Oteta

31 2 2
                                    

Nikolina je sa besom gledala u venčanicu , zatim je uzela makaze istu isekla na komadiće.

Luka se zadovoljno smeškao , jer je konačno dobio nju samo za sebe. Odlučio je da je potrazi , ušao je u sobu izatekao isečenu venčanicu lutao pogledom po sobi , onda je vidio Nikolinu koja je sada ležala u lokvi krvi , pozvao je hitnu pomoć iako znao da će morati pusti zauvek jer ovim činom pokazala koliko joj bi se zapravo gadio život pored njega.

Luka
"Moguli dobiti hitnu pomoć i policiju".

Xxx osoba
"Hitna je tu za 10 minuta  samo nam reci adresu".

Luka je izdiktirao adresu,a zatim seo pored Nikoline koja dalje samo bespomoćno ležala pokraj njega , pitao se da li ga toliko zaista mrzi da bi radije bila mrtva nego pored njega ali njegov tok misli prekinula je zvon na vratima stigla je  hitna pomoć , i policija.

Xxx osoba
"Možete li reči šta se ovde desilo"?.
Luka
"Ja sam kriv za sve samo me vodite odavde".

Doktorica se pobrinula za Nikolinu , obavila je pregled i ustanovila da nema tragova silovanja , i bilo kog drugog vida seksualnog napstovanja. Obavestila je odmah i policiju u Crnu gori , jer je na svim vestima bilo da je traže u ovoj devojci je prepoznala svoju prijateljicu sa fakulteta.

Crna Gora

Branislav je sedio , uglu sobe gledao u svog sina i pitao se kako dalje bez nje dok je lutao mislima u sobu je ušla, osoba za koju se niko nije nadao da će ući a to je inspektor Nenad.

Nenad "upravo su nas zvali iz Kotora vaša vernica je upravo tamo primljena u bolnicu".
Branislav "u bolnici zašto šta se desilo"?.
Nenad
"Pokušaj ubistva , ili samo ubistva njen bivši verenik je uhapšen".

Pola sata kasnije

Dolazak u bolnicu trajao kao večnost , kada je od jednom ispred sebe ni manje ni više ugledao svoju biološku majku nije znao da li bi besnio na nju ili bi je zagrlio jer mu je upravo spasila život ženi koju voli više od sebe.

Doktorica "dobro veće Vi ste sigurno vernik gospođice Cerovine"?.

Branislav "da moguli da uđem da je vidim"?.

Doktorica "naravno uđite".

Lagano je ušao u sobu , seo pored nje uzeo za ruku , počeo da joj priča jer zna da ga čuje, ajde maleno probude se tako mi trebaš , ne samo meni već našem sinu a i ona je tu moja biološka majka toliko želim da besnim na nju a ne mogu jer mi je vratila tebe , tebe moja ljubavi.

Nikolina "hej tu sam i nigde ne idem".
Branislav
"Ljubavi moja konačno si tu , jeli ti gad naudio".
Nikolina
" ne znam bila sam u nesvesti i svezana, kada sam probudila hteo me je naterati da se udam za njega isekla sam tu venčanicu , a onda sam preskla svoj ručni zglob ruke".
Branislav
"Volim te malena volim te ajde spremi se idemo našem sinu".

3 dana kasnije

Nikolina je otišla sa Branislavom da konačno da izjavu policiji , a želi da vidi njega. Nakon šta je dala izjavu , tražila da vidi Luku na samo pet minuta nasamo.

Luka
"Došla si da me vidiš jer me voliš"?
Nikolina
"Ne došla sam da ti kažem da si dno dna kako si mogao"?
Luka
"Šta ljubavi"?
Nikolina
"Da budeš saučesnik u zločinu znašli koliko je Nikoliji bilo teško dok si ti tvoja tetka davali svoj novac onom monstrum od Nikolijnog oca i onoj 3 ljigavaca koji su silovali dete od 11 godina".
Luka
"Kunem ti se da ne znam ništa o tome , kunem ti se pokojnim bratom i roditeljima".
Nikolina
"Zakuni se u sestru".
Luka
"Ja nemam sestru".
Nikolina
"I nemaš je ali biću dobra reči ti njeno ime njeno ime je Nikolija a u svoj i njeno ime želim da ti struneš u zatvoru". Samo je izašla iz prostorije , prišla svom vereniku i poljubila ga .

Luka je lupio šakom od sto , bio besan na sebe jer slušao tetku iako nije on bio taj koji je naudio na bilo koji način Nikoliji , ali jeste dao je tetki i Danijelu novac samo da je znao da mu je sestra ne bi sigurno dao novac za tu gadost, a sada  jedino može da mrzi svog pokojnog oca a isti prezir je ostijo prema majci  jer trpila očevu neveru sa Ivanom zbog roditelja je izgubio nju svoju ljubav.

Kada su izašli iz policijske stanice , Nikolina je osetila veliko olakšanje jer mu je rekla ono što je znala da će ga povrediti , danas je opet sahranila svoju ljubav a i Luku.

Branislav je vidio da čuti , da je nešto muči pa je nakraju pitao zelil da razgovara sa njim?.

Nikolina "ono veče mi je poslao preciznu lokaciju a i policija nije ništa otkrila a ja sam bila  radoznala da vidim ko je"?.

Branislav "šta ti je rekao Luka kada ste se videli"?.

Nikolina "da me voli ali ja sam rekla da volim tebe posle toga se ničega ne sećam".

Tek sada kada sam bila oteta , shvatila sam i sam koliko se tada Nikolija plašila tada samo je velika razlika u tome što ja valjda nisam silovana.

Branislav "o čemu razmišljaš "?.
Nikolina
"Da li me je silovao"? "Jer ako jeste mi nemamo budućnost".
Branislav
"Niste imali odnos".

Bolnica

Branislavov otac Slobodan je otišao da se nađe sa zenom , koja ga je ostavila bez reči sa tek rođenim  sinom i da joj kaže da se gubi iz ovih stopa iz njihovog života.

Slobodan "dobar dan Marta kako si"?

Marta "Slobodane odakle ti jesi li dobro"?.

Slobodan "ja jesam došao sam samo da ti kažem da se gubiš iz naših života mom sinu je jedina majka moja sadašnja zena".

Dok je trajala rasprava začuli su glas od Nikoline i Branislava , koji su upravo došli  na kontrolu i da traže nalaz radi daljeg suđenja Luki.

Branislav "dobar dan gospođo oče odakle ti tu"?

Slobodan "bio sam u prolazu".

Nikolina je gledala u doktoricu , koja isto tako imala zelene oči , kao njen voljeni zatim je zapazila ime i prezime doktorice. Odmah je tražila nalaze , i da je pregleda posle pregleda je samo povukla svog voljenog vani a za njima je izašao i njen budući svekar.

Šta mislite da li je Nikolina povezala da je doktorica majka njenog voljenog ?

Ti si moje svetloWhere stories live. Discover now