Prošlost se vraća

40 2 2
                                    

Prošlo je već 4 godine od suđenja, Nikolina, Nikolija su srećne ali im hvali brat.

4 godine ranije

Sandra "da li ti je zvao otac"?
Nikolina "ne nije me zvao danas".
Sandra "uredu ako te bude zvao javi mi odmah".
Nikolina "naravno ja Nikolija idemo sa Branislavom na izlet".

Nakon završenog razgovara , javili su da je Goran doživio saobraćajanu nesreću i da je kritično.

4 godine kasnije

Sarajevo

Marko ja nisam siguran da bi Nikolina pristala da svedoči , zbog svega što je uradio Danijel njenoj porodici. A Goran je zbog Danijela ostao invalid , a mi njoj nismo ništa zašto bi svedočila da kaznimo zločince koji su ubili Vesnu.

Nikolina je celi taj dan osećala neku, nervozu ali nije znala razlog zašto sve dok nije zazvonio telefon.

Gojko
"Dobar dan moguli dobiti gospođicu Cerovinu"?
Nikolina
"Ja sam izvolite kako mogu da vam pomognem"?
Gojko
"Bili htela da svedočiš na slučaju moje majke Vesne koja ubijena" .
Nikolina
"Kako se usuđujete da me to pitate". Samo je prekinula poziv nije htela da sasluša , do kraja šta je imao da joj kaže.

Nikolina koji je to kreten još se usuđuje da me moli za pomoć , a nisu mi još rekli gde mi je brat a još mi je otac invalid zbog njegovog brata . Dok se ona svađala sama sa sobom u stan je ušla 15 godišnja Nikolija i Branislav, koji su se počeli smijati Nikolininoj svađi koju vodila sama sa sobom.
Branislav "koje naljutio moju ljubav"?
Nikolina
"kreten od Gojka".
Branislav je pogledao u Nikoliju , tako joj dao znak da ode u sobu.

Branislav
"Šta je hteo"?
Nikolina
"da svedočim na sudu zbog ubistva tamo neke njegove majke, a onu su moju ubili , silovali , a da ne kažem kroz šta je prošla Nikolija zbog njegovog brata , a o svom bratu ne znam ništa".

Branislav je samo prišao i zagrlio tiho rekao "znam malena , znam ali ako se ti ne pojaviš na sudu mogu ti uzeti Nikoliju".

Nikolina uredu saznaj kada je to jebeno suđenje , a želim da odem u Sarajevo da čujem nešto o maminom ocu Radu , možemo biti svi kod moje bake Slađane , samo budi uz mene tamo.

Šta mislite da li če neko u Sarajevu da provocira
Nikolinu i ko?

Gojko
Vojin
Neven od Gojka sin i od
Nikolsa brat ?

Ti si moje svetloМесто, где живут истории. Откройте их для себя