-נקודת מבט: ג'וני-
"את באה?" קראתי בשאלה אל אלן ממקומי ליד הדלת, כשהבטתי בצג השעון בטלפון שלי וגיליתי שעוד עשרים דקות יתחיל השיעור הראשון.
"כן, רגע!" קראה מהמסדרון, ולאחר רגע הופיעה בכניסה אליו כשהיא נוברת בתיקה תוך כדי הליכה. "נו... איפה זה?" מלמלה בתסכול.
"מה את מחפשת?" שאלתי בהרמת גבה.
"את המטען של אמבר. היא שכחה אותו אצלי ו... אלוהים, ג'וני, מה קרה לך?!" שאלה ופערה את פיה לרווחה לאחר שקטעה את דבריה כשהביטה בפניי.
הסטתי את מבטי ממנה. "המטען של אמבר?" עיניי תיזזו ברחבי החלל. "הנה!" קראתי והושטתי אליה את הכבל הצבוע בלק אדום בלי להביט בעיניה.
"מה קרה לך?" שאלה פעם נוספת תוך כדי שהיא לוקחת את המטען של אמבר ומנסה ללכוד את מבטי.
"כלום. עכשיו בואי, אנחנו נאחר." אמרתי והסתובבתי אל הדלת, מבין שהיא לא מאחוריי רק לאחר שהמראה במעלית שנפתחה שיקפה רק את דמותי.
חזרתי אחורנית והבטתי באחותי הקטנה יושבת בידיים שלובות על הספה ומסרבת לקום. "אני לא באה עד שאתה לא מספר לי מה קרה." הכריזה את עמדתה.
נאנחתי. חוץ מהעבודה, לא עשיתי שום דבר בסוף השבוע חוץ מלבהות בטלפון שלי בציפייה לשיחה ממנו. לא זכיתי לקבל אפילו הודעה, ולא יכולתי לשלוח לו אחת בעצמי. אני זה שהמתין לתשובה, וסירבתי לקחת על עצמי את האשמה בכך שאני לא מקבל אחת.
"קדימה, אלן, אנחנו נאחר." ניסיתי לשכנע אותה לרדת מהעניין לעת עתה.
"אז שנאחר." הפטירה.
"אוקיי, בסדר," נאנחתי ואספתי את כל כוחותיי כדי שלא להוציא את העצבים על הבן אדם הלא נכון. "זוכרת שהלכתי לפגוש את ההורים של ג'ק בערב שישי?" שאלתי. לא הספקנו לדבר על הערב ההוא, מכיוון שביקשה להישאר אצל אמבר עד ערב יום ראשון. מה שהיה מעולה בשבילי, כי לא הייתי מסוגל לטפל בעוד בן אדם חוץ ממני.
היא המהמה. "אז ג'ק מצא את אח שלו ואותי יוצאים ביחד מאחד מתאי השירותים בבית שלהם, ורבנו." קיצרתי את האירוע.
"ולמה יצאתם ביחד מתא שירותים?" שאלה אלן בחשדנות.
"הוא דיבר איתי על משהו מסוים ורצה פרטיות. לא קרה שום דבר מעבר." הסברתי. "עכשיו את מוכנה לבוא כבר?" שאלתי בחוסר אונים.
היא הנהנה בהיסח דעת, והיה ניכר על פניה שהיא מעבדת במוחה את המידע שקיבלה ברגעים אלה ממש.
"אז רבתם כי הוא חושב שבגדת בו?" שאלה כשהמעלית החלה לרדת לקומה הראשונה.
"לא, רבנו כי אחרי שהוא הבין שלא בגדתי בו, שאלתי אותו למה הוא לא סמך עליי ולא הייתה לו תשובה בשבילי." הסברתי, מרגיש יותר טוב לאחר שאני מספר את זה למישהו. מלבד ארצ'י, בכול אופן.
YOU ARE READING
חתיך מעצבן. // boyxboy
Lãng mạn**גמור** למה לעזאזל הוא נישק אותי? ולמה זה הרגיש טוב? - טריגרים - הסיפור עלול להכיל: יחסים בין גברים התעללות בילדים קטעים מיניים תקיפה מינית פגיעה עצמית חרדות דיכאון הסיפור מומלץ מגיל 16+ משהו קטן ממני: שלום אהובים! ראשית כל, איזה כיף שנכנסתם לספר ש...