#4 memory ◆

491 25 7
                                    

Când eram mai mică am stat o perioadă la bunici şi am făcut un an de grădiniță acolo. Ieşeam împreună cu Tick, bunicul meu (asta fiind porecla pe care i-am dat-o eu când eram doar un bebeluş) şi cu Pick, patrupedul pechinez al mamei mele care, după ce s-a căsătorit, a rămas in grija tatălui ei, la plimbare şi de fiecare dată bunicul îmi lua câte o ciocolată Poiana cu alune (preferata mea pe atunci) sau pufuleți cu surprize. Aveam o groaza de jucării de la pungile alea de pufuleți. Îmi amintesc odata că Tick a intrat într-un bar şi mi-a spus mie să stau afara să am grijă de cățel, dar eu nu eram atentă şi când nu mi-am mai văzut bunicul m-am panicat şi am încercat să ajung acasă, doar că aveam de traversat o strada. Părinții şi bunicii îmi ziseseră de multe ori să nu traversez străzi de una singura şi eu, cum ascultam de ei doar când nu era necesar, nu am făcut-o şi am pornit în căutarea unor oameni care să mă ajute să trec pe partea cealalta (ce minte aveam, doamne). Am găsit eu unii şi m-au dus aproape de casă. Când am ajuns, bunica mi-a spus că puteam să traversez acea stradă dacă nu trecea nici o maşină. DÂNG!! CAP SEC. Mda...iar eu îmi lăsesem bunicul într-un bar si probabil se îngrijorase, saracu'.

Amintiri din copilărieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum