Nikolina je zadnja dva dana sa sestrama provela u roditeljskoj kući, konačno je došao dan kada će svom voljenom reči da.
Od ranog jutra su bili oko nje frizer, šminker , kada su konačno otišli prišla je svojoj prelepoj venčanici , lagano ju je navukla na svoje telo venčanica joj savršeno pristajla.
U njenu sobu su utrčale Nikolija, Nikoleta koje veselo brbljale pomgle sestri oko poslednjih detalja kao što je nakit .
Nikolija "koju ćeš ogrlicu ovu sa malim sitnim dijamantima, ili ovu sa svojim imenom"?.
Nikolina "ovu prvu ide uz venčanicu".Nakon nakita devojke su izašle iz sobe , a u sobu je ušao Goran.
Goran "prelepa si anđele izgledaš poput princeze".
Nikolina "hvala tatice volim te".Uskoro su začula auta , Goran je uzeo Nikolinu pod ruku , krenulu su niz stepenice iz njene sobe dok su mu se suze formirale u očima jer se setio prvog susreta sa svojom malom devojčice koja mu je pre 27 godina prvi put rekla tata iako je tada buncala od temperature a danas se konačno udaje postala je žena.
Ništa bolja situacija nije bila ni sa Sandrom, jer i ona bila njeno dete iako ju nije ona bila prva majka Nikolina je videla kako se u očima žene koja joj uvek bila majka kao Nikoleti i Luki videla kako joj se formiraju one iskrene prave majčine suze , oblikovala je samo usnama volim te mama.
Ispred vrata nje kuće čekao on njen budući suprug , Goran je otvrio vrata od kuće još uvek je držao svoju čerku i dalje za ruku a onda ozbiljno pogledao u zeta i rekao.
Goran "ako je dlaka sa glave zahvali pusti suzu gotov si mali".
Branislav "ona je moj život obećavam da ću je zauvek voliti i čuvati jer ona je moja princeza".Branislav je uzeo nežno ruku svoje voljenje , a zatim je pogledo tiho joj sapnuo "volim te". Nikolina je prošaputala "i ja tebe".
Nikoliji su već formirale suze , pretile da će krenu jer za nju Nikolina nije bila samo sestra već i majka koju nikada nije imala osetila ruke svog voljenog , samo se na slonila na njega jedna suza pokvasila njeno lice.
Milan "znam mrvice sve gde god bila ona će dalje da te pazi kao i ja".
Nikolija "samo me nemoj ostaviti nikada".
Milan "neću obećavam".
Kolona sa svatovima je krenula , dok su se dve žene skrivale iza ograde gledali svatove svoje dece. Ni jedna nije imala hrabrosti da krene a ni da ostane jer , njihova deca druge osobe zovu majkom.
Kolona se zaustavila Ispred crkve , Nikolini je prišla jedna mala lepa cigančica zamolila da joj da nešto novca da kupi nešto jede pružila joj onu prelepu ogrlicu sa svojim imenom , mlada devojka gledala nije mogla da veruje da joj dala nakit.
Nikolina "odi prodaje i kupi sve što ti treba meni ne treba , samo mi budi loše uspomene" .
Mlada devojka "hvala vam mnogo , neka vas sreća prati". Otišla je sa osmehom, jer će pomoću ove ogrlice da kupi puno hrane , i preko potrebne lekove za svoju teško bolesnu sestru.
Oglasilo se zvono za početak venčanja , a onda je sveštenik pozvao mladence i obred mogao da počne.
Sveštenik
"Da li ste svojom voljom ovde bez prisile".
Mladence su odgovorili sa "da".
Sveštenik
"Da se niste obećali nekom drugom"
Mladnici "ne časni oče"
Sveštenik
"Da li imate čvrstu volju i čvrstu nameru da sklopite sveti brak".
Mladenci "da časni oče".
Sveštenik
"Molim burme kume".Milan je prizuo burme , sveštenik je blagoslovio burme .
Branislav je uzeo burmu od kuma lagana stavio na prst , svoje voljene, a taj postupak isto ponovila i Nikolina. Branislav je uz dozvolu sveštenika poljubio Nikolinu svi su im čestitali.
Nikolina Savićevič
Sa tobom sam princeza iz bajke 🥰🥰❤
Lagano su uputili prema svadbenom salonu , sa osmehom na licu i sa svojim sinom koji danas kršten.
Šta mislite hoće li
Marta i Ivana pojaviti na slavlju?
BINABASA MO ANG
Ti si moje svetlo
Historical FictionOvo je priča o maloj devojčici Nikolini Smiljanić i o njenom odrastanju , i otme kako će rat koji će se desiti u SFRJ , 92 u Bosni Hercegovine priča pomalo ličnog iskustva, većinski dio biti izmenjen biče dosta opisa vezana za rat kao i silovanja...