Nikolija plakala posle , poziva jecala je od straha za svoju porodicu , tek sada je razumila sestru i brata zašto ne žele Ivanu pored sebe.
Milan "ljubavi šta se desilo "?
Nikolija "Ivana mi traži da se udam za Nikolasa , njegova mama preti mojim sestrama.
Milan "slušaj me sada odmah ćeš otići Goranu i tražiti od njega da uradi te Dnk test".
Nikolija "kako misliš to ljubavi".
Milan "ja moj ekipa na čelu sa policijom pratimo Ivanu , ona nije on zašta se prestavlja ona radi za mafiju skorom nekih 11 godina , ona Ceca su u svemu patnerice mada sumnjam da je to laž i nije tačno da su ti sestre u opasnosti zbog Cece ali od vaše majke da".
Nikolija "odmah ču pozvati Gorana".
Goran je sedio u nekoj birtiji kada ga je pozvala Nikolija , ispričala sve što zna o Ivani da se sada i on pitao koga je to volio godinama.
2 dana kasnije
Porodica se okupila ispred labratorije , bila je Sandra tu. Goran i Nikolija su dali uzorke , a i Sandra jer osetila ne objašnjivu silu koja je tera da zaštiti Nikoliju.
23 godine ranije
Sandra je ležala u bolnici , upravo je imala komplikovan porođaj dok je njen suprug negde na terenu.
Doktorica "gospođo zao mi je vaša beba je rođena mrtva".
Sandra "nije tačno čula sam njen plač , hoću da vidim telo svog deteta".
Doktorica "to nije moguće gospođo zao mi je takva je procedura".
Sadašnjost
Sandra hoću , i ja da se testiram , ako je ono što sumnjam tačno ta žena će mi platiti životom u to vam se kunem sa svojim pokojnim ocem.
Goran "Sandra prestani da misliš o glupostima".
Sandra "nisu gluposti znam da nisu gluposti osećam to".
Sat vremena kasnije
Doktorica "možete uči moj kabinet".
Sandra "i šta kažu rezultati testa".
Doktorica "pružila kovertu".
Sandra i Goran su odlučili da odmah dok su ordinacijj otvore kovertu i okrenuli su drugi list, nalaza ostali su u šoku .
Iz dobijenih uzorka zaključijom da je Nikolina Smiljanić biološka kćerka osoba čiji su uzorci označeni sa S.C i G.C 99, 9 %
Odjednom se začuli glasovi , da je upravo neki maskirani čovek oteo dve devojke ispred doktoricinog ureda. Sandra i Goran su istrčali iz doktoricine ordinacije pogledom su oboje tražili Nikoliju , Nikoletu kada su konačno opet ugledali devojke sa Jovanom odahnuli su oboje.
Jovan
Idem da budem podrška sestri kada ugledam opet onog monstruma , kako negde vodi moje sestre pustim ga da vidim šta želi prilazi palako mojim sestrama greškom otima i Nikoletu , pobesnim krenim za njim i udarim ga padne na pod. Onda ga počnem da ga šutam nagom , još mi taj mali smrad kaze da udaram svoju krv . Nasmejem se kažem krv , baš smešno mali crve hvala Bogu da mojim venama teče krv mog oca Gorana lažem za medalju . Ona moja majka je bila sa Goronom pre mog rođenja , hvala Bogu da jeste i da nemam krv Smiljanića opet lažem ovog smrada od mog brata nije mi zao.
Sandra i Goran su zagrili devojke i Jovana , mislil su da će njihova kćerke opet preživeti pakao.
Javan kratko ispričao sve , što se desilo kako je spasio sestre i da je Nikolas uhapšen i da će progovoriti do kraja dana.
3 meseca kasnije
Nikolina je dobila trudove , nakon nekoliko sati na svet došla mala Helena.
Dok su čekali , da dovedu Helenu , ušla je ponovo doktorica rekla "da je beba na pregledu da će uskoro biti sa njima".
Sati su prolazili
Kada je u sobu uletila uspaničena medicinska sestra , koja panično uletila u Nikolinu sobu sa malom Helenom .
Ivana je takođe ušla u sobu , u tom trenutku ugledala svoju majku i brata mahala je i pretila pištoljem pretila je svoj kćerki imala je upret pištolj prema Nikolini koja je grčovito stiskala u svom naručju svoju tek rođenu bebu.
Jelena "Ivana kćeri nemoj ona je tvoje dete".
Ivana "moje dete kažeš , ono dete koje me sto puta ponizavalo i vređalo".
Jelena je stala ispred Ivane , pištolj u jednom trenutku je rekla dosta je bilo ja ču sada da kažem istnu pre nego je bilo šta rekla začuo se pucanj i u tom trenutku Jelena je pala na pod primila je metak za ovu mladu ženu koju volela kao svoju unuku i tako spasila nju i njeno dete .
Uskoro je uletila policija koja je uhapsila , Ivanu i Cecu jer ju Ivana optuzila kao svog saučesnika dok je Nikolija stajla i samo je
pogledala u Ivanu i rekla sa prezirom sledeće.Nikolija "Hvala bogu pa mi nisi majka , znaš da mi je jedno zao što je tvoje dete mrtvo rođeno.
Ivana "znaš i meni jedino dete koje sam žela to što se rodilo mrtvo , tvog brata , a onu tvoju sestru ne".
2 meseca kasnije
Nakon Jelenine sahrane , i suđenja Maja i Mirjana su pripale ocu , Sandra i Goran su konačno opet pomirili. Nikolina i Branislav su se preseli ponovo u Crnu goru , Nikolina je počela da radi u policiji , a njen suprug je dalje bio vojni pilot i radio u Beogradu.
Ivana je dalje u zatvoru , optužena za otmicu maloletne osobe , na jedinstvenu kazanu od 15 godina i 6 meseci. U zatvoru prolazi pako od strane drugih žena.
Danas slave Mihajlov 4 rođendan , Nikoleta je saopštila roditeljima da se udaje za Nevena , dok je trajao rođendan javili su da je Ivana navodno ubijena u zatvoru.
Gojko dalje živi u Francuskoj , nije se ponovo ženio jer je volio Ivanu svim srcem , tu tamo ima neku avanturu ali trenutno ne želi ljubav. On je preuzeo navodno telo od Ivane i sahranijo , kovčeg je bio zapčeten jer je telo bilo ne prepoznatljivo.
Šta mislite da li je Ivana zaslužila navodno nasilnu smrt ili ne?
KAMU SEDANG MEMBACA
Ti si moje svetlo
Fiksi SejarahOvo je priča o maloj devojčici Nikolini Smiljanić i o njenom odrastanju , i otme kako će rat koji će se desiti u SFRJ , 92 u Bosni Hercegovine priča pomalo ličnog iskustva, većinski dio biti izmenjen biče dosta opisa vezana za rat kao i silovanja...