🌻ᴍʏ ᴏᴛʜᴇʀ ʙᴏᴏᴋs🌻

1.3K 101 5
                                    

Hi Hi මේ තියෙන්නේ මගේ අනික් පොත්
😍👋

සිංහල || Sinhala

Coincidence (Yizhan FF) || Morden AU || Slice of Life || Family || Cute Fluff (Completed)

Waves of Heart | ආත්මීය ප්‍රේමය (WangXian | Yizhan FF) || Omegaverse AU || Morden and History || Soulmates (Completed)

Once Upon Time (WangXian | XianWang FF) || Story Collection

Destined to be Love | ඔබ වෙනුවෙන්ම (YiZhan FF) || Rewriting || Morden AU || Fluff (Completed)

May Be One Day | කවදා හෝ දිනක (ZhanYi FF) || Morden || DarkMafia AU || Angst (Completed)

He is My Dadda | සෙනෙහසක බැඳුම (YiZhan FF) || Omegaverse || Morden || Cute Fluff ||Deep Love || Bond (Completed)

Xiwang | බලාපොරොත්තු (XianWang FF) || Morden || Short Story || Marriage Problem (Completed)

A Story of Hearts (YiZhan FF) || Morden || Short Story || Cute Fluff || Falling with Love (Completed)

Silent Faith | ගැහෙන හදවතක නිහඬ හිමිකරු (YiZhan FF) || Omegaverse AU || Morden || Angst but Love || Power || Mates (Completed)

Everything | ඔබ මගේ (ZhanYi FF) || Morden || Fluff with Love || Angst || Healing (Completed)

Smile For Second Chance | දෛවයේ උණු කඳුළු (YiZhan FF) || DarkLove || Morden AU || Angst || Fluff (Completed)

BF for GEGE | දඟකාර ආදරය (ZhanYi FF) || Trancelation || Fluff and Cute || Power of Love || Cold to Warm (Completed)

Who are You | ඔබ කවුරුන්ද? (YiZhan FF) || Marriage AU || Morden || Old Love || Short Story (Completed)

Secured by Handsome (ZhanYi FF) || Arrange Marriage || Falling in Love ||Run Away || Twoshorts (Completed)

You are My Last Mission (ZhanYi FF) || Promise || Angst || Twoshorts || DarkMorden || Falling in Love || Fluff (Completed)

English || ඉංග්‍රීසී

Secured by Handsome (ZhanYi FF) || Arrange Marriage || Falling in Love ||Run Away || Twoshorts (Completed)

You are My Last Mission (ZhanYi FF) || Promise || Angst || Twoshorts || DarkMorden || Falling in Love || Fluff (Completed)

Mr Cutie & Ice Prince (YiZhan FF) ||Long Crush || Family || Fluff Love || Falling in Love || Cute Morden (Completed)

𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐌𝐲 💚𝐃𝐀𝐃𝐃𝐀❤ ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora