Nedelju dana kasnije
Porodica je konačno opet bila okupljena u svom porodičnom dvorištu , svi su bili srećni jer se Goran oporavio bio opet na svojim nogama.
Iza ograde ovu srećnu porodicu je posmatrao Luka , koji je besnio na sebe jer je otišao u Ameriku na nagovor roditelja. Ostavio je nju svoju ljubav u suzama verujući da je mrtav a sada bi sve dao da je sa njom , i njihovo dete bi bilo živo.
Čuo je kada je Goran rekao Nikolini da moraju razgovarati, o njenoj verdbi sa Branislavom poveo do kraja dvorišta.
Goran
"Voliš li ga "? Tišina je vladala nekoliko sekundi jer je Nikolina bila zatečena ovim pitanjem, od strane oca.Luka je isto sa nasrpljenem čekao odgovor, dok je kucao Bojanu poruku da Nikolina mora opet biti njegova, ako kaže ocu da ga ne voli boriču se za nju.
Nikolina
"Valjda ga oče volim , on je moj princ moj oslonac uvek je tu uz mene".
Goran
"Da je Luka živ bila se udala za njega"?
Nikolina
"Ne znam oče možda , ali moje dete ne bi bilo njegovo već od Branislava ".
Goran
"Da je Luka živ i da je neko drugi stradao umesto njega bili mu oprostila bila sa njim"?.
Nikolina
"Ne on me je ostavio samu a Branislav on je uvek bio tu".
Goran
"Kčeri samo mi ovo reci voliš li još Luku"?.Dok je Luka čekao samo malu nadu od Nikoline , srce mu je lupulo kao ludo , tiho govori reci da malena , reci da me voliš.
Nikolina
Volim ga , voleču ga do smrti tata".Srce je govorilo jedno , a razum drugo kada je ugledala Branislava potrčala mu je zagrljaj i poljubila, dok su oni ljubili ugledala je njega svoju prvu ljubav, njenog Luku.
Nikolina je sada htela da kazni njega svoju prvu ljubav, i da ubije svoju ljubav prema njemu.
Ljubavi ti uđi u kuću brzo se vraćam, prišla je Luki udarila mu šamar, počela da se dere na njega Luka je samo nemo ćutao jer je znao da je kriv.
Luka "malena moram da razgovaramo"?.
Nikolina
"Ja ti da razgovaramo o čemu Luka"?
Luka
"O onom od pre 4 godine".
Nikolina
"Ona Nikolina od pre 4 godine možda bi razgovarala , ali ova ovde ne otišao si kao kukavica jebena kukavica Luka a volela sam te iako sam čekala dete drugog".
Luka
"Volela si me"?
Nikolina
"Da volela a sada te mrzim". Kada je rekla da ga mrzi nije ga gledala u oči".Luka se okrenuo da ode jer , je izgubio Nikolinu zauvek , onda je začuo kada je Nikolina za njim povikala "kukavice idi umesto da me zagrliš i poljubiš i uđeš samnom i svima kažeš vratio sam njoj moj ljubavi ali ne samo beži on je veći muškarc od tebe volim ga , volim ga".
Postepeno je Nikolina ubijala ljubav prema Luki , koju je osećala sada je spremna da voli svog zaručnika da mu se preda u naručje, a da ne misli svaku noć da je izdala svog pokojnog vernika koji živ.
Kada je krenula da uđe u dvorište kuće, poletila je Branislavu zagrljaj , i taman kada se Luka okrenuo da se vrati , vidio je kako ljubi drugog muškarca a taj muškarca pored nje trebao biti on a ne onaj kreten od pilota.
Dok su ljubili Nikoleta je došla do njih da ih pozove na ručak , Nikolina je samo uzela Branislava za ruku i pošla prema kući ovim činom je sahranila ljubav prema Luki zauvek, za vreme ručka su se svi dogovorili za more, i da će Nikolija ići sa svojim Nikoletom društvom , a ona sa svojim voljenim zaručničkom u Grčku.
3 nedelje kasnije
Nikolina je bila na krstarenju , sa voljenim uživali su maksimalno na moru , kao i devojke.
Nikolina je izbacila par slika na instagram uz opis , ljubav koja se tiho razvila u mom srcu , koja će trajati zauvek.Nikolina Cerovina
Ljubav koja se tiho razvijala u mom srcu , koja će trajati zauvek 😘😘😘🥰🥰
Luka je samo besno bacio svoj telefon od zid i sebi u bradu pomrljao ona mora biti moja , mora biti moja jebeno mora biti moja još uvek je volim.
Šta će se dogoditi da će Luka biti ponovo u njenom životu makar kao prijatelj?
Ko će da , ode na godinu iza sebe ostavi Nikolinu?
Da li če ista karma da, zadesi Nikolinu kao i njenu majku?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ti si moje svetlo
Ficção HistóricaOvo je priča o maloj devojčici Nikolini Smiljanić i o njenom odrastanju , i otme kako će rat koji će se desiti u SFRJ , 92 u Bosni Hercegovine priča pomalo ličnog iskustva, većinski dio biti izmenjen biče dosta opisa vezana za rat kao i silovanja...