Băieți vs fete

149 8 6
                                    

Nu ştiu de voi, fetelor, dar eu mi-aş fi dorit să fiu băiat. Nu mă înțelegeți greşit. Nu-mi plac fetele în sensul ăla, dar dacă m-aş fi născut de la început băiat, lucrurile ar fi fost mult mai frumoase, părerea mea. Am făcut chiar o listă cu dezavantajele şi avantajele de a fi băiat/fată.

✖BĂIEȚI✖

~ Avantaje:
• te împrieteneşti mult mai uşor

Ex:
- Salut!
- Salut!
- Şi tu te joci LOL?
- Da, frate, e jocul meu favorit, îs silver 3.
- Marfă. Io-s silver 5. Jucăm un meci cândva?
- Sigur, ai Skype?
- Da, boss. Ăsta e.
- Mişto. Io-s cap-de-tablă SRL, dar te găsesc eu.
- No, bine. Ne vedem mai pe seară pe Skype, baftă!
- Ceau.

• te pişi unde, când doreşti şi mai stai şi în picioare
• poți să faci cel mai handicapat lucru şi oamenilor să li se pară normal
• poți fi cât de păros doreşti, nimănui nu-i pasă
• nu te duci în turmă la baie
• n-ai nevoie de machiaje, accesorii, sutiene şi alte câcaturi d-astea deci, implicit, economiseşti bani
• ai parte de ceva dumnezeiesc - nu îți vine ciclul şi scapi, astfel, de dureri insuportabile, de griji şi economiseşti, din nou, bani
• de regulă ai părul scurt şi te speli foarte uşor pe cap, iar tunsul e mult mai rapid (poți fi şi chel că lumea nu se va uita prea bizar la tine)

Ex:
- Patru pe mijloc si un doi, aşe, în părți. Pronto!
sau
- Zero, tanti!

• nu naşti
• eşti considerat "puternic", în comparație cu fetele. Urăsc asta.

~ Dezavantaje:
• nu primeşti mărțişoare decât dacă te afli în Moldova
• ți se poate scula în momente nepotrivite
• îți bați joc de oameni|fete într-un mare fel (asta pentru majoritatea, nu spun că toți sunt la fel)
• dacă vrei ca fetele să te simpatizeze trebuie să le cumperi bomboane, flori etc. deci cheltui bani
• din câte am înțeles, ai putea fi recrutat în armată
• eşti fascinat de boobies (sâni) şi "te laşi" jucat de ei (asta mi-a spus-o un băiat)

✖FETE✖

~ Avantaje:
• îți poți ascunde defectele (faciale) aplicând un strat (gros - în cazul în care ție chiar nu-ți place cum arăți) de machiaj
• în timpul menstruației arzi calorii. De aceea unele fete tind să mănânce mai mult în acea perioadă
• CICĂ e mult mai uşor să faci persoanele de sex opus să îți îndeplinească dorințele (pe asta mi-a recomandat-o o prietenă pentru că eu nici nu aveam habar ce să pun la această categorie. La mine nu se aplică, oricum ^_^)

~ Dezavantaje:
• ai nevoie de accesorii (dacă vrei), machiaje (dacă vrei), sutiene (obligatoriu) etc.
• îți sar nebunele/tâmpiții în cap dacă nu te dai cu machiaj, dacă nu te pensezi/epilezi

Ex:
- Fatăăă, dar ți-ar sta mai bine machiată. Puțin fond de ten acolo, anticearcăn şi neapărat rimel. Dar vaaai, unde mi-am pus rujul ca să văd dacă asta e nuanța ta?
- Nu vreau să mă machez şi îndepărtează chestia aia de mine.
- De ce nu?
- Pentru că îmi place naturalețea şi...umm...sunt cam tânără pentru lucruri de-astea. Tu îți strici fața cu panaramele alea.
- Da, da, cum zici tu, dar când te pensezi?
- Nu o să fac asta.
- Eşti imposibilă. Măcar eşti epilată?
- Am încercat odata, dar au fost cele mai groaznice momente din viața mea. Nici nu ştiu de ce am făcut-o, dar n-o să mai repet greşeala aceasta încă odată.
- Pff...mi-e ruşine cu tine.

Adică de ce câcat te-ai epila la 13-14 ani? O, dar ştiu şi răspunsul: prejudecata. Viața ar fi minunată daca oamenii te-ar lăsa în pace. - Charlie Chaplin

• există şanse mai mari să fi violată
• treci şi tu frumos, elegant, cât de cât pe lângă un grup de băieți şi auzi de-odata: hei, frumoaso, îmi plac balcoanele tale./ pisi, te scot la o plimbare până la mine acasă?/ sexy si rea./ mă exciți.
• dacă eşti mai băiețoi eşti mereu întrebată de ce nu porți fuste/rochii/pantaloni de pițipoancă (prin care se vede tot, inclusiv o fesă, două)
• ai părul lung (de obicei) şi durează destul de mult să te speli la cap
• pierzi timp prețios aranjându-ți părul, vopsindu-l de la 13 ani...
• secolul 21 te obligă, într-un fel, să ai o copilărie scurtă, până la vreo 12 ani, când începi să ai fițe, să te plimbi(doar), să faci poze, să le postezi nepărat pe Facebook că d-aia le faci şi să stai jos, fără să mai joci ceva (nu e cazul meu, dar văd fete care doar asta fac, aşa că prefer "nematurizații" băieți)
• dacă vrei puradei concepuți de tine si halesul corasonului tău, trebuie să te chinui să îi naşti, plus că în timpul sarcinii, te îngraşi mai rău ca Oana Roman
• eşti, de multe ori, discriminată

Ex:
- Tu? Tu să-ți schimbi singură camerele la bicicletă? Nici eu n-am reuşit şi sunt băiat.

- Fetele nu ştiu să joace fotbal. Stai pe margine şi fă galerie.

- Ooo, uitați băieți, Roxana e mai curajoasă ca voi! (sesizați acea uimire enervantă? e evident că sunt mai curajoasă ca nişte porci oligofreni)

- Lasă-mă pe mine să duc acele cărți. Par prea grele pentru tine.
- Mă descurc, you, piece of shit.

• eşti judecată după forme (geometrice, copii)

____________________________________________________________________
Hei, am revenit cu un capitol "speşăl" la care am lucrat ceva. Daca aveți ceva de adăugat, în special la avantajele de a fi fată, nu ezitați să-mi spuneți.

Amintiri din copilărieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum