Žurka

45 5 6
                                    

Dok su devojke uživale u žurci, u obližnjem restoranu, u drugom uglu sedila su dvojica mladića i njihov drug Branislav.

Nikoleta "ajmo da se slikom"
Nikolija "može tako će Nikolina videti da smo dobro".

Nikoleta Cerovina

Ovako se ludira kada te nekontroliše sestra 🎂😘😘😘Nikolina pazite se volim ja svoje lude 🤣😘

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ovako se ludira kada te nekontroliše sestra 🎂😘😘😘
Nikolina pazite se volim ja svoje lude 🤣😘

Nikolija Smiljanić

Život mi je podario još jednu sestru, srećan rođendan najdraže moje 😘😘😘Nikoleta 21 volim i ja tebe sekič

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Život mi je podario još jednu sestru, srećan rođendan najdraže moje 😘😘😘
Nikoleta 21 volim i ja tebe sekič...😘😘

Onda su počele da đuskaju uz muziku i pevaju na glas pesmu, veče se činilo kao magija.

Dobra si duša poznajem te
Zaboravi to oprosti joj sve
Uvek si bila bolja od nje
Od te male glupače!!

Drugarice, lazljivice
Kako si mogla da budeš s njim?
Kad si znala, što si mu dala
Da te prevari?

Drugarice, lazljivice
Kako si mogla da budeš s njim?
Kad si znala što si mu dala
Da nas rastavi?...

Xxx osoba "ooo mala moja mogli bi da se prisjetimo starih dana".

Nikoleta "odjebi idiote glupi" .
Xxx osoba "nečemo tako šećeru , mogli bi da proverimo koja bolje vršti od vas dvije".

Branislav je slušao svog druga Zorana , nakraju je ustao i lupio ga od pod.
Ivan "ej Branislav lakše malo moj se brat samo šalio".
Branislav "šalio je li znaš ti da je ova devojčica silovana".
Zoran "nebi rekao mala je vrštala od zadovoljstva da znaš kako je uska mmm".
Branislav je još jednom udario Zorana nogom a zatim stao nogom na njegov kurac "hoćeš li sada da ti otkinem jaja idiote".

Potom je prišao devojčicma predstavio se da je prijatelj od Nikoline, pitao je njihovu drugarice hoće li da je poveze kući,
Lara "ne treba ovaj ovde kreten mi je brat koji se previja od bolova".

Nikolija "on je ovde bojim se".
Branislav "ne može ti ništa hoćeš li da ga tuziš vojnom sudu".
Nikolija "stvarno to mogu".
Branislav "naravno dušice vodim vas sestri.

Nikolina je provodila veče sa Oliverom, uz kokice , film odjednom je sela na njega počela da ga ljubi iskoristila je priliku da ih slika.

Nikolina Cerovina

Ponovo volim , ponovo moje srce kuca ❤❤❤tamara čestitam irena18 čestitam drugaricetina56 koja si ti pačenicaopasni17 tina nemoj da je vređaš inače neću biti tako nežan

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ponovo volim , ponovo moje srce kuca ❤❤❤
tamara čestitam
irena18 čestitam drugarice
tina56 koja si ti pačenica
opasni17 tina nemoj da je vređaš inače neću biti tako nežan

Oliver već počeo lagano , da joj povlači majicu kada se oglasilo zvono na vratima.
Oliver "nemoj otvarati želim te malena".
Nikolina "moram ne mogu da ne otvorim možda nešto važno brzo se vraćam čekaj me tu".

Kada je Nikolina otvorila vrata ugledala Branislav i njene , sestre i Nikoliju prestrašenu.
Nikolina "šta se desilo"
Branislav "Nikolija je prepoznala jednog mog druga kao svog silovatelja".

Oliver koji čuo glasove , izašao iz sobe potpuno nagao, da vidi sa kojim muškarcem priča njegova devojka.

Nikolija kada je videla plugolog Olivera počela da još više, vršti i panično da se krije iza Branislava.
Nikolina "obuci se odmah i gubi se iz stana".
Oliver "ovo još uvek nije gotovo bebe čekam te u stanu želim te".

Oliver je besno izašao, iz stana jer je njegova devojka izabrala tamo neku klinku , umesto njega svog dečka.
Dok je Oliver besnio jer ostavio devojke same sa najvećim zenskarošem , koji je jebao sve od devojka , do zauzetih devojka.

Branislav je objašnjavo devojkama , kako mogu da tuže Zorana neko je počeo da lupa otvarajte vrata kurve , ima da vas sve tri pojebem a i da se uverim kako čerke od Cerovine vrište.

Sada su devojke u još većem strahu , Branislav je pokazao prstom da šute , da je on tu. Nekoga je pozvao i taj koga je zvao odveo je nasilnika.

Nikolina "ostani samnom molimte večeras".
Branislav "ostaču malena" devojke su otišli na spavanje a Nikolina i Branislav su pogledali kao da traže dozvolu jedno drugog za poljubac.
Branislav "ajmo na balkon da gledamo zvezde".
Nikolina "zvezde sviđa mi se ideja".

Devojke su u sobi smišljale plan kako da spoje sestru i njihovog heroja. Dok su one pravile planove , Branislav i Nikoline su se ljubili.

Oliver koji se vratio prema stanu, svoje devojke,  vidio kako se ljube na balkonu

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Oliver koji se vratio prema stanu, svoje devojke, vidio kako se ljube na balkonu.
Samo se okrenuo i otišao, besan na sebe jer je on trebao biti devojkama podrška a ne on . Dopustio da ga slavada ljubomora, da preplaši Nikoliju ali odlučio da se bori za nju jer je voli.

Šta mislite koje kuco?
Da li če Nikolina izabrati Olivera ili Branislava?
Koja će biti kazna za Zorana hoće li njegova sestra Lara da prođe kroz isto kao Nikolija?

Ti si moje svetloNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