Güzel evimde, gözlerimi açmam içimi dopdolu huzur sarmıştı. Odadan çıkıp aşağıya koşarak indim. Mutfaktan mis gibi kokular geliyordu. "Oooo valide sultan döktürmüşsün yinee",dedim. Börekler, poğaçalar, omletler tezgahta duruyordu."Eeee, kızım evine geri dönmüş. Ben mutlu olmayayım da kim olsun", dedi. Annemin yanağından sulu bir öpücük bıraktım. Günlük güneşlik hava, bir anda kapkaranlık oldu.
Annem korkuyla havaya baktı. Ne olduğunu anlamamıştım. "Dengesizlik başladı", demesi ile ellerimden tuttu.
-Nasıl?
-Çisil senin-
, karnımdaki yanmayla tişörtümü kaldırdım. Karnımda ki Güneş izi kendini gösteriyordu. Alev alıyordu.
Annem dehşetle karnıma bakarken bende anneme bakıyordum. "Biri mührünüzü bozuyor",dedi. Normalde buna sevinirdim fakat kötü bir duruma benziyordu.
Kapının çalması ile annem koşarak kapıyı açtı. Karnımdaki Güneş sembolünü incelerken "Canını acıtmak istemem ama buna mecbursun". Bu ses? Kafamı kaldırmamla Kayra Korku ile yüz yüze gelmem bir oldu.
"Ne saçmalıyorsun?", dedim. "Birleşmemiz lazım", demesiyle Kayra'yı ittim. "Saçma sapan konuşma. Ne dediğini kulağın duyuyor mu?".
Annem yanıma geldi. "Kızım özür dilerim". Annem neden özür diliyor? Kayra kafamı tutup gözlerine bakmamı sağladı. Özel bölgesine tekme atmamla yere çökmesi bir oldu. Annemin kolumdan tutup çekmesiyle bozguna uğradım. Annem onun tarafındaydı.
Kayra'yı kaldırıp kendine gelmesini sağladı. Kayra üzerinde ki tişörtü çıkartıp önümde dizlerinin üzerine çöküp arkasını döndü. "Karnını aç Çisil", dedi.
-Ne?
Annem tişörtü yukarı kaldırıp karnımı açıkta bıraktı. Onun Ay mührü de yanıyordu. Annem "Yaklaş", dedi. Dediğini yapmak yerine anneme baktım. Annemde bana bakarken belime dokunan ellerle çekilip Kayra'nın mührü ile benim mührüm birleşti.
Mühür felaket acı veriyordu. Düşecekken annem beni tuttu. Ayakta kalmamı sağlayarak mühürlerimizin temasını kesmedi.
Canım o kadar çok yanıyordu ki. Kayra ellerini masaya koyup yumruk yapmıştı. Annem beni geri çektiğinde işe yaramamış, hala ikimizin mührü de yanmaya devam ediyordu. Kayra karnıma bakıp gözlerini yere eğdi. "Tek çare kaldı..."...
3 ay sonra
Kusmalarım sıklaşmıştı. Resmen 17 yaşımda çocuğum olacaktı. İsteksiz ve zorla olmuştu. Canını almaya kıyamamıştım. Çünkü o daha küçücüktü. Karnım hala daha kendini göstermemişti.
Evim yerine Alozya'ya geri dönmüştüm. Kayra ülkenin işleri ile uğraşıyordu. Bende saray da geziniyordum. Ormana çıkmam yasaklanmıştı. Oysa ki Hesna ile konuşup dertleşirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Rahat Bırak Melek
FantasyAkşin Dünya'da yaşamını herşeyden habersiz sürdürüyordu. Oysa Kayra Korkut'a mühürlü olduğunu unutmuştu. Kayra Korkut Akşin'in rüyalarına girerek kendisini göstermişti. Akşin rüyasında Çisil'e bürünerek anlam veremediği rüyalar görüyordu. Umursamaya...