Y/n'den...
"Yine sıkıcı bir okul günüden sonra nihayet zil çalmıştı, eşyalarımı çantama yerleştirdikten sonra çantamı omzuma atıp eve doğru gidiyordum.. bir kaç dakika sonra eve vardıktan sonra kıyafetlerimi çıkarmış yerine rahat kısa bir şort ve oversize bir tişört giymiştim... Annemler 2-3 günlüğüne tatile çıkmışlardı bende evde yalnız kalıyordum hali ile böyle daha rahat bence... Aşşağıya inip kendime gevrek ve süt koyup salona geçip telefonum ile uğraşırken bir yandan da yiyordum...
Saat 17:25
"Telefona dalmış giderken bir anda kapı alacaklı gibi çalmaya başladı.. kimseyi çağırmamıştım ve annemlerin gelmesine daha vardı, yerimden kalkıp kapıyı açtım gördüğüm kişi ile moralim yine bozuldu kim mi tabiikide zorbam Jeon Jungkook ığhh ne işi varki burada?..
Yn: Ne oldu Jungkook?
Jk: Misafirini böyle mi karşılıyorsun?
Yn: 1 sen benim misafirim değilsin 2 soruma cevap ver.
Jk: Off peki fizik dersi için not alıcaktım kimse not almamış ama sen almışsındır verir misin?
Yn: Bananee yazsaydın veremem hadi bye.
"Dedim ve tam kapatıyordum ki ayağını kapının arasına koydu ve engelledi"
Jk: Hadi amaa sadece bir not yn!
Yn: Off tamam ya!
Jk: İçeriye gireyim hava sanki serin.
Yn: Hay ben senin neyse gel.
"Diyip kapıyı tamamen açtım ve içeriyi gösterdim"
Yn: Sen şurada otur ben odamdan alıp geliyorum.
Jk: okey.
"Yukarıya çıkıp notları aradım.. Arkamdan belime dolanan eller ile yerimden sıçrayıp arkama döndüm"
Yn: Ne oluyor be!?
Jk: Şşş bişey olmuyor.
Yn: Çeker misin ellerini Jungkook!
Jk: Hayır.
Yn: Al notların şimdi evimden defol!
Jk: Boşver notları sen.
Yn: Nasıl boşver not almaya gelmedin mi sen ya?
Jk: Evet not almaya geldim ama ne notu almaya geldim?
Yn: Fizik.
Jk: Yanlış.
Yn: Ya offf ne diyorsun sen ya?
Jk: Diyorum ki senin tadını not alıcaktım.
"Diyip bana daha fazla kendini basdırdı, onu hemen ittirip"
Yn: Hey hey hey dur orda ne diyorsun sen ?
Jk: gayet açık değil mi? Fuck body?
Yn: Jungkook saçmalamayı kes ve evimden defol!
Jk: Hadii amaa neden böyle yapıyorsun?
Yn: Normal birşey mi diyorsun sence?
Jk: Seni seviyorum!
Yn: N-ne?
Jk: Duydun işte seni seviyorum, lütfen...
Yn: 1 sen benim zorbamsın, 2 aniden seni seviyorum diyorsun, 3 hâlâ üstüme geliyorsun 4 yaşımız çok küçük!
Jk: 1 sana zorba olma sebebim seni sevmem di benimde yöntemim bu, 2 evet seviyorum normal?, 3 seni istiyorum, 4 yaşımız 18 yn!
Yn: Jungkook evimden gider misin cidden.