-İlke
-Akşin
-Beni nasıl buldun?
-Seni bulmak zor değil.
-Kayra Kay-Kayra burda mı?
-Abim burada değil.
-Sen neden buradasın?
-Geri dön Akşin.
-Ne geri dönü? Saçmalama. Burada olduğumu Van'da olduğumu abine sorma.
-Prens prensessiz olmaz!
-Umrumda değil.
Arkamı dönüp yürümüye devam ettim. İlke hemen önümde belirdi.
-Ait olduğun yere dön Akşin.
-Dönmeyeceğim İlke! Yeter gidin, düşün yakamdan.
-Prens senin için gelecek o zaman bu sözlerin etkisiz kalacak.
-Kayra bana söz verdi. Anlıyor musun? Bir daha karşıma çıkmayacak.
-Sen öyle bil.
-Ne demek oluyor bu? Benimle dalga geçmek eğlenceli mi bari? Sizi polise bile şikayet edememem komik geliyordur. Ne de olsa Akşin'e kim inanacak? Bana insanların deli demeleri bile sizi güldürür dimi? İlke seni bile yanlış tanıdığım yerde Kayra'yı eşim olarak kabul etmemi söylediniz resmen bana! Hiç komik değilsiniz.
-Görüşürüz.
-Görüşmeyelim.
İlerleyip İlke'nin yanından geçtim. Kayra bana demişti. Bir daha karşıma çıkmayacaktı. İlke beni nerede, nasıl bulabildi? Yoruldum artık ne güzel normal hayatıma alıştım derken olanlara bak. İlke hala arkamda mı diye baktım. Gitmişti. Alozya'ya gitmişti. Van'da beni bulabiliyorsa Zonguldak'tan gitmemin bir anlamı yoktu ki.
Almila'rın evine geldiğimde çok huzursuzdum. Aynı durumları yaşamaktan korkuyordum. Almila huzursuzluğumu fark etmiş olacak ki bana baktı. "Akşin iyi misin? Yüzün bembeyaz",dedi. İyi miydim? İlke'yi görmeyene kadar evet iyiydim. "İyiyim hava soğuk ya o yüzden", dedim. Almila üstüme gelmemek için daha bir şey sormadı. Ortamda ki gerilimi söndürmek üzere salona geçip oturduk.
-Babam dışarıda, annemde Gülizar Teyze'nin yanına geçti. Sana anlatacağım önemli şeyler var.
-Nedir? Zonguldak'a geldiğinde anlattığını düşünmüştüm.
-Anlatacak fırsat mı oldu?
-Niye?
-Seni kaçıranlar sağol-
-Fırsat olmadı. Umay'a da sana da anlatamadım. Şimdi anlatacağım.-Dinliyorum.
-Bu köyde aşağı ki mahallede oturan Dursun var. Hiç karşına çıktı mı bilemem.
-Karşıma çıkmadı çünkü dolaşmadım.
-Yarın dolaşmaya çıkalım.
-Buz gibi soğukta.
-Evet bir şey olmaz. Konu kaynamasın Dursun diyordum en son. Dursun 1.90 boyunda yakışıklı mı yakışıklı bir erkek.
-Hayret bende 1.90 boyunda kız sanmıştım. Tüh nasıl erkek çıkar.
-Dalga geçme Akşin. Ayrıntı veriyorum burada bebeğim.
-Ayrıntılar ince olur seninkiler gereksiz kaçtı.
-Hevesim kaçtı Akşin daha da anlatmıyorum.
-Tamam tamam sustum. Anlatmaya devam et.
-Laf edeceksen anlatmayayım?
-Etmeyeceğim.
-Israr ettin kırmayayım.
Hararetli şekilde anlatmaya başladı.
Akşam olduğunda eve döndüm. Birazdan zaten akrabalarım gelecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Rahat Bırak Melek
FantasíaAkşin Dünya'da yaşamını herşeyden habersiz sürdürüyordu. Oysa Kayra Korkut'a mühürlü olduğunu unutmuştu. Kayra Korkut Akşin'in rüyalarına girerek kendisini göstermişti. Akşin rüyasında Çisil'e bürünerek anlam veremediği rüyalar görüyordu. Umursamaya...