Luka je osetio hladanu cev na svom vratu , ali ne zna ko mu drži istu.
Jovan "ako povučeš taj okidač ja ču svoj Todoroviću prestani da mi matletiraš sestre".
Luka se samo okrenuo sasvim tiho rekao "oprostite gospodine mlađi vodniče".
Jovan kada sam vidio da onaj gad od Luke drži, upret pištolj prema moj sestri , pao mi je mrak na oči, pogotovo kada sam ga vidio sa onim idiotom od Oliverom tek imam svima da se svetim zbog onog što je urađeno moj sestri Nikoliji nije mi važna ni moja vojna karijera , važne su samo moje sestre za njih sam spreman da umrem.
Nikolina koja je sedila sklupčana na krevet, u kuči njenog vernik koji je izbegava već pola godina iako kaže da me voli , ali to nije to kao da me on izbegava zbog nečeg ili ga nešto muči a ne želi da mi to kaže moram pod hitno da razgovaram sa njim , a isto tako se bojim istine tiho ga zovnem sa rečima ljubavi dođi da razgovaramo.
Branislav "reci ljubavi"?
Nikolina "voliš li me"?.
Branislav "volim te ali me muči isto tako krivica da nisam otišao misiju ja bih bio uz našeg sina a prepustio sam jebenu godinu dana u životu našeg sina".
Nikolina "mili ti nisi kriv to je bila sudbina, ili karma šta več voli...". Nije uspela da dovrši rečenicu, kada su se njihove usne spojile , uz tihi šapate volim te .Branislav ih je pokrenuo prema sobi , dok je dalje ljubio njene usne lagano je spustio na krevet dok je oslobođao odače, a zatim je ponovo spustio svoje usne na njene grudi, prvo je krenuo jednu bradavicu lagano da sisa, dok je drugu lagano stisakao čulo se samo jedno ah ah ah ah ljubavi. Spuštao je svuda poljupce po njenom telu, a potom je spustio svoj jezik na njenu intimu lagano počeo da sisa , a zatim sve intenzivnije i brže ah ah ah ah to ljubavi.
Potom osetila, kako ulazi u nju bez upozorenja , počeo da se kreće sve brže i brže da je Nikolina stenjala ah ah ah ah ah Branislave oboje su istom trenutku osetili nalet razarajučeg orgazam i vrhunac.
Nikolina se privukla u njegov zagrljaj, samo mu prošaputala volim te kao i prvog dana , volim te zaspali su zagrljeni i srećni konačno su uz dodir i poljupce priznali koliko se zapravo vole.
3 dana kasnije
Nikolina je zaista bila presrećna, voljena žena spremali su se za svadbu i krštenje malog Mihajla kada joj na vrata neko pozvonio a to je bio brat kojeg nije dugo videla.
Kada je Nikolina otvorila vrata i ugledala brata, počela je da plače od sreće jer konačno tu.
Jovan "hej seko nemoj plakati živi sam i nigde ne idem".
Nikolina "budalo gde si bio"?
Jovan "išao sam po nekoga ovo je moja kćerka Ivana , držao je naručju malu devojčicu od godinu dana , ovo je moja Larina kćerka".
Nikolina "stvarno si divan dečko i brat a sada ćeš biti i otac".
Luka je besno posmatrao Nikolinu , koja je imala samo majicu od svog verenika, želio je da uđe u kuću i učini je svojom milom ili silom.
Vidio je Branislav i malog Mihajla kako se vraćaju iz šetnje, odlučio je da ipak odigra na posljednju kartu , da dobije Nikolinu a to je da kaže da je mali njegov.
Luka "hej Branislav".
Branislav "reci šta imaš".
Luka "Mihajlo je moj sin ja Nikolina smo bili čak intimni i pre te 2008 i ona je izgubila moje dete a ne tvoje pa krajem 2015 opet ostala trudna sa malim".
Branislav "stvarno misliš da sam glup ili naivan ti Nikolina niste imali nikada odnos , bio sam joj prvi muškarc jedino ako si glup pa to nisi mogao shvatiš kada si je imao posle vaših zaruka , ako si je imao u opšte i još nešto Mihajlo je moj sin a sada se gubi.
Luka "ovo nije još gotovo".
Branislav je samo ušao u kući, poljubio svoju lepu vernicu , a zatim je kroz šalu pozdravio Jovana seli su svi zajedno počeli da se smiju kada im je prepričao sve Lukine gluposti.
Da li če Luka toliko nisko pasti da će da pokuša da otme ili siluje ženu , za koju tvrdio da je voli?..
ESTÁS LEYENDO
Ti si moje svetlo
Ficción históricaOvo je priča o maloj devojčici Nikolini Smiljanić i o njenom odrastanju , i otme kako će rat koji će se desiti u SFRJ , 92 u Bosni Hercegovine priča pomalo ličnog iskustva, većinski dio biti izmenjen biče dosta opisa vezana za rat kao i silovanja...