Trudna sam

60 4 4
                                    

Nikolina je već pola sata , gledala u telefon i pitala se koga da zove.

Posle nekih 20 minuta nazvala broj za koji sigurno ne bi nikada nazavala da nije opet sama i ostavljena , i trudna.

Ivana
"Halo ko je to"? Sa druge strane bila tišina.
Nikolina
"Ja sam teta Ivana molim vas dođite u bolnicu po mene".
Ivana
"Samo mi pošalji adresu". Bože ne mogu da verujem , da je mene zvala.
Nikolina
"Hoćete li molim vas doći trebaš mi jako ma..". Ali nije dovršila reč, ipak je njoj mama Sandra.
Ivana
"Hoču kčer...". Nikolina je prekinula poziv a Ivana je za sebe dovršila reč kćeri.

30 minuta kasnije
Nikolina je ležala sklupčana, na kauću u položaju fetusa dok joj ruka počivala na stomaku.

Ivana "ej princezo stigla sam". čekla je da je Nikolina pogleda.

Gojko je primetio bratovu ženu , ali ona mu je pokazala rukom da čuti.

Nikolina je konačno pogledala u Ivanu , zaletila se njen zagrljaj počela da plače , kroz plač je rekla "mama , mamice trudna sam i opet sam sama ostavljena". Nesvesno je Nikolina rekla Ivani mama, ali se brzo ispravila ovaj "oprostite teta Ivana moja greška".

Ivana, je samo tužno uzdahnula, rekla "uredu je maleno moje". "Stvarno, nisam trebala da ti kažem mama".
Njihov razgovor je prekinuo Gojko , rekao da može kuči.

Nikolina je provela nekih 15 dana kod Ivanine , pordice čak se zblizila sa Jovanom , Nikolijom pravili su pravi dar mar po Londonu i glupirali se.

Nikolina Cerovina

Jedna pre puta , ja moja nova drugarica

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Jedna pre puta , ja moja nova drugarica...
Nikolija Smiljanić

Nikolina Cerovina

Za ovaj osećaj se živi, nikada te neću ostaviti maleno moje volim te

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Za ovaj osećaj se živi, nikada te neću ostaviti maleno moje volim te... 👴

Sandra je listala instagram profil svoje kćerke, kada je videla sliku ultrazvuka. Ostala je izneđena pozvala je supruga, rekla da je "Nikolina trudna zatim mu je rekla "nemoj samo da pobesniš , sada joj treba podrška od nas i zaštita od Todorovića".
"Ona je šta".  Bio je i Goran izneđen ali spreman da pruži podršku kćerci.

Nekoliko sati kasnije

Nikolina mama,  tata stigla sam kada je ušla u kuću,  zatekla je roditelje u kući koji su imali pogled pun podrške i razumevanja za svoju mrvicu samo su je zagrili snazno rekli imaš nas.
Sandra "dušo moja znaš da te voli mama". "Znam tiho je rekla".
Ljubica je nekako saznala da je Nikolina trudna,  došla je besno kod Nikolinih roditelja i odmah rekla .
"To dete se neće roditi mi nećemo dete od kurve".
Goran "moja kćerka nije sama od sebe ostala trudna ".
Sandra je čutala nije ništa rekla , dok je Nikolina plakala , nakraju je Sandra rekla "ti si kurva jebala si se sa pola Sarajeva , Cg ti si rodila Danijelovo dete a Momčilo ga odgaja kao svoje".
Nikolina "molim šta si rekla mama". Sandra je tek bila svesna da je to čula Nikolina , šta je upravo rekla.
Ljubica "hahahaha ako je Danijel varao onu nemajku i ona je varala njega i Ivana je spavala sa tvojim mužem pre 18 godina a sa mojim pre 16".
Nikolina se izderala "dosta nema te pravo da vređate moju majku".
Ljubica "majku koja te ostavila kao psa da umreš".
Nikolina je odjednom osetila bol u predelu stomaka, glasno vrsnula moja beba.

2 sata kasnije
Nikolina je ležala u bolnici gledala u zid , dok je infuzija tekla , kap po kap kao i njene suze.

Sandra "kćeri, princezo jesi li dobro"?. Odmahnula je glavom kao negativni odgovor, na pitanje majke.
Nikolina "mozešli me ostaviti samu molim te dođi te sutra po mene mama".

Čim je Sandra izašla iz sobe , začuo se plač od Nikoline tiho izgovaranje mama trebam te mamice ajde nazovi me nazovi me.

Umesto Ivane , pozvao je Jovan kao da je znao da treba sestri.

Jovan "ej seko kako si"?
Nikolina
"U bolnici sam izgubila sam bebu, treba mi mama".
Jovan je odmah zovnuo majku , "mama treba te seka". Ivana je odmah uzela telefon jer je osetila da nešto nije uredu , sa njenom devojčicom .
Ivana "kćeri , šta je bilo zašto plačeš". Kako zna da plačem, to sada nije važno treba mi ona.

Nikolina "mama izgubila sam bebu oduzeli su mi je".  Opet počela da plače brzo se pribrala, i prestala da plače.
Ivana "jesi li dobro hoćeš li da dođem". Tišina je zavladala.
Nikolina "ne bi vam bilo teško, ustvari ne bi ti bilo teško mama". Dok se Nikolina nadala da će njena mama reći da će doći kod nje da je neće ostaviti opet slomljenu i ranjenu u dušu.

Taman da Ivana odgovori začuo se glas Danijela "Ivana još se nisi spakovala za Pariz".
Ivana "dušo zovem te kasnije ako ne zaspeš"
"Neču mamice čekam tvoj poziv".

London isto veče

Ivana "trebam svoj kćerki" . Pukao je šamar istine muž, u lice.
Danijel "kćerki koja te pljuvala vređala bacala novac".
Ivana "ali ona je dete samo koje ostavljeno".
Danijel "dete koje si sahranila sećaš li se"? 
Ivana "nije tako".
Danijel "spremaj se odmah moj kongres kao profesora vojne zaštite važniji od tog derišta.

Herceg novi bolnica

Nikolina, hajde mamice nazovi me nemoj me opet ostaviti kada sam opet ranjena u dušu u ljubav u život, trebam te kao nikad pre.
Njen telefon za svetlio bio je to poziv, njene majke.

Ivana
"Ja ne mogu da ti budem majka jer opet me gušiš". Nemoj verovati maleno moje , mojim rečima  mora biti tako bar za sada.

Nikolina
"Naravno opet me ostavljaš, kao psa na ulici  opet mama a taman sam počela da te volim".

Ivana
"Zaomi  je sto si ponadala". Sa tim završila poziv Ivana.

Nikolina je počela glasno da plače,  a zatim se počela derati mrzim te, mrzim te.  Sutradan ujutru je izašla iz bolnice i blokirala je broj od Ivane , samo je posla poruku Jovanu da je uvek može nazvati , kao i Nikolija".

Šta mislite da li je Ivana bila primorana?
Da li je muž matletira?
Da li če Nikolina pomoći Ivani kada je zamoli za pomoć?

Ti si moje svetloDonde viven las historias. Descúbrelo ahora