7.Bölüm Değişik Rüya ♡

158 30 2
                                    

Gözlerimi açtığımda etrafa baktım. Ay kesin saat öğlen olmuştur. Ne uyudum be!

Yataktan doğrulduğumda gördüğüm rüya aklıma geldi. Ne kadar değişikti? Kahverengi saçlarım vardı. Birde 16 yaşındaydım. Hayır o değil, melek vardı. Kesinlikle bunu yazmam gerekliydi.

Yataktan kalkıp odadan çıktım. Aşağıdan sesler geliyordu. Tuvalete geçip elimi yüzümü yıkadım. Havluyla yüzümü silip aynada güzel yüzüme baktım. Sarı saçlarıma tekrar hayranlıkla bakarken saçlarımı elimle düzelttim.

Tuvaletten çıkıp aşağıya indim. Salona geçtiğimde annem ve babam televizyon izliyordu. "Günaydın, gönlümün sultanları", diyerek ikisini de yanaklarından öptüm. Babam gülerek "Ooooo bizde dedik herhalde bugün uyanmaz diye", demesiyle gözlerimi devirdim. "Valla rüyam uzun sürdü. Kusura bakmayın bir dahakine kısa sürer", diyerek dalga geçtim.

Annem ayağındaki terliği çıkartıp bana atarken "Babayla dalga geçilmez. 19 yaşındasın, hala öğrenemedin", bana kızarken bu haline gülmemek elde değildi.
"Sultanım öğretmene gerek yok. Öğretseydin, öğretmen olurdun", esprim ile yüzlerini buruşturdular. "Kızım acaba bu soğuk espriyi çok düşündün mü?", babamın cümlesiyle başımı olumsuz salladım.

Annem "Kızım artık erken kalkta, git ders çalış. Mezuna kalan ben değilim", dedi. Ellerimi belime koyup "Sen bir öğrencinin yaşadıklarını anlayamazsın. O sınavlara biz giriyoruz. Siz değil. Bir öğrenciye en son söylenecek sözler bunlar. Anlıyor musunuz? Duygularım darmadağın", diyerek ellerimi gözlerimin önüne çektim. Ağlıyor numarası yaparken annemin ayağında ki diğer terlik bacağımı bulmasıyla sesimi yükselttim.

Annemin roman yanı tutmuştu. Gerçekten tam bir hakiki Türk annesiydi. "Bana terlikleri geri ver. Üstünü de giyin. Aygün Teyze'ne git. Umay'la markete gitceksiniz. Liste mutfakta tezgahta, parayı da cüzdanımdan al git",diyerek emirlerini sıraladı.

-Biz sultan yerine koyalım, sen gel bizi köle yerine koy. VEBA MI BU?

, diyerek salonu terk ettim. Babam arkadan "Acaba doğum esnasında çok mu ters tuttular da beyni aktı", derken sessizce güldüm. Odaya geçip dolabı açtım.

Pembe kolej ceketimin içine beyaz tişört giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pembe kolej ceketimin içine beyaz tişört giydim. Altına da beyaz eşofman altımı giydikten sonra yatağın üstüne baktım. Dağınık olmuştu. Aman be gelince toplarım. Odadan çıkıp yatak odasına geçtim. Annemin çantasından cüzdanı alıp içinden para aldım.

Cüzdanı yerine koyup odadan çıktım. Aşağıya inip mutfağa geçtim. Listeyi alıp kapının önüne geçtim. Dolaptan ayakkabıları alıp annemlere seslendim:

-BEN ÇIKIYORUM

,diyerek evden çıktım. Kapının önünde ayakkabıları giyip Umay'ların evine doğru yol aldım.

İnsanlar yine sıradan hayatlarına devam ediyordu. Aynı benim gibi...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Beni Rahat Bırak MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin