#2 memory ★

732 29 7
                                    

Vi s-a întâmplat vreodată ca un grup de băieți total necunoscuți să vină la voi în speranța că vă vor putea cuceri, adresându-vă replici de genul: "dacă ai fi un şervețel m-aş şterge cu tine la nas"? Ei bine, mie da. Acum cațiva ani. Şi nu pot spune despre mine că aş fi cine ştie ce frumusețe a naturii. Dar revenind la poveste...m-am urcat într-o zi intr-un autobuz relativ gol si m-am aşezat chiar pe un scaun din spate, acolo unde mi-a plăcut mie întotdeauna să stau. La o stație, cea de la Bălcescu (dacă stați în Brăila ştiți despre ce vorbesc), au urcat vreo 5-6 baieți care pur si simplu m-au înconjurat. Toți s-au aşezat pe scaunele neocupate din apropierea mea, iar unul dintre ei, cel care stătea chiar lângă mine, mi-a zis: "Ai o hartă că m-am pierdut in ochii tăi". Adica, te roog. Nici nu m-am obosit să mă uit măcar la el ca să-mi vadă ochii. M-am ridicat şi m-am dus mai in față, chiar când unul care stătea la geam a început să se schimbe...nu întrebați. Din cauza lor am coborât şi cu o stație înainte ca mai apoi unul dintre ei să strige de la geamul autobuzului care mergea că mă iubeşte. Da, da, sunt irezistibilă :)) Uneori urăsc să fiu fată (dacă nu întotdeauna). A, da. Şi de atunci nu mă mai aşez niciodata în spatele autobuzului.

Amintiri din copilărieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum