Rețetă (ne)bună de făcut ouă ochi by me

442 27 2
                                    

INGREDIENTE:
• un aragaz funcționabil sau un cuptor cu microunde
• o cratiță pentru făcut clătite, de preferat, favorita mamei dumneavoastră
• ulei sau oțet, la alegere
• un ou expirat sau mai multe
• o lingură/ spatulă de lemn/silicon
• zahăr şi sare(OPȚIONAL)
• o farfurie

Luați cratița pentru făcut clătite şi puneți oul/ouăle care trebuie să fie neapărat expirat(e) pentru ca rezultatul să aibă un gust excepțional de acru şi să arate ca mucii in descompunere. Adăugați uleiul/oțetul, puneți cratița pe aragaz la foc mare, aşteptați să se încingă(să sară uleiul) şi duceți-vă mai aproape pentru a simți cum e să fii un cartof prăjit sau, în cazul nostru, un ou prăjit. Aşa vi se vor deschide porii şi în timp ce vă pregatiți un delicios mic-dejun, veți beneficia şi de un mirobolant şi unic tratament facial. Dacă folosiți oțetul, tratamentul va fi de două ori mai benefic, dar riscați să faceți toxiinfectie alimentară. După ce observați că oul/ouăle devin(e) din ce în ce mai tare/tari, priviți-l(e) şi scoateți-l(e) pe o farfurie cu ajutorul unei linguri abia după ce s-a(u) innegrit. Adăugați un pumn de zahăr, un cristal de sare şi savurați-vă arta.
În cazul în care doriți să vă prajiți un ou la cuptorul cu microunde, lucrurile se simplifică. Tot ce trebuie să faceți este să luați o farfurie, de preferat de plastic sau porțelan, să o poziționați împreună cu oul în cuptor şi să aşteptați până ce auziți un bubuit. Adunați oul de pe pereții cuptorului şi mâncați-l. Bon appétit!

!ATENȚIE!
NU ÎNCERCAȚI ASTA ACASĂ...SAU ALTUNDEVA!

P.S. Chestia de la media e făcută de mine.

Amintiri din copilărieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum