זה היה היום הראשון ללימודים, וג'ק צלח אותו בבית הספר החדש.
התלמידים שוחררו מוקדם, ולמדו רק בשעה האחרונה מתמטיקה.
המורה הכריז, מי שיסיים לפתור את המשוואות, יוכל ללכת הביתה.
"לעזאזל!" לאחר ארבעים דקות, שרוב הכיתה כבר התרוקנה מילדים, ילד קרא משולחנו בקדמת הכיתה, גורם לג'ק להרים את מבטו.
"ג'וני, כבר סיימת?!" שאל אותו השני שישב לצידו בשולחן.
"תגיד לי, אתה טיפש? עברו ארבעים דקות! אתה עדיין לא סיימת?!" ג'וני, מתברר שזה היה שמו של הנער הברונטי, שאל את השני.
"סתום, אידיוט!" מלמל השני, חסר השם, בעצבים.
ג'וני אסף את חפציו, הניח את דף המשוואות על שולחן המורה, והתקדם לדלת הכיתה.
"אתה נוטש אותי פה? חבר מסריח!" הנער חסר השם קרא לג'וני, וההוא רק זקר אצבע שלישית לעברו של השני, גורם לג'ק לגחך.
שני ילדים מוזרים, חשב לעצמו.
ג'ק סיים לפתור את המשוואות זמן לא רב לאחר ג'וני, והוא הניח גם הוא את הדף על שולחן המורה ויצא מהכיתה, כשקול צפצוף קטן הורה על הודעה נכנסת.
היי, רוצה להיפגש היום בבית הקפה הזה? -פתח להצגת מיקום-
זה מה שהיה רשום בתוכן ההודעה. ג'ק לא רצה להיפגש היום בבית הקפה ההוא, אך בכל זאת מצא עצמו רושם,
בטח! אהיה שם עוד עשר דקות.
הוא ישב בבית הקפה, מתכנן איך להתנתק מהאנשים שאיתם הוא מדבר כרגע.
נער התקדם בהליכה מהירה אל שולחנם. ג'ק הכיר את הנער ההוא. הנער שמתעב מתמטיקה.
רק עכשיו ג'ק יכל להבחין ביופיו המרהיב. שיערו החום הסתור ועיניו הירוקות כישפו את ג'ק.
הנער היה רזה ומעט ארוך, וג'ק אמד באופן בלתי רצוני, אם יוכל לעטוף את הנער לחלוטין בזרוע אחת.
"בבקשה, מה שהזמנתם. מתנצל על העיכוב." הנער מלמל ופנה חזרה לדלפק במהרה.
לפני שג'ק שם לב, הוא מצא את עצמו אומר, "סליחה, מלצר?"
הנער הסתובב על עקביו, והביט בעיניו המרהיבות אל תוך עיניו של ג'ק.
נשימתו של ג'ק נעתקה.
"כן?" שאל הנער, הפעם בטון חזק וברור יותר.
לפתע נזכר ג'ק בנוכחות "חבריו", וללא רצונו, זה השפיע עליו.
"אתה פנוי?" לעזאזל, זה לא מה שג'ק התכוון לומר. ג'ק רצה לנהל איתו שיחה קצרה, ידידותית. לפלרטט מעט אולי.
הוא רצה את המספר של הנער, אבל כשזה יוצא ככה. טוב, זה די מטריד.
"אתה רוצה לשדך לי את אחותך? אם היא דומה לך זאת תהיה קצת בעיה." הנער היה ציני. אבל ג'ק ראה משהו שחבריו המגחכים והמגוחכים לא ראו.
YOU ARE READING
חתיך מעצבן. // boyxboy
Romantik**גמור** למה לעזאזל הוא נישק אותי? ולמה זה הרגיש טוב? - טריגרים - הסיפור עלול להכיל: יחסים בין גברים התעללות בילדים קטעים מיניים תקיפה מינית פגיעה עצמית חרדות דיכאון הסיפור מומלץ מגיל 16+ משהו קטן ממני: שלום אהובים! ראשית כל, איזה כיף שנכנסתם לספר ש...