalo mu to nekonečne dlho. Konečne sa dostal cez všetkých tých ľudí. Ocitol sa priamo v centre diania. Genevieve sedela obkročmo na nejakej dievčine a pevne jej rukou zvierala vlasy. Druhou rukou ju udierala to tváre. No netrvalo dlho a dievča  sa z pod nej vyšvihlo na vrch. Genevievenine vlasy si omotala okolo dlane a vytiahla ju za ne na nohy. Gen kričala, no nohou sa jej podarilo kopnúť tú druhu. Adam sa snažil  k nim dostať bližšie. Schmatol Genevieve za pás a tú druhú sa snažil spacifikovať nejaký ochrankár. Gen sa v jeho náručí vzpierala ako divé zviera. 

"Zabijem ťa, Cecilia, počuješ?" prskala a kopala okolo seba. Adam jej chytil zápästia a skrútol ju k sebe. Snažil sa ju ťahať odtiaľ preč, no to dievča malo väčšiu silu ako si predtým myslel.

"To by si si len priala, Genie. Aby si neskončila ako tvoja drahá mater!" V tom momente sa Gen podarilo vyšmyknúť z Adamovho zovretia. Rýchlym krokom si to namierila rovno k tej Cecilii. Ochrankár sa ju snažil odohnať, no vyzerala, že ho vôbec nevníma. Naprahla sa rukou dozadu a jediným úderom do Ceciliinej tváre ju umlčala. Cecilia sa na ňu šokovane pozrela. No skôr ako stihol ktokoľvek zareagovať, Genevieve jej uštedrila ďalší úder. A za ním hneď ďalší.

"Pre boha, Genie, prestaň! Chceš ju snáď zabiť?" skríkla Jessie, ktorá sa konečne pretlačila cez dav a zastavila rovno vedľa Adamovho pleca. Až jej hlas ho prebral z tranzu. Rýchlo pristúpil k Genie a schmatol ju okolo pásu. Silno ju stlačil a rýchlym krokom ju ťahal smerom k východu. Genevieve sa celou cestou vzpierala. Snažila sa Adama od seba odstrčiť. Keď sa konečne s ňou dostal von z klubu, položil ju oproti sebe. 

"Čo si to dovoľuješ?" prskla naňho. Rukami rozhodila tak prudko, že pokiaľ by Adam necúvol, trafila by ho.

"Zbláznila si sa?" skríkol na ňu. Z očí, ktorými sa naňho pozrela, nesršala neha a nevinnosť ako to bolo predtým. Sršal z nich hnev. Krutosť. Netuší, čo jej to dievča povedalo, no prebudilo v nej monštrum. Genevieve kliala a prskala okolo seba.

"Zabijem ju! Suka je to! Obyčajná šľapka!" vrieskala bez prestania. Medzičasom sa konečne k nim pripojili aj ostatní. Jessie vyrazila rozhodným krokom k Gen, no Adam ju stiahol nazad.

"Čo robíš?" skríkla po ňom. 

"Zachraňujem ti prdel. Nemyslím si, že nežné slová zaberú." šlechol jej do tváre. Jessie striasla jeho ruku zo svojho pleca a vykročila k Gen. Skôr ako k nej stihla prísť, Gen ju udrela. Jessie sa zatackala a narazila do Bena.

Adam vykročil vpred. Chytil Gen ruky v momente, keď naňho chcela zaútočiť. Zápästia jej chytil do jednej ruky a druhou jej vylepil facku. Reagovala presne ako očakával. Vytreštila naňho oči. Akoby sa prebrala z tranzu.

"Ja...ja, nechcela som. Ona ma vyprovokovala. Ja..." pomaly vzlykala. Adama uvoľnil zovretie a rukou jej odhrnul z tváre neposlušný prameň vlasov. Z očí sa jej spustili slzy.

"Tíško, holubička. Nikto ťa neodcudzuje." pohladil ju po líci. Chvíľu sa jeho dotyku nebránila. No zrazu akoby precitla. Ustúpila od neho a otočila sa na odchod. Náhlivými krokmi prešla na koniec parkoviska a nasadla do taxíka.

Všetci sa za ňou ešte chvíľu vyjavene pozerali aj keď tam už dávno nebola. Nikto nechápal, čo sa to práve stalo.

"Do riti, jej bunda! Musela zostať dnu." zabedákala Jessie a hneď na to zmizla v dverách klubu. Po chvíli sa vrátila aj so spomínanou bundou. 

"Musím jej ju zaniesť. Má v nej doklady a peniaze. Ach, bože. Čo sa to tu vlastne stalo?" obzerala sa dookola a čakala aspoň nejakú prijateľnú odpoveď. No dočkala sa len nechápavých pohľadov.   

Drop by dropOnde histórias criam vida. Descubra agora