*LENA'NIN AĞZINDAN*
Odamda oturup kitap okumaktan çok sıkıldım.Jung-kook'un yanına gideyimm.
(...)
LENA:Bebeğimm
Hemen Jung-kook'un yanına koltuğa zıpladım.Jungkook salonda koltukta oturmuş laptop ile ilgileniyordu.Beni fark etti ama laptoptan gözünü ayırmadı.
JK:Efendim Lena??
LENA:Napıyosun?
JK:Görmüyor musun Lena!
LENA:T-tamam niye bağırıyorsun sadece sohbet olsun diye sormuştum..
JK:Lena şuan işim var, seninle sohbet edemem.Ayrıca bir daha böyle saçma sorular sorma.
LENA:Pfff peki.
Jung-kook'un bu hallerinden artık çok fazla bıkmıştım.Sürekli beni tersliyor, soru sorduğumda ve konuşmaya çalıştığımda ise "Bana saçma saçma şeyler söyleme işim var." diyor.Jung-kook onu ne kadar sevdiğimi iyi biliyor.O da beni seviyor fakat dışarıya yansıtmıyor.Yani onun kişiliği böyle ben birşey yapamam ama keşke bana benim ona verdiğim gibi değer verse.Jung-kook'un yanından kalktım ve mutfağa gittim.Canım portakal çekti.Portakal aldım ve onu kesmek için de bıçak.Birkaç dilim kestim bir dilim daha kesicektim ki-
LENA:AHHH
JK:Ne oldu Lena?
Elimi kesmiştim, kan akıyordu.Hemen peçete aldım ve elime sardım.O halde içeri Jung-kook'un yanına gittim.Jung-kook bana baktı sonra ise elime.Elime sarılı kanlı penceteyi görünce laptopu hemen bırakıp hızlıca yanıma geldi.
JK:NE OLDU ELİNE?!
LENA:Önemli birşey değil.
JK:NASIL ÖNEMLİ DEĞİL ELİNİ KESMİŞSİN!
LENA:Tamam birşey değil.Sadece küçük bir sıyrık.
JK:Küçük bir sıyrık mı?!Lena iyi misin elindeki peçete full kan olmuş!
JK:Gel bir elini yıkayalım.
Desi ve beni mutfağa götürdü.Musluğu açtı ve elimdeki penceteyi yavaşça açtı.Sonra elimi suyun altına soktu.
LENA:Ahh
Elim suyun altına girdiği için yanmıştı.Elimi yıkadık ve içeri geçtik.Koltuğa oturduğumuzda Jung-kook bana bekle geliyorum hemen demişti.
JK:Bekle hemen gelicem.
LENA:Tamam.
Birkaç dakika sonra Jung-kook geldi.Elinde yara bandı ve pansuman aletleri vardı.Yanıma oturdu ve elimi kucağına koydu.Yavaşça pansuman yapıyordu.
JK:Daha dikkatli olmalısın Lena derin çok narin.
LENA:Peki.
Birkaç dakika sonra konuşmaya başladım.
LENA:Ben teşekkür ederim.
JK:Ne için?
LENA:Elime pansuman yapıp benim için endişelendiğin için.
JK:Neden şaşırdın?
LENA:Pek böyle şeyler yapmazsın da ondan dedim..
Jung-kook bu dediğimin üzerine gözlerini kapattı ve derin bir nefes verdi.Bu hüzünlü bir nefesti.
JK:Ben çok özür dilerim Lena.
LENA:Neden özür diliyorsun?
JK:Sana sevgili olduğumuzdan beri çok kötü davrandım, senin ile ilgilenmedim, seni tersledim, benim ile konuşmaya çalıştığında sana işim var diyip kaçtım, sana nedensiz yere bağırdım.
JK:Lena ben cidden sana çok haksızlık ettim.Çok aptalım biliyorum.Sana sevgimi göstermedim.Sana hakettiğini veremedim.Cidden çok üzgünüm.
LENA:Jung-kook..ne olursan ol, kim olursan ol ben hep seni sevdim, sevicem..Sen benim Jung-kook'umsun! Bana sevgini göstersen de göstermesen de ben hep seni sevdim, sevmeye devam ediyorum.
JK:Ben senin Jung-kook'unum! Bebeğim artık akılı bir adam olacağım, sana hakettiğini vereceğim.
Jung-kook bir anda ellerini bedenime sardı.Ben ona sarıldım.Yüzünü boynuma gömdü kokumu içine çekti.
JK:Bebeğim ben bu hissi daha önce nasıl yaşayamadım.
Boynuma nemli bir şekilde öptü.Bende aynı şekilde kafamı onun boynuna gömdüm...
~SON~
Müzik
ŞARKI