Oturduğum koltuktan oflayarak ayağa kalkmış mutfağa doğru yönelmiştim. Kaltığımda bordo renkte, saten kumaş olan pijamam havaya kalkmış iç çamaşırımı göstermişti, düzeltmek ile uğraşmadım sonuçta evde sadece ben ve odasında oyun oynayan sevgilim vardı.
Sahi ne oldu ona hergün benimle ilgilenip sevişen kişi gitmiş yerine oyun bağımlısı biri gelmişti. Eski hallerini özlüyorum her pozisyonda seviştiğimiz, azgın hallerini özlüyorum.
Mutfağa yönelmiş tezgâha yaslanmıştım. Sanırım canım sevgilime küçük bir ceza vermenin zamanı geldi? Oyuna başladığı günden beridir sevişemiyorduk, hep kendimi beceriyor, acı çekiyordum onun koca penisi olmadan. Şimdi ise sıra onun acı çekmesine geldi.
Sırıtarak bir bardak su içmiş yukarı odamıza çıkmıştım. Odaya girince sevgilimi büyük ekranda, kulağında kulaklık takmış bir şekilde görmüş göz devirmiştim. Geldiğimin farkında bile değildi.
Odanın dağınıklığına göz gezdirmiş yavaş yavaş toplamaya başlamıştım. Sıra Jeon'un yanındaki yeri toplamaya gelince pijamamı biraz daha havaya kaldırmış iç çamaşırımın tamamen gözükmesini sağlamıştım.
Önünde eğilmiş dolgun göğüslerimin gözükmesini sağlamıştım. Kalçamı sallayarak önünü toplamaya başladığımda yutkunma sesi kulaklarımı doldurmuştu. Fakat fazla bozuntuya vermemiş yine lanet oynunu oynamaya başlamıştı.
"Bebeğim önümden çekilir misin? Oyunu göremiyorum"
Sinir ile dişlerimi sıkmış önünden çekilmiştim. Sanırım sınırları zorluyorsunuz Bay Jeon! Odayı tamamen toplamış dolabın önüne gelerek üzerimdeki pijamadan kurtulmuştum. Siyah takım iç çamaşırlarım ile kalınca umursamadan Jeon'un arkasına doğru geçmiştim.
Beni yine dikkate almamış lanet olası oynunu oynamaya devam etmişti. Sinirle prizden fişi çekmiş Jeon'un önüne geçmiştim.
"Bebeğim neden fişi çekiyorsun rekor kırmak üzereydim!"
'Sizin bu halleriniz canımı sıkmaya başladı Bay Jeon!'
"Ne varmış halimde Yun?"
'Farkında mısın bilmiyorum ama bu lanet oyuna başladığından beridir benimle ilgilenmiyorsun! Ve ben her gece benimle sevişen Jeon'u karşımda göremiyorum!'
Şimdi planı uygulama zamanı işte yavaşça yanına yaklaşmış iç çamaşırlarım ile kucağına oturmuştum. Ellerimi boynuna dolayıp kalçamı altımda bulunan penisine bastırmıştım. Sesimi biraz daha masum çıkarmaya özen göstererek konuşmuştum.
'Ben eski azgın Jeon'u özledim'
Hiçbir şey demiyor sadece yüzüme bakarak dudaklarını ısırıyordu. Kalçamı penisine biraz daha bastırdığımda hafif inleme sesi ile sırıtmıştım.
'Hep oyununla ilgileniyorsun sevgilim benimle de ilgilen biraz hm?'
"Ahhh bebeğim küçük Jeon'u kaldırma ıhmmm"
'Kaldırırsam bile bu gece kontrol sende değil bende olacak sevgilim'
Yavaşça kucağından kalkmıştım. Bana şaşkın gözlerle bakınca onu elinden tutup, kaldırarak yatağa yatırmıştım. Odada bulunan küçük içki dolabına yönelmiş kırmızı bir şarap çıkarmıştım.
Yönümü Jeon'a döndüğümde sırıtarak beni izlediğini görmüştüm. Bende hafif sırıtmış içki bardaklarını çıkararak şarapları doldurmaya başlamıştım arkası Jeon'a dönük bir şekilde dolduruyor
"Hmmm benim bebeğim ne yapıyor?"
'İçki içerek sex yapmak istiyorum babacık'
Babacık kelimesini cilveli bir tonda söyleyince Jeon dudaklarını ısırarak hafiften inlemişti.
Jeon'un bardağına içki doldururken çaktırmadan azdırıcı eklemiştim. Sanırım bu gece çok eğleneceğim. Bardakları doldurmuş yanına yatağa oturmuştum. Azdırıcı koyduğum bardağı Jeon'a uzatmıştı. Elimi havaya kaldırınca Jeon'da kaldırmış bardakları tokuşturmuştuk.
