3 godine ranije
Ivana je otišla u Francusku , Gojko je primio Ivanu u svoju kuću , pošto je Ivana imala je kritičnu trudnoću , ponudio joj je Ivani brak na koji je Ivana pristala na venčanju su bila i deca.
Taj dan Nikolina rekla majci da ide za Beograd da je došla na venčanje samo jer ju je sestra zamolila , da se nada da će biti bolja majka deci koju če da rodi.
3 godine kasnije
Nikolina postala uspešni krimi psiholog , dobila je dosta nagrada. Danas planira da saopšti suprugu da je trudna da će postati roditelji.
Mihajlo je došao iz vrtića , bio uplakan jer mu je dečak u vrtiću rekao , kako je on unuk od kurve da je zavodila njegovog oca.
Mihajlo Savićevič sin od Nikoline i Branislava
Mišael Cerovina 3 godine sin od Gorana i Sandre
Nikolina "ljubavi ko ti je to rekao"?
Mihajlo "ujko Mišael a ujko Luka mi je potvrdio to".Nikolina je bila besna na oca i majku pozvala je Sandru i oca koji su se takođe preseli u Beograd.
Sandra "Nikolina kćeri šta se desilo".
Nikolina "slušaj me sada dobro reci onoj svoj deci da mi ostave dete na miru".
Sandra "šta je bilo sada"?
Nikolina "šta učiš decu jedno ima 3 godine a drugo 12 godina da govore mom sinu da im je baka kurva".
Sandra "oprosti vaše visosti neće se ponoviti".
Luka Cerovina 12 godina
Nikolina je sedila sklupčana na kauč i plakala , kada je osetila poljubac voljenog .
Branislav "jedina zašto plačeš"?.
Nikolina "ma Sandra i njena deca a i hormoni".
Branislav "hoćeš reći da si trudna"?
Nikolina "da trudna sam i fali mi mama i Nikolija a i moj ljutiti braco Jovan".
Branislav "nazovi ljubavi svoju mamu".
Francuska
Ivana upravo završila razgovor sa Nikolijom koja iduće godine planira svadbu , a videla svoju unuku Nadu koju je držao Milan u naručju. A potom je pričala sa Jovanom i 11 godišnjom Ivanom koju je Marijana prihvatila kao majka , takođe i Jovan priprema svadbu za godinu dana , samo joj hvali Nikolina koja je mrzi . Ona je pre 3 godine rodila dve kćerke Maju , Mirjanu one su naravno Goranove ali on to ne zna , nikada neće ni saznati.
Ivani je za zvonio telefon kada je videla da je zove Nikolina , obratila se suprugu "zoveme moja me devojčica zove".
Gojko "javi se ljubavi uključi video".
Nikolina "mama volim te oprosti mi".
Ivana "i ja tebe princezo volim".
Nikolina "moguli da dođem sa Mihajlom Branislav mora u tu neku mirovnu misiju a i opet sam trudna ".
Ivana "naravno da možeš da dođeš uvek i da upoznaš svoje sestre".
Nikolina "vidimo se za 15 dana volim te".
15 dana kasnije
Nikolina i Branislav su oprostili , uz dogovor da će se čuti . I da kada uđe u avion da pročita ono što piše u pismu njene majke i njegovo pismo i rekao joj da je voli do besvesti.
Šta mislite da li se Branislav opraštao od supruge i od sina i njihovom nerođenom bebom ?
YOU ARE READING
Ti si moje svetlo
Historical FictionOvo je priča o maloj devojčici Nikolini Smiljanić i o njenom odrastanju , i otme kako će rat koji će se desiti u SFRJ , 92 u Bosni Hercegovine priča pomalo ličnog iskustva, većinski dio biti izmenjen biče dosta opisa vezana za rat kao i silovanja...