Özet
Merdivenlerden odama çıkıp kapıyı kapattım. Yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım. Üstümdeki ağırlık ile gözlerimi açmamla ağzıma kapanan el bir oldu...
Gözlerimi açmamla Kayra ile göz göze gelmem bir oldu. Ağzımdaki elini çekmeye çalışıyordum. Bağırıp az da olsa annemin beni duyması lazımdı. "Benden kaçabileceğini mi sandın Akşin ya da Çisil?",dedi. Elinin üstüne elimi koymuş çekmeye çalışmak için çırpınıyordum. Hayır bir daha oraya gitmeyecektim. "Boşuna kendini yorma Çisil'im",dedi. Ben Çisil değildim. Benim ismim Akşin'di. Diğer elimle aklıma gelen koruma iç güdüsüyle parmaklarımı gözüne soktum. Kayra elini ağzımdan çekmesiyle "ANNE",diye bağırdım. Kayra'yı itip yataktan kalktım. Annem "AKŞİN",diyerek geliyordu. Kapı kulpunu aşağıya indirmiştim ama kapı açılmıyordu. Kayra'ya baktığımda kendisine gelmiş bana bakıyordu.
Annem kapının önüne gelmişti. Kapıyı açmaya çalışıyordu. "Anne polisi ara o burda",dedim. Kayra "Hiç dinlemiyorsun",dedi. Dibime girip gözlerime bakmaya başladı. Yapmaya çalıştığı şeyi biliyordum. Gözlerimi hemen yumdum. "Gözlerini aç Akşin",dedi. Başımı ellerinin arasına aldı. "Gözlerini aç",dedi. Açmayacaktım hayır. Dudağıma yapışan dudaklarla gözlerimi şaşkınlıkla açtım. Kayra'yı itmek için elimden geleni yaparken çoktan gözlerim gözlerine mahkum olmuştu. Kararan etraf ile kendimi bıraktım.
Kayra:
Mark ve Amara gittiği zaman Akşin nerde diye sormuştum. Odasına çıktı deyip işlerine baktılar. Sarayın merdivenlerini çıkıp kaldığı odaya girdim. Odada kimse yoktu. Nerede idi bu kız? Yoksa? Hızla kanatlarımı açıp saraya baktım. Geçiş kapısına uçup kapının oradaki tokasını gördüm. Dünya'ya evine gitmişti. Bunu bana yapmayacaktın Akşin. Sen Alozya prensesisin. Sen benim eşimsin. Geçiş kapısından hızla girip Dünya'ya vardım. Kanatlarımı açıp olduğu eve gittim.
Pencereden baktığımda Akşin yatağında uyuyordu. Düşüncelerini okuyamıyordum. Artık okumam gerekliydi. Bu yüzden Akşin'i öpmem gerekiyordu.
Kanatlanıp tekrar Dünya geçişinin oraya vardım. Alozya'ya geri dönmek üzere tekrardan geçişten geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Rahat Bırak Melek
FantasyAkşin Dünya'da yaşamını herşeyden habersiz sürdürüyordu. Oysa Kayra Korkut'a mühürlü olduğunu unutmuştu. Kayra Korkut Akşin'in rüyalarına girerek kendisini göstermişti. Akşin rüyasında Çisil'e bürünerek anlam veremediği rüyalar görüyordu. Umursamaya...