Jeon içkiyi çok severdi kırmızı şaraba bir dikişte içince yüzümdeki sırıtma genişlemişti. Sana nasıl cezalar vereceğim sevgilim hazırlıklı ol.
"Bebeğim bu şarabın tadı değişik geldi. Ne vardı bunun içinde?"
Sırıtmış şarap bardağımı ve Jeon'un kini yatağın yanındaki çekmecenin üstüne koymuştum. Yaptığım her hareketi dudaklarını yalayarak izliyordu. Çekmeyeceyi açmış içinden sex oyuncaklarından olan kelepçeyi almıştım. Jeon kalkacağı sırada onu yatağa ittirmiş kasık bölgesine oturarak bileklerinden yatağın başına bağlamıştım onu. Yüzüne eğilmiş konuşmaya başlamıştım.
'Hmmm birazcık azdırıcı katmış olabilirim babacık. Ayrıca benimle ilgilenmediğin her günün cezasını çekeceksin'
Bana yalvarır gözlerle baktığında umursamamıştım sonuçta biliyordu kontrol sırası bende olunca acımasız azgın bir kadın olduğumu. Sırıtmış eğilerek başımı boynuna gömmüş sulu öpücükler kondurmaya başlamıştım.
Ellerim bol mavi gömleğine gitmiş düğmelerini açmaya başlamıştım. Birkaç düğmesini açınca ellerimi içeri sokmuş yapılı göğüslerini ellemeye başlamıştım.
Ellerim göğsündeyken dudaklarımı boynunda gezdirmiş öperek, yalamıştım.
Başımı kaldırmış terden sırımsıklam olan sevgilime bakmıştım ilaç etkisini göstermeye başlamış. Sırıtarak tam penisinin üstüne oturmuş kendimi ileri geri hareket ettirmeye başlamıştım. Altımda deli gibi inliyordu fakat umursamıyordum ellerimi tekrar gömleğine getirmiş açmakla uğraşmadan iki yana doğru çekmiştim. Yatağın üzerine dağılan düğmeler ile sırıtmış, dilimi göğüs ucuna getirmiş emmeye baslamıştım.
"A-ahhh ç-çok iyi devam et-AHHH"
Sert ısırığım ona bir uyarı olmuştu bana emir vermeye çalıştığı zaman fazlasıyla acımasız olurdum. Aynı işlemi diğer göğüs ucuna da uygulayınca dilimle çizgi ıslak bir yol çizerek bakmaya doyamadığım karın kaslarını yalamaya başlamıştım.
Sonunda karın kaslarını da yalamayı bırakmış bakışlarımı aşağı yöneltmiştim. Ağzımla pantolonunun fermuarını açmaya başladığımda derin bir inleme sunmuştu. Fermuarını da açmış bokseri ile kalmasını sağlamıştım.
Bokserinin altından belli olan büyük penisi iştahımı kabartmıştı. Ağzımla bokserinide açmış büyük penisinin yüzüme çarpmasına sırıtmıştım. Başına öpücük kondurmuş fakat ağzıma almak yerine elimle sıvazlamaya başlamıştım. Jeon'un en sinir olduğu şeydi bu o sakso çekmemi sever fakat elim ile sıvazlamamı sevmezdi.
"Bebeğim! A-AHHH ağzına al şu sikimi!"
'Bana emir verme Jeon! Ayrıca cezanı çekeceksin sevgilim!'
Başına birkes daha öpücük konduracağım sırada bacaklarını havaya kaldırmayı denemişti. Penisine sakso çekmemi istiyordu fakat bu gece cezalısın bebeğim. Elimi karnına koymuş tekrar yatağa sabitlemiştim.
'Yerinde olsa uslu bir çocuk gibi beklerdim Jeon!'
Küçük bir çocuk gibi başını sallayınca penisini boşaltacak duruma getirmiştim. Boşalmasına izin vermeden karnına oturmuş iç çamaşırımın kenarından orta ve işaret parmağımı içime göndermiştim. Kendimi becermeyi sevmiyorum fakat konu sevgilime ceza vermek olunca her zaman hazırım.
Boşalma raddesine gelince parmaklarımı çıkarmış Jeon'un karnına boşalmıştım. Yüzümü Jeon'a döndüğümde ise perişan bir halde bana bakıyordu. Sırıtarak ayağa kalkmış derin bir nefes almıştım. Banyoya doğru yöneldiğimde Jeon arkamdan bağırmıştı.
"Bebeğim! Ben boşalmadım!"
'Bu sana ceza Jeon benimle ilgilenmeliydin'
"BEBEĞİM HAYIR BURAYA GEL ZOR DURUMDAYIM"
"YUN AŞKIM BURAYA GEL"
Arkamdan kapıyı kapatmış yalvarışlarını umursamayarak vucüdumu sıcak suyun altına teslim etmiştim.
SON