Resmen evimin önündeyim. Kapıyı hemen tıkladım. Canım evim. Alacaklı gibi çapıyı çaldım. Çaldım çaldım ama bakan yoktu. Nerede bunlar? Kapıyı çalmaya devam ettim. Kapıyı gözleri kıpkırmızı olmuş Almila açtı. Beni gördüğünde gözleri kocaman oldu. "AKŞİN", diyerek boynuma atlaması ile bende ona sarıldım. "Kardeşim", sımsıkı sarıldım. Arkadan annem ve babamın gelmesi ile onlarda bana sarıldı.
İçeri girip evime baktım. Evimi özleyeceğim aklımın ucundan bile geçmezdi. Babam "Polisi arayalım. Akşin geldi diyeceğim",dedi. Annem "İfade için almaya gelirler",dedi.
Ne diyecektim? Polislere başka gezegene gittiğimi söyleyip ayriyeten prenses olarak seçildikten sonra sarayda zorla tutuldum diyemezdim. İlk yapacakları iş beni tımarhaneye kapatmak olurdu. Biri beni kaçırdı demek daha doğruydu. "Anlatırım", dedim. Almila "Neler oldu sana?",dedi. "Tanımadığım biri tarafından kaçırıldım. Gözlerim bağlı olduğu için hiçbir şey göremedim",dedim. "Evet polis bey kızım eve geldi",dedi. "Umay nerde?",dedim. Almila "Evinde bizden haber bekliyor",dedi. "Ben Umay'a gidiyorum",dedim. Annem beni durdurdu. "Olmaz kızım bir süre evden çıkmak yok. Güvende olduğunu hissettiğimiz zaman evden çıkabilirsin",dedi. Annem kendince haklıydı. Ya Kayra geri dönerse? Korkuyordum. Babam "Yarın sabah karakola ifade için gideceğiz. Kaçıran kişinin yüzünü görmedin mi?",dedi.
-Gözlerim bağlı olduğundan duymadım.
-Kendini zorlasan kızım. Hatırlamaya çalışsan.
-Hiçbir şey görmedim baba.
-Kaçarak kurtuldum. İzninizle odama çıkıyorum. Yorgunum.
Annem:
-Tamam kızım.
Koltuktan kalkıp merdivenlerden çıktım. Kapının önüne gelip kapıyı açtım. Oda bıraktığım gibiydi. Yatağıma yatıp etrafa baktım. Pencereye bakıp rüyamdaki o an aklıma geldi. Penceredeyken aşağıya düşmüş gibi yapıp kanatlarının olduğu aklıma geldi. Masanın üstündeki bilgisiyarımı aldım. Bilgisiyarın şifresini girip Google'ye girdim. 'Alozya Gezegeni', enter tuşuna basıp yüklenmesini bekledim. Nasa'nın Alozya Gezegeni fotoğraflarına baktım.
Pembe gezegen olarak gözüküyordu. Gezegeni keşfettiklerine göre içindeki insanları nasıl keşfetmemişlerdi? Gizli sır mı tutuyorlar? Resmi çekip içindeki değişik şeyleri nasıl fark edemiyorlar? Sayfadan çıkıp arama yerine 'Kanatlı insan',yazdım. Kanatlı insan diye bir şey yoktur. Kanatlı insan ütopya karakteridir. Nesi ütopya karakteri Allah aşkına? Gerçek resmen gelmiş gerçek değil diyor. Alozya Gezegeni nasıl gerçek o zaman. Gelde çıldırma, sinirlenme.
Laptop elimde kalacağı için kapatıp masaüstü bilgisayarımı açtım. Araştırmama devam edip bilgisayara bakmaya devam ettim.
Akşam hem bugünün adrenali ile hemde yorgunluğuyla başımı yastığa koymamla uyudum...
(Bu bölüm çok kısa oldu. Bir da ki bölümde telafisi gelecek.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Rahat Bırak Melek
FantasyAkşin Dünya'da yaşamını herşeyden habersiz sürdürüyordu. Oysa Kayra Korkut'a mühürlü olduğunu unutmuştu. Kayra Korkut Akşin'in rüyalarına girerek kendisini göstermişti. Akşin rüyasında Çisil'e bürünerek anlam veremediği rüyalar görüyordu. Umursamaya...