KAYRA'DAN
Gerçekten sabrımı sınıyordu. Kendini akıllı sanıyordu, oysa beyinsizdi. Karşısında sakin kalmak zordu. Sabrımı sınıp ayriyetten üste çıkmaya çalışıyordu. Dayanamayıp belinden sertçe kendime çekip kanatlarımı harekete geçirdim.
Beyaza dönen renkler siyaha bürünürken Çisil ise direnmeye çalışıp beni itmeye çalışıyordu. Akılsız demiştim demi? Çünkü bıraksam yere yapışacaktı. Gözlerimi sarıya çevirip, gözlerimi gözlerine çevirdim. "Humana sahlı amijla", dememle gözleri geriye düşüp kafası göğsüme düştü. Uyurken daha sevimli oluyordu. En azından çenesi bir süre dinleniyordu.
Bedelini ödemesi için uçuruma gittim. Uyanmasını beklerken güzel yüzünü izlemeye devam ettim. Kahve saçları onu çekici kılarken, saflığı da özel kılıyordu. Aslında o kadar çok gücü vardı ki. Sadece Çisil bunun farkında değildi.
Az kalmıştı... Yanıma gelmesine az kalmıştı. O istemese de buna mecburdu. Ya seve seve... yada zorla... Başka tercih hakkımız yoktu, ikimizinde. Kucağımda hareketlenme olunca Çisil'e baktım. Kendine geliyordu. Gözlerini açıp bana baktığında, gözlerini etrafa çevirdi. Uçurumun kenarında olduğumuzu görmesiyle geri gitmek istedi. Fakat izin vermedim.
ÇİSİL'DEN
Gözlerimi açtığımda da Kayra ile göz göze geldim. Ne olduğu aklıma gelmesiyle herşey yerine oturmuştu. Etrafıma baktığımda uçurumun kenarında olduğumuzu fark etmemle yutkundum. Amacı neydi? Canıma kıymak mı? Geri çekilmek istesem de kollarımdan tutup izin vermedi. Ayağımla ayaklarına vurmaya başladım.
Ayaklarımı yerden kesip uçurumun ucuna gelmesiyle çırpınmayı kestim. Aşağıya bakmamla başım döndü. "Güzelce konuşabiliriz". Ortama sessizlik çökmeye devam ederken, rüzgar saçlarımı uçuruyordu. Ellerini belime koydu. Beni uçurumun ucuna daha çok yaklaştırırken geri gitmek istiyordum.
"Bedel ödendi",diyerek itilmemle uçurumun kenarındayken, kendimi düşerken buldum. Çığlık atarken şoka girdim. Çığlığım yankılanırken yere daha çok yaklaşıyordum. Gözlerimi kapatıp acıyı hissetmeye hazırladım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Rahat Bırak Melek
FantasyAkşin Dünya'da yaşamını herşeyden habersiz sürdürüyordu. Oysa Kayra Korkut'a mühürlü olduğunu unutmuştu. Kayra Korkut Akşin'in rüyalarına girerek kendisini göstermişti. Akşin rüyasında Çisil'e bürünerek anlam veremediği rüyalar görüyordu. Umursamaya...