temas bağımlılığın yüzünden seninle kavga eder

402 9 0
                                    


İşten çıkıp arabama bindim. Biran önce eve gidip kendimi jeon'un kollarına atmak istiyordum. Onu çok özlemiştim.

Arabayı eve doğru sürüp gelince park edip inmiştim.

Kapıyı çalıp açmasını beklemiştim. Kısa bir süre sonra kapı açılınca gülümseyip içeri girmiştim. Ayakkabımı çıkarttıktan sonra kollarımı beline sarıp başımı göğsüne yaslamıştım.

- bebeğim...

" Çok özledim seniii "

- bende seni özledim güzelim, hadi gel yemek yiyelim.

Ondan ayrılıp peşinden mutfağa gittim. Ben temas bağımlısıyım, bilirsiniz sürekli gelen birilerine dokunma isteği. Ben de genellikle jeon'da oluyordu.

Yemekleri döküp masaya oturdum. Jungkook biraz solgun görünüyordu.

" Bebeğim annen nasıl oldu? "

- aynı vien... Bir şey değişmedi

" Eminim jeon, annen güçlü bir kadın. İyi olacak "

- umarım sevgilim.

Ona gülümsemiş ve yemeğimi yemeye devam etmiştim. O da devam ederken bir telefon almıştı.

" Kim? "

- abim.

Diyip acele ile açmıştı telefonu, sanırsam annesi ile alakalı bir haberdi içimden iyi olması için dualar ediyordum. Annesini abisinin düşmanları vurmuştu, jeon'un abisi mafyaydı ve hali ile düşmanları vardı. Abisinin canını bu şekilde yakmışlardı tabii ki jeon'unda.

- ne? (...) İyi mi peki? (...) Peki abi geliyorum.

" Ne olmuş bebeğim? "

- annemin durumu kötüleşmiş vien, sen evde kal ben gideyim.

" Saçmalama jeon, bende geleceğim tabii ki senin annen benim annem "

Gülümsemiş ve kafasını olumlu anlamda sallamıştı. İkimizde giyinip çıkmıştık. Arabaya binip hastaneye doğru sürmüştü. İnip kaldığı odaya doğru gitmiştik.

İçeri girince annesinin elini tutup öpmüştü. Bende abisinin yanına geçmistim, destek verircesine omzuna dokunmuş ve bütün samimiyetimle gülümsemiştim. Oda bana gülümseyince bakışlarımı jeon'a çevirmiştim. Annesinin uyanması için dualar ediyor ve annesinin eline öpücükler koyuyordu.

Ailemi yakın bir zamanda kaybettiğim için bu görüntü beni üzmüştü. Mahvolmuştum onları kaybedince, eğer jeon kalmam için yalvarmasaydı ve onlarla gitseydim bende ölmüş olacaktım. Gözümden düşen yaşı elimle sildikten sonra jeon'un yanına gidip omuzlarına ellerimi koydum.

- vien...

" Bebeğim? "

- annem iyi olacak değil mi?

" Evet, dediğim gibi o çok güçlü "

" Hadi dışarı çıkalım, biraz hava al... "

Beni dinlemiş ve ayağı kalkıp odadan çıkmıştı, bende peşinden çıkıp kapıyı kapatmıştım. Gidip duvara yaşlandığında ellerimi beline sarmıştım.

- vien sırası değil...

Ondan ayrılıp yüzüne bakmıştım.

" Neyin? "

- sarılmanın, öpmenin, dokunmanın kısacası bağımlılığının sırası değil.

" Jeon ben kendim için sarılmıyorum ki sana, senin yanında olduğumu anla diye, belki... Belki ihtiyacın vardır diye... "

Jeon sessizleşmişti. Belli ki sıkılmıştı temaslarımdan. Sessizce yanına geçmiş ve bende duvara yaşlanmıştım.

- ahh... Özür dilerim güzelim. Sadece... Sadece anneme bir şey olacak diye çok korkuyorum. Ağzımdan ne çıktığını bilemedim affet beni...

" Sorun yok, seni anlıyorum "

- gel buraya

Kollarını açmış ve beni sıkıca sarmalamıştı. Saçıma minik minik öpücükler bırakıyordu.

- yanımda olduğunu belli etmen için bana sarilman veya opmen gerekmiyor sevgilim, ben her zaman benim yanımda olduğunu biliyorum. Sevginden eminim. Böyle düşünme.

Gülümsemiş ve başımı kaldırmıştım, dudağıma bir öpücük bırakmıştı. Abisi odadan çıkmış ve jeon'a bakmıştı.

Jk'un Abisi - uyandı bizim sultan.

Jeon hızla içeri girmiş ve annesine sarılmıştı. Jeon'un annesi gülerek oğluna sarılıyordu ve göz göze geldik bana iki gözünü kırpıp gülümsedi.

Jk'un annesi - iyi baktın mı oğluma ben uyurken kızım?

" Sizin ki kadar olmasa da, evet efendim "

Jk'un annesi - anne de kızım bana, annen sayılırım ben senin.

Jungkook annesinden ayrılıp bana bakmıştı.

" Peki anne "

Jungkook yanıma gelmiş ve kulağıma eğilmişti.

- seni hak edecek ne yaptım?

" Beni kendine aşık ettin "

Gülümsemiş ve bana bakmıştı, bende ona bakıp gülümsemiştim. Onunla sevgili olduğum için asla pişman olmayacaktım



evet deprem oldu biliyorsunuz ki ve bende kızılay kulübünde olduğum için kitap aklımdan tamamen cıktı öncesindede işlerim varsı bu arada 19 k olmus görüntülenme teşekkur ederim bide takip edip oy verseniz keske neyss bu bolumu atıp kaçıyorum 20 vote olunca yeni bölüm öpüldünüz bays

Jeon jungkook (smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin