חלק 29: אתה גורם לו להרגיש טוב.

1.4K 115 26
                                    

-נקודת מבט: ג'וני-


"מה אתה רוצה?" שאלתי בלחישה תוקפנית. מה הקטע של הבנים מבית משפחת פארקר לנעול אותי איתם בתא שירותים?

"זה די ברור, לא?" הוא הניח את אמתו על הדלת מאחוריי, והתקרב אליי יותר ממה שהייתי רוצה.

"לא, לא בדיוק." התנשפתי.

הוא ליקק את שפתו. "אני אשמח להסביר לך."

הוא אחז בזרועי ומשך אותי אליו בתנועה אחת, גורם לגופי להתנגש בגופו, ויד רכושנית עטפה את גבי כדי להשאיר אותי צמוד אליו.

"נו, קדימה," אחז בסנטרי, הבל פיו היכה בשפתיי. "אין סיכוי שעדיין לא ניחשת."

"אני מניח שזה להזדיין איתי, אבל אני לא מוכן לזה בשום צורה. אני חבר של אח שלך. תעזוב אותי."

הוא נאנח. "ניחוש שגוי." גלגל את עיניו.

"אז אני אשמח שתספר לי מה קורה פה."

הוא לפתע פרץ בצחוק, ושחרר את אחיזתו ממני. מאפשר לי את המרחב האישי לו שיוויתי בדקה האחרונה. 

צפיתי בו מתיישב על האסלה. "אל תדאג, אני לא מתכוון לזיין אותך. אתה סקסי, אבל אני מעדיף בנות."

"וואו, איזו אכזבה." אמרתי בציניות. "עכשיו, מתחשק לך להסביר לי מה לעזאזל?" שאלתי ונשענתי על הדלת, משלב את ידיי.

"אוקיי," נשף, ובשנייה הבעתו הפכה רצינית. "אני צריך את עזרתך."

הזדקפתי. "מה אתה צריך?"

הוא נשם עמוק, והישיר את מבטו אליי. "אתה יודע באיזה מצב ג'ק היה לפני שהוא פגש אותך?" שאל.

נענעתי בראשי בשלילה. לא היה לי מושג. תמיד הנחתי שהוא פשוט היה אותו ג'ק, פשוט בלי בן זוג.

"אז אני אגיד לך. ג'ק היה בדיכאון. חתיכת דיכאון. הוא היה שבור, ואתה תיקנת אותו, ג'וני." אמר, כשעיניו נעוצות בעיניי, מוכיחות את משקל המילים הכבד שהוא אומר. בלעתי את רוקי.

ג'ק היה בדיכאון? בין כל הרגשות שחלפו בי, הרגשתי מעט אכזבה. הוא מעולם לא סיפר לי על זה. הוא מעולם לא דיבר יותר מדי על התקופה לפני שפגש אותי. אני מניח שהיא בגלל שלא אהב להתעסק בה או להיזכר בה, אבל יכול להיות שהוא חשב שאשפוט אותו? הוא לא ראה בי מקום בטוח כמו שהרגשתי איתו?

תיאו המשיך. "אני לא יודע מה קרה לו אז, כשכל התקופה ההיא החלה, אבל אני יודע שאחי לא עצוב סתם ככה. גם אני וגם אתה מכירים אותו, ושנינו יודעים שג'ק הוא בחור אופטימי." קולו היה נחוש.

הנהנתי במעט בלבול. "אני..." נענעתי את ראשי מצד לצד. "אני לא רוצה להישמע אידיוט, אבל איך אני יכול לעזור?"

הוא בלע את רוקו כל כך חזק, עד שהצליל נשמע ברחבי התא הקטן. "אני רוצה שתדבר איתו על זה. אני יודע שאיתי הוא לא יוכל לדבר על זה כמו שהוא ידבר איתך. אני רוצה שאחי ירגיש טוב, ג'וני. ואתה גורם לו להרגיש טוב."

הנהנתי בהבנה. הוא בסך הכול רצה לדאוג לאח שלו. איך יכולתי להעלות בדעתי שהוא רוצה לבגוד באחיו איתי?

לא אמרתי מילה כשניגשתי אליו. הוא הסתכל עליי בבלבול כשהושטתי את ידי למכשיר הטלפון שלו. נכנסתי לאפליקציה עם אייקון הטלפון הירקרק, והזנתי את מספרי. שמרתי אותי תחת שם הקשר "ג'וני" ונעלתי את הטלפון, מניח אותו חזרה על שפת הכיור. 

העפתי מבט בפניו של התאום של בן הזוג שלי. הוא נראה נסער, ניגוד מוחלט לנער הקליל והחצוף שהכרתי שעה קודם לכן. הושטתי את ידיי ועטפתי אותו בחיבוק מנחם וקצר. אני וג'ק מכירים לא יותר מחודש תמים. כואב לי לדעת שממש לפני ארבעים ימים בקושי הבן אדם שאני הכי אוהב בעולם היה שרוי בעצב מתמשך.

רציתי לשאול את תיאו כל כך הרבה שאלות, אבל עצרתי בעד עצמי. אני רוצה לדבר עם ג'ק. מגיע לו שאדע הכול ממנו.

תיאו הבחין בהבעתי, וחייך אליי חיוך עקום. "הוא בסדר עכשיו. הוא ג'ק." אמר ופרע את שיערי.

שנינו שהינו לעוד חצי דקה ארוכה בתא השירותים, משפשפים את פנינו וחוזרים אל עצמנו שלא ניהלו שיחה רצינית על אדם שחשוב לשנינו.

"שנצא?" שאלתי.

"אחריך."

לחצתי על ידית הדלת. כחכוח גרם לי להביט את מבטי למעלה. ג'ק עמד מחוץ לדלת בידיים שלובות ועיניים בוערות מכעס, למרות שפניו ניסו לשמור על הבעה שלווה.

"מתחשק לכם לספר לי למה הייתם בתא השירותים יחד?" הוא הבחין בשיערי הפרוע, שתיאו בלגן עם ידו לפני רגעים ספורים. וריד מצחו פעם בזעם.

זין.

על.

החיים.

שלי.

"זה לא כמו שזה נראה!" מיהרתי לומר.

"כן, כן," תיאו מיהר לומר. "זה ממש לא כמו שזה נראה!" אמר בטון לחוץ כשלי.

הוא הרים את גבתו. "לי זה נראה שבן הזוג שלי ואח שלי הזדיינו מאחורי הגב שלי." הוא העביר את מבטו בין שנינו, הלוך ושוב. "זה מה שקרה?"

"לא!" קראנו אני ותיאו שנינו.

רציתי להטיח את ראשי בתסכול בקיר שמאחוריי, אבל לא היה מאחוריי קיר, ואם הייתי מטיח את ראשי על גופו של תיאו, ובכן, לא היה לי ראש.

"בוא הנה," תיאו התעצבן לפתע ולפת את זרועו של ג'ק, גורר אותו לחדרו של אחיו.

הלכתי אחריהם, שומר על מרחק של שלושה מטרים מהם. לאחר שהגיעו אל חדרו של ג'ק, תיאו הסתובב לעברי במהירות. "שיחת אחים. מצטער." אמר, לפני שטרק את הדלת בפניי.

נשענתי על הקיר לצד חדרו של ג'ק, קובר את פניי בידיי ומתפלל למי שלא נמצא בשמיים שיעניק לי מזל פעם אחת בחיי, ושג'ק יאמין שלא קרה כלום ביני לבין אחיו.

חתיך מעצבן. // boyxboyWhere stories live. Discover now